Sziasztok!


Ninaa ( https://fromninaa.hu/) ismét meglepett bennünket a Vogue kérdéssorával, ami szintén nagyon klassz lett. 73 db kérdésre kellett válaszolni, amelyben vannak könnyedebb és elgondolkodtató kérdések is. 

Aki szívesen kitöltené, Ő megtalálja Ninaa oldalán a kérdéssort. Illetve a posztom további részében az én válaszaimat is olvashatjátok :) 



  • 1. Mi az, ami most hiányzik az életedből?

    Nyugalom, egy rettentő jó nyaralás valami szuper helyen és egy kisbaba. 

  • 2. Ha mindegyik drog legálissá válna, melyik lenne az, amit kipróbálnál és miért? Mindenképp választanod kell!

    Húh, hát annyira nem vágyom rá, de lehet talán a füvet. 


  • 3. Hópárduc vagy leopárd?

    Leopárd 

  • 4. Mi a szerencseszámod vagy csak szimplán a kedvenced?

     7 illetve a 16. 

  • 5. Új zenék vagy inkább a régiek?

    Vegyes, mert mindenre vevő vagyok, pl a régi filmek dalai is tetszenek, mint a maiak. Vagy a 2000-es évek szintén, mint a mai.

  • 6. Mi az, amit szeretsz magadon?

    A hajam és a szemem. 


  • 7. Introvertált, extrovertált vagy a kettő közötti ambivertált személyiségű vagy?

    Extrovertált, egyértelműen. Ugyan vannak pillanatok, amikor ez nem jellemző, de sosem voltam az a sarokba bújó típus. ENFJ-A a jellemzőm a személyiségteszt alapján. 

  • 8. Albérlet vagy családi ház?

    Volt már minden, de családi ház egyértelműen. 

  • 9. Mi a véleményed a koronavírusról?

    Már nagyon unom. Én biztos vagyok benne, hogy létezik, de túl nagy fenék lett neki kerítve. Gyakorlatilag én úgy vélem olyan lesz, mint az influenza, hogy minden évben oltathatjuk magunkat majd. 

  • 10. Filmműfaj, amit utálsz.

    Horror. Jaj sosem bírtam megnézni. 

  • 11. Mi a legfurcsább szokásod?

    Ha ideges vagyok rágom a szám belül (jó hülye és rossz szokás is. )

  • 12. Ha választhatnál, melyik korban élnél?

    18. 19. század abszolút, de kipróbálnám a 20-as- 40-es éveket is. 

  • 13. Mi a legnagyobb lecke, amit az élet tanított neked?

    Azt, hogy halandóak vagyunk, az élet olyan dolgokat produkálhat, amiből végül ki kell jönni, ha nem akarunk mi is a mélybe süllyedni. 

  • 14. Melyik film-, sorozat- vagy könyvkarakter hasonlít rád a legjobban?

    Hú, nem is tudom. Andival beszéltük, hogy a Túl szexi lányból a csajszi, bár én nem vagyok ilyen idétlen, de a nővel amúgy mintha hasonlítanánk külsőleg. Amy Schumer. Tulajdonságban pedig Piper Halliwell (Bűbájos boszik) 

  • 15. Mire vagy a legbüszkébb Magyarországgal kapcsolatban?

    A sport sikerekre. Ilyenkor az ország egy emberként fog össze. Illetve, hogy még mindig talpon van az ország, hogy lecsatolták a felét. 

  • 16. A legfurább félelem?

    Hm nem tudom. 


  • 17. Ha meglátsz egy embert, mit nézel meg rajta először?

    Arca. 

  • 18. Mi a legfontosabb változás, amelyet az ország oktatási rendszerében meg kellene tenni?

