Szerettem volna már január 1-én megírni egy olyan posztot, melyben a 2018-as terveim, gondolataim szerepelnek, de valahogy elmaradt, ezért is szeretném most ezt pótolni. 

Az az igazság, hogy alapjáraton nehezen viselem azt, ha eltelik egy év. Fura vagy nem mióta 18, 20 éves elmúltam annyira gyorsan repül az idő, hogy néha fizikai fájdalmat érzek, hogy telnek-múlnak az évek. Azt is nehezen élem meg, hogy egyre idősebb vagyok és megint mindjárt itt van a szülinapom. Mintha csak tegnap lettem volna negyedévszázados. Ne is kérdezzétek miért érzem ezt, szimplán ez az én kis heppem, ennek ellenére 

a 2018-as évet megnyitom :)

Milyen tervek vannak idén: 
A legelső nagy programunk pont a szülinapomhoz köthető, hiszen még az esküvőnkre kaptunk ajándékot, amely egy utazás, ezt pedig még nem használtuk fel, úgyhogy februárban (16-án van a szülinapom) egybe kötve a Valentin -nappal (bár mi nem tartjuk de romantikázni így is tudunk) elmegyünk valahova pár napra. Szeretnék valami jó wellnessbe, ahol csak fürdünk és pihenünk, na meg jókat eszünk. Szóval csak mi ketten az én kis férjecskémmel. El sem tudom mondani mennyire várom. 

Március 11
Enrique Iglesias koncert. Na ahogy ezt leírtam, komolyan mondom összeszorult a torkom, dobbant egyet a szívem és olyan örömmámor fogott el, hogy képtelen vagyok másra gondolni csak hogy VÉGRE VÉGRE VÉGRE. El sem hiszem, hogy életem egyik (a sok közül) legnagyobb élménye lesz az, hogy a kedvenc énekesem élőben láthatom és hallhatom. Uramisten!!!! :) 

A nyári nyaralást még nem tudom, ergo mondhatjuk úgy is, hogy szervezés alatt, de mindenképp szeretnénk elmenni valahova néhány napra, mert kijár nekünk a pihi, meg, hogy kettesben legyünk és nyugalomban. 
Mindenképp szeretnénk anyukámnál némi felújítást végezni, emiatt erre is kell programoznunk magunkat, időt szakítani, remélem sikerül amit elterveztünk. Nyilván eléggé nagy szervezést igényel, hogy mindenki ráérjen. 
A nyár elején a barátnőmékkel valószínűleg elmegyünk Bécsbe kirándulni, ami szintén még szervezés alatt áll, de amint lehetőség van szeretnék menni, hiszen Sissi és az ő élete igencsak érdekel engem, azaz minket tehát kihagyhatatlan lesz ez az alkalom is. 

Október 13-án (amúgy október 14-én van hivatalosan) szeretnék rendezni a mamámnak egy születésnapi bulit, a 80. szülinapjára. Már a tervek megvannak, tavaly decemberben teljesen transzban voltam már a sok ötlettől, de ami biztos, hogy körülbelül 17-en leszünk, a tortát unokatestvérem készíti. Szeretnék neki egy olyan újságcikket amit aznap adtak ki. A Széchenyi könyvtár születésnapi csomagjában lehetőség van arra, hogy ebbe az újságba az ő neve is belekerüljön, ezért ezt mindenképp szeretném ajándékba. Továbbá a felmenőink után is sikerült utána néznem még egy-két éve, ezért ezzel is szeretném meglepni. Ezt nagyon várom, mert igazán megérdemli. 


Amit magammal kapcsolatban szeretnék megfogadni és tanácsként adni:
- továbbra is jó irányban haladok azáltal, hogy ne vegyem fel a felesleges feszültségeket, cseszegetést, szóval ne lelkizzek napokig olyan dolgokon amin nem kell. 
- legyek nyugodt (ami sokszor sikerül is) 
- merjem kimondani a gondolataimat a munkahelyemen
- építsem a jövőnket 
- hozzam meg hamar a döntéseimet 
- mindig álljak a szeretteim mellett (ahogy eddig is) 
- az eddigi barátaim megtartása, jó kapcsolat tartása, sok találkozás stb.  (sajnos az évek alatt többen kisétáltak az életemből) 
- legyek boldog
- sok -sok nevetés
- pozitív gondolkodás, még a rossz időkben is ( ez általában menni szokott) 
- éés egy kis edzés - (ha tetszik nem muszáááj... ) :) 


Legfontosabb dátumaim: 
- Február 16. - 26 éves leszek.. .(jaj neee)  és drága anyukám névnapja is egyben :) 
- Május 20. - atyavilág 1 éves házasok leszünk.. :) 
- Szeptember 14.   - 6 éve együtt! - ez is egy szép szám
- Október 2. - A férjem szülinapja 
- Október 14. - Mama 80 éves 
- December 29. - Bálint unokaöcsikém 2 éves !

+ Augusztus 25-én lesz a blog 1 éves, hiszen akkor költöztem át a gportalról. Ezzel kapcsolatban a blogot is igyekszem fejleszteni, több olyan témát hozni, ami leginkább lelki dolgokkal foglalkozik, ezeket boncolgatni. Továbbra is igyekszem tanácsokkal ellátni azokat akiknek szükségük van rá, akár az én életemen keresztül megvilágítva. :) 


Idén nem tettem semmilyen fogadalmat, abból a szempontból, hogy általában úgysem tartom be mindig. Ezért azokat a dolgokat szeretném megvalósítani amit az előbbiekben leírtam. Szeretnék sokat kirándulni, jönni- menni. De! legfőképpen egy pozitív évet zárni, mindenképp a közös életünket tovább bővíteni, saját dolgainkat alakítani. 

Nektek volt valami fogadalmatok az évre? :) 
Vannak olyan dolgok, amiket szeretnétek elérni? :) 


Szép estét mindenkinek 

Eszter :) 

0 Megjegyzések