Sziasztok!

💗„ Az igazi szerelem felemel és mindig többre sarkall. Lángra lobbantja szívünket és békét teremt az elménkben. Te ezt tetted velem, és remélem, én is ezt tettem veled. ”💗

Elérkezett a február, magával hozva a Valentin-napi készülődést is.  Személy szerint nem tartom úgy az ünnepet, mint akár más, de szerettelek volna Titeket meglepni egy kis ajándékkal ezen jeles alkalomból. A legutóbbi kitöltős kérdéssorom sokatoknak szimpatikus volt, ezért most az én Valentin-napi ajándékom egy 14 kérdésből álló TAG lenne. 

Remélem ezúttal is örömmel és szívesen töltitek majd ki ezt a kis kérdéssort. 


__________________________________________________________________________________

Kérlek, ha megosztod oldaladon a TAG-et, jelöld meg az oldalam, és bátran oszd meg velem kommentben is a válaszaid linkjét. 

__________________________________________________________________________________

 Lássuk a kérdéssort 💗

1. Mi volt az első momentum, amiből érezted, hogy Ő több lehet számodra, mint barát?

2. Mi a ti szerelmetek kezdetének a dátuma?

3. Írd le megismerkedésetek történetét

4. Volt e „tündérkeresztanya” aki segített, hogy Ti együtt lehessetek?

5. Mi a kedvenc időtöltésetek együtt?

6. Mi a kedvenc dolog, tárgy, amit Tőle kaptál?

7. Mit tartasz a legfontosabbnak egy párkapcsolatban?

8. Milyen tulajdonságok számítanak, amely imponáló lehet számodra a párkeresésben? Milyen (legyen)  a Te párod?

9. Mi az, ami számodra nem fér bele egy kapcsolatba?

10.  Fontos számotokra a Valentin-nap?  Mit gondolsz erről az ünnepről?

11.  Mondj három dolgot, ami közös bennetek.

12. Közös dal, idézet, film, könyv amelyről a ti kapcsolatotok, közös emlékek jutnak eszedbe

13. Mire vagy a legbüszkébb, amit közösen értetek el?

14. Mi a Ti közös jövőképetek?

+ 1. Jellemezd a kapcsolatotokat egy film vagy zene címmel. 


Jó kitöltést kívánok ! 


Ne felejtsétek megosztani velem is majd a válaszaitokat, mert én is nagyon kíváncsi vagyok rá 💓

Eszter 


📸Instagram: @esthermczako


📧Email: mindiglegyboldog1@gmail.com

12 Megjegyzések

  1. Nagyon jó lett..Nagyon tetszik. Nagyon gondolkozom rajta, hogy kitöltöm. 😊

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, biztosan kifogom tölteni☺️ Ha kitöltöttem, jövők újra🥰Köszönöm szépen a taget😍❤️

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett ez a tag, de én ezt most passzolni fogom, mivel még mindig szingli a státuszom ^^". De ha aktuális lesz, Valentin-nap nélkül is ki fogom tölteni, és akkor visszatérek ^^.

    VálaszTörlés
  4. Biztos, hogy ki fogom tölteni valentin-nap tájékán. Olyan jó tageket készítessz, köszönjük ♥ Remélem te is kitöltöd majd :3

    VálaszTörlés
  5. Uh, ezek nagyon jó kérdések! Szerintem ki fogom tölteni! 🥰 Köszönöm! ❤️

    VálaszTörlés
  6. Szuper kérdések lettek, lehet hogy kitöltöm majd. ❤
    Annyira szeretem a Szerelmünk lapjai c. filmet, hogy így hogy az egyik idézettel nyitottad a bejegyzést, rögtön kedvem lett megnézni 😍

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik ez a tag, még úgy is hogy nem tartjuk a Valentin napot. ^^ Szerintem ezt is ki fogom tölteni. Köszönjük. ^^

    VálaszTörlés
  8. Szuper kérdések. Igazából ezt egy olyan kérdéssornak is el tudnám képzelni, ahol a párok felváltva felteszik egymásnak.

    VálaszTörlés
  9. Az elején az idézetet imádom 😍🥰 A film nagy kedvencem 😁 ki fogom tölteni, mert nagyon tetszik 😉

    VálaszTörlés
  10. Ezt lehet én is kifogom tölteni.

    VálaszTörlés
  11. Szia újra! :) Ki is töltöttem, itt van: https://www.klaudiblog.hu/2023/02/11/141-valentin-napi-tag/ Jó olvasás ^^ Még egyszer, nagyon köszönöm ezt a TAG-et is :)

    VálaszTörlés