    Szerintem olyan pedagógusokat oda tenni, ahova, akik valóban úgy végzik a dolgukat ahogy kell. Manapság sokféle ember lehet tanár, akik nem tudják átadni a tudást úgy, ahogy a diáknak szüksége lenne rá. Emellett fizetést kellene emelni, mert nagyon kevesen választják már ezt a pályát. Azt is hozzátenném, hogy fokozott védelmet adnék a pedagógusoknak. 


  • 19. Na és a munka szempontjából?

    Kellő körültekintést, megbízhatóságot, biztonságot. Sajnos manapság sokan nem tudják, mi lesz velük egy hónap múlva, régen ez picit konkrétabb volt. Sokan onnan mentek nyugdíjba ahol kezdtek. Ez nem feltétlen kell, hogy így legyen, de érezze az ember, hogy biztonságban van ott ahol. A vezetőket havonta továbbképzésekre küldeném. Több team gyűlést csinálnék, elbeszélgetést. Illetve a bére is legyen elfogadható. 

  • 20. Ha át lehetne helyezni egy robotba az elmédet, bevállalnád?

    Nem. 


  • 21. Nagy kert vagy kis kert?

    Mivel nagy kerttel van tapasztalatom, elég lenne kicsi is. Olyan átlagos, közepes méret. 

  • 22. Ha helyettesítenéd a kézfogást más üdvözléssel, mit csinálnál? (pl. japánoknál a meghajlás)

    Ölelés, integetés. 

  • 23. Mi a legfurcsább hagyománya a családodnak?

    Nem tudnék ilyet mondani. 
  • 24. Mi van a zsebedben?

    Semmi - néha a telefonom :D

  • 25. Van olyan dolog, amit szeretsz csinálni, pedig inkább az a férfiakra/nőkre vall?

    Férfias munkákat, szerelni, barkácsolni, fizikai munkákat végezni. 


  • 26. Melyik stílust hoznád vissza, ha lehetne?

    Simán az 1920-as évek divatját vagy a 90-es évekét. 

  • 27. Szerinted mit gondolnak az emberek rólad, amikor először találkoznak veled?

    Barátságos, közvetlen, illetve, hogy mennyit beszélek. 

  • 28. Milyen sminkeket használsz?

    Alapozó, bronzosító, púder, a kedvenc szemhéjtusom, illetve spirál. Mióta covid volt, nem rúzsoztam. Nyáron alapozót nem használok, mert nem szeretem 40 fokban a bőrömön. 

  • 29. Mi volt a legemlékezetesebb álmod/rémálmod?

    Futottam valaki elől, ezt pedig többször álmodtam. Illetve az, amikor koraszülött gyereket hoztam a világra, akit már nem lehetett megmenteni, mert nem volt fejlett. 

  • 30. Melyik szót utálod a legjobban?

    Jaj, egy kolléganőm a szívesen helyett - sziszi-t használja. Ettől ki tudnék futni. Akárcsak a folyamat vagy a szercsi. 

  • 31. Mi a véleményed az alkoholról?

    Finomak, de csínjával. Egy pohár bor élvezet az ember számára, de több üveggel, ami a napját tölti ki, az már káros. Lehet látni, hova jutnak ezek az emberek. 

  • 32. Hogyan viszonyulsz a melegekhez?

    Igazából nem zavarnak. Néha azt érzem, hogy kicsit divat lett melegnek lenni, de lehet én gondolom rosszul. Éljenek, ahogy szeretnének, de nem nagyon szeretem látni, ha két pasi csókolózik. 

  • 33. Elfogadod a különböző szexuális irányultságokat, nemi identitásokat? Mi az, ami már neked is sok?

    Elfogadom, de ne lássam. Erre szoktam mondani, hogy mindenki a saját életének a kovácsa. Engem pl nem zavar, ha meleg párok gyermeket fogadnak örökbe, hiszen két apa is fel tud úgy nevelni egy gyereket, mint egy rendes pár, tud a gyermek számára biztonságot adni, otthont. Főleg, hogy mennyi szörnyűséget lehet hallani, hogy heteró pároknál milyen körülmények között nevelkednek a gyerekek. 

  • 34. Reggeli és esti rutin?

    Reggel kávé, egyértelműen, illetve arcápolás. Akárcsak este, mert akkor is használom. Mostanság nagyon rákaptam, nem is bántam meg, mert szebb az arcom. 

  • 35. Melyik munkát nem tudnák helyettesíteni a gépek vagy számítógépek?

    A szociális munkákat. Biztosan tudnának segíteni, de idősgondozásban, bölcsődében, oviban azért szükség van emocióra, akár a pszichológusnál. 

  • 36. Mit gondolsz a robotok alkalmazásáról?

    Én nem örülnék neki, ha átvennék az irányítást, persze néhány kütyüben nem rossz, de egyébként az emberi lét fontossága eltűnne. 

  • 37. Melyik az a film/sorozat, amit a legtöbbször láttál már?

    Bűbájos boszorkák, Váratlan utazás, Cobra 11, Hegyi doktor újra rendel, Álmodozó persze. 


  • 38. Melyik a legrosszabb könyv, amit kénytelen voltál elolvasni?

    Odüsszeia. Köszönöm, többet nem kérem. 

  • 39. Szerinted mi lesz a következő retro dolog, amely visszatér és népszerű lesz?

    Kazetta vagy a walkman
  • 40. Mit tennél, ha tudnád, hogy a következő világháború három hónapon belül elkezdődik?

    Valószínűleg bevásárolnék olyan dolgokat, amikkel túl tudnánk élni. Anno amikor jöttek a migránsok és Bp-n voltunk még, mondtam a férjemnek bármi lesz, mi hazajövünk a falunkba. Úgyhogy tuti maradnánk itt, aztán próbálnék túlélni, segíteni. 

  • 41. Felmennél az űrbe, hogy túléld a világvégét?

    Lehet. 

  • 42. Melyik bolygóra költöznél, ha mindegyik élhető lenne?

    Vénusz, bár ott picit meleg lenne, vagy, ha bolygó lenne még akkor a Plutó. 

  • 43. Mondj egy fiktív karaktert, akinek az életét szívesén kölcsönvennéd.

    Ajajj, hát most elfogult leszek, de tuti Sanem Aydin lennék az Álmodozóból, aki ismer tudja miért. Egyébként mindig Piper Halliwell akartam lenni. 


  • 44. Milyen lenne álmaid fürdőszobája?

    Alapból olyan helyen laknék, ahova annyira nem látnak be. Tehát hatalmas fa keretes ablakokat képzelek el, nagy kádat (sarok kád) , de legyen zuhanyzó is. Natúr(fa) vagy fehér színeket. A kádban ülve szép tájra, vízre néznék. Nagy tükröket, hosszú, márvány mosdó pultot, ahova lehet pakolni sok pipere dolgot. 
    (inspiráció a képek)




  • 45. Mi a véleményed az influenszerekről?

    Nem gondolnám, hogy hosszú távon ez járható munkalehetőség lenne, de ha bejött nekik, akkor miért ne. Viszont sokan olyan képet adnak magukról, ami miatt sok fiatal követőjük hasonlóképp akar és néz is ki. Legyen valaki trendi, de adja magát, ha vékony, ha plus size is. Ne mutasson olyat, ami miatt sokan elvártnak érzik, hogy olyanok legyenek mint az adott instasztár. 

  • 46. Tiktok vagy Instagram?

    Nehéz, nehéz. Sajnos mindkettő. 

  • 47. Mi a kedvenc kiegészítőd?

    Most az angyal karkötőim. 

  • 48. Melyik a legfélelmetesebb betegség?

    A halálos betegségek, illetve, amikor már nem tudsz magadról, sem mentálisan sem fizikálisan gondoskodni. 

  • 49. Ha kinézel az ablakodon, mit szeretnél látni? Bármit választhatsz, csatolj egy képet.



       


  • 50. Mi a legrosszabb dolog, amit egy ember megtehet? (ne illegálisra gondolj)

    Háborút szítani, buzdítani, ártatlanokat megölni és otthonukat elvenni. Sokan azt hiszik, hogy azért mert erősebb és olyan tárgy van a kezében, már bármit megtehet. Elmenni olyan dolgok, emberek, állatok mellett, akik segítségre szorulnak. Rosszullét, bármi probléma. Borzasztó, hogy becsukják a szemüket.

  • 51. Ha választhatnál, hogy mikor halj meg és hogyan, mit választanál és hány éves lennél?

    Hát fogalmam sincs. Látni szeretném az unokáim, sok dolgot át akarok adni nekik, amit nem fognak tudni megkapni másoktól, én pedig a régi szemléletet és gondolkodást szeretném becsempészni a generációjukba. Úgyhogy legyen 75-80 év. 
     

  • 52. Szerinted hogyan lehet a legjobban pénzt megtakarítani?

    Odafigyelni a költségvetésre, tervet készíteni a hónapra, stb. 

  • 53. Jelenleg kedvenc zene?

    Sok van, de ez most a nagy kedvenc: VIZE & Tom Gregory - Never Let Me Down 
    A férjemmel közös kedvenc pedig ez: Nathan Evans - Wellerman

  • 54. Tinder vagy Badoo?

    Badoo - régi motoros vagyok és a férjemmel is ott ismertük meg egymást. 


  • 55. Dal, ami a temetéseden fog szólni.

    Zorán - Kell ott fenn egy ország

  • 56. Dal, amit valóban “hallanál” a temetéseden.

    Nem igazán gondoltam rá, de valamelyik Linkin Park vagy Evanescence dal lenne. Utóbbi a My Immortal amit szívesen hallanék. 

  • 57. Szerinted mi Magyarország legszebb helye?

    Balaton és a környéke. Esetleg még Visegrád :) 


  • 58. Jelenleg kedvenc film?

    Nehéz, mert mostanság alig nézek valami filmet, de nagy kedvencem a Nász-ajánlat. 

  • 59. Ha újjászületnél és választhatnál miként éld az életed, mi lennél?

    Kutyuska

  • 60. Kpop vagy Jrock?

    Azt hiszem egyik sem, de talán max Kpop. 

  • 61. Van Bullet Journalod? Mutasd meg nekünk!

    Nincs ilyenem. 

  • 62. Ha a pénz nem lenne kérdés, hogyan élnéd hátralévő életedet?

    Biztosan dolgoznék, megalapítanék valami saját brand-et, tuti hajfonósdi is lenne benne, illetve rendezvényeket szerveznék. Továbbá könyveket is kiadnék. Lenne egy házunk Budapesten a budai oldalon, illetve nyaralót is vennénk a Balatonon. Utaznék sok-sok helyre biztosan.  Igyekeznék mindent biztosítani a gyerekeimnek, de szépen nevelném őket. 

  • 63. E-book vagy hagyományos könyv?

    Próbáltam már olvasni E-bookon, de nem bírtam, úgyhogy egyértelműen hagyományos. 

  • 64. Szereted a neved? Ha nem, mire változtatnád meg?

    Régen nagyon nem szerettem, de mára már elfogadtam és igen, szeretem is. 


  • 65. Jelenleg kedvenc könyv?

    Nehéz jaj. Borsa Brown Maffia ágyában, illetve Borsa Brown - Jesus Herrera 

  • 66. Mi motivál a legjobban (félelem, pénz, boldogság stb.)?

    Azt hiszem a boldogság és a szeretet. 

  • 67. Melyik elem képviseli a legjobban?

    Hm, nem is tudom, de talán a víz és /vagy a levegő. Szeretem a szabadságot, az érzést, azt, hogy azt tehetem amit én akarok és folyton keresem az újat. 

  • 68. Ha egy szóban kéne leírnod a saját énedet, mi lenne az?

    Talpraesett

  • 69. Régi mesék vagy a mostani mesék?

    Egyértelműen régi mesék, ugyanakkor van egy-egy mai ami tetszik és szívesen nézem. 

  • 70. Mi a te “bűnös örömöd” (pl. éjszaka egy csomag chips befalása stb.)

    Napi egy csoki sosem maradhat ki.

  • 71. Jelenleg kedvenc sorozat?

    Álmodozó.

  • 72. Ha egész életében csak egy italt ihatnál (a víz mellett), mi lenne az?

    Bacardi cola :D

  • 73. Neked mit adott a blogolás, vlogolás, a közösségi média?

    Folyamatos fejlődést, saját magam irányába, illetve az olvasóim is sok mindent láthattak tőlem, illetve barátokat, ismerősöket, különböző csoportokat, lehetőséget. Örülök, hogy sokakat megismerhettem a blogolás által. 


Köszönöm Ninaa, hogy ismét kitölthettem ezt a kérdéssort, nagyon izgalmas volt. <3

📸Instagram: @estheer_92

📧Email: mindiglegyboldog1@gmail.com

8 Megjegyzések

  1. A 13-as kérdésre a válaszod nagyon tetszett 😍. És milyen menő lenne, ha tényleg igazad lenne majd a 39-es kérdésre. Annak idején sok kazettám volt gyerekként, úgyhogy nagyon menő lenne, ha megint lehetne őket gyűjteni.

    Tetszettek a válaszaid is nagyon 🥰

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy kitöltötted ezt a kérdés sorom. ♥

    A legjobban az álmod lepett meg, ez a koraszülött gyerek, akit nem lehet megmenteni, nagyon fura, de remélem nem jelent semmi rosszat.
    A sziszit még sose hallottam :'D
    A kazetta és a walkman, de jó lenne ha újra divatba jönne :D Kíváncsi lennék milyen lenne.
    Uhh, a temetésen egy Linkin Park dal ♥ Na erre én sem gondoltam, de tökéletes lenne.

    Imádtam olvasni a válaszaidat, öröm volt. Köszönöm mégegyszer ♥

    VálaszTörlés
  3. Érdekes válaszokat adtál. A babás álom elég gáz, remélem, gyorsan elhagyod majd ezt az álmot.

    VálaszTörlés
  4. A horrorfilmeket én sem bírom, viszont érdekes módon az utóbbi évben egyre több horrorkönyv került fel a várólistámra. Főleg klasszikusok, de van egy kortárs novellagyűjtemény is, amire nagyon kíváncsi vagyok.
    Beszéltem olyannal, aki mostanra szinte már csak horrorfilmeket néz és amikor szóba került a téma, ő úgy fogalmazott, hogy a horrorhoz "fel kell nőni" - és hogy ehhez a könyvek képezhetik azt a bizonyos első lépést.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszettek a válaszaid. :) Legjobban az álmod lepet meg leginkább. :O

    VálaszTörlés
  6. Szuper lett! A pihenés, és a nyaralás nekem is nagyon hiányzik! A 90-es évek nálam isnagy kedvenc!

    VálaszTörlés
  7. Jó volt olvasni a válaszaidat, több mindenben is egyetértek :D A nyaralás és az utazás nekem is hiányzott az elmúlt időszakban. A nagyon durva horrort én sem bírom annyira. Mármint például az American Horror Story bizonyos évadai még belefértek, de a legtöbb durvább horror számomra már túlságosan nyomasztó. Az ideális fürdőszoba elképzelésünk is hasonló.
    A szemed az tényleg szép, szóval nem csodálom hogy az tetszik magadon.
    A koraszülött gyerekes rémálomban pedig én is egyetértek a többiekkel, hogy tényleg durva lehetett.

    VálaszTörlés
  8. Szuper válaszok :-) 49-nél az a kilátás nekem is jó volna :-)

    VálaszTörlés