Sziasztok!


Folyatom a kedvenceim megosztását. Korábban a sorozatokról olvashattatok, most pedig a jelenlegi kedvelt dalaimat hoztam el, amit szerintem már rongyosra is hallgattam. 

De mik is ezek ? Tartsatok velem...


Először a külföldi dalok következnek :) 

Nagyon rákattantam Lizot együttes feldolgozásaira, illetve zenéire. Szerintem baromira fülbemászó és azt hiszem mindegyik a telefonomon landolt. Nem is osztanám meg mindet, hiszen a legtöbbet imádom, viszont, ha mégis választanom kellene, akkor mondjuk a Weekend-et mondanám. 
Ofencbach dalai is nagy kedvenceim, így pl a Wasted Love, ami idén januárban jelent meg, de gyakran éneklem a másik, nagy slágerüket, a Head Shoulders Knees & Toes -t, amit lehet nem kell bemutatnom senkinek :) 

Nagyon érdekes, hogy a feldolgozás mostanság mindenkire jellemző, hiszen VIZE x LEONY - Dolly Song új verziójával érkezett. Engem megvett Holy Dolly ide vagy oda. Kygo is hasonló dolgokba vágta a fejszéjét, a Hot Stuff vagy a What's Love got to do with it ugyanúgy megnyert magának. Nagyon sokat hallgatom Regard - Ride It dalát, amely szintén feldolgozás, még a tinikoromból :) 
Ava Max - My Head & My Heart szerzeménye is ismerős csengésű, de nekem nem igazán gond. :) 




Imádom Miley Cyrus és Dua Lipa közös duettjét, a Prisoner-t. Nagyon eltalálta a dalt a két csajszi. 
Kedvencem lett és napokig tudom dúdolni Joel Corry x MNEK - Head & Heart zenéjét, annyira fülbemászó, akárcsak Topic, A75 - Breaking Me dalát, ami szerintem nagy favorit lett a tavalyi év óta. Jason Derulo kezdetektől a kedvencem, legutóbbi zenéjét, a Love not war -t is nagyon szeretem. 

Teljesen ráfüggtem az orosz zenékre. Tudniillik a mostani regényem, amit egyelőre nem jelentetek meg semmilyen felületen ( hátha egyszer a könyvesboltok polcain látom) , orosz szálak vannak benne. Ugyanis a főszereplő férfi orosz. Mindig is szívesen hallgattam zenét írás közben, valahogy jobban jön tőle az ihlet, így gondoltam rákeresek a mai orosz nyelvű dalokra. Mondhatom, nem csalódtam, és meg is vettek maguknak az énekesek, mert szerintem nagyon jók. 
Артем Качер - Люби МеняDONI - ОсколкиМИША МАРВИН & ХАННА - Французский ПоцелуйХанна - Без тебя я не могу. Csak hogy párat említsek. 

Következő nagy kedvenc a 365 nap sztárjáé, akit mint tudjátok imádok. Michele Morrone a színészkedés mellett énekelget, így nem volt kérdés, hogy hallgatom a dalait. A filmhez ő énekelt fel jó pár dalt, de mostanság is megjelent egy videóklipje. Michele Morrone - Beautiful, Michele Morrone - Hard for me .

Térjünk át a magyarokra

Első nagy kedvencem jelenleg: Bereczki Zoltán ft Rúzsa Magdi - Csillagtérkép. Bereczki Zoli ősidők óta nagy kedvenc, de ez a dal nálam nagyon betalált. Ezt követi most Szabó Ádám & Curtis - Ez vagyok én dala, ami szintén nagyon ütősre sikeredett. Aztán megjelent Rácz Gergő és Orsovai Reni új dala - A titkod nem leszek címmel. 

Nekem bejön Herceg x Tóth Andi - Dilemma c. zenéje is, illetve Hiroval közös duettje a Félember is. 
Őszintén megérintett Zséda & Kökény Attila - Hello dala, pedig egyikőjük sem nagy kedvencem. 

Szakács Gergőt még az youtube-ról ismertem, amikor feldolgozásokat készített. Tudtam, hogy ez a fiú tehetséges, de sajnáltam mikor a Voice-ba nem került be. Kifizetődött neki minden, hiszen az együttessel is befutott, meg szólóban is. A KÉPTELEN  című dala is gyönyörű lett. 


Remélem tetszett ez a kis összeállítás, nagyon sok zene van, amit kedvelek mostanság, így lehet, hogy maradt is ki a listából. 

Nektek mi most a kedvenc dalotok? 

Szép napot 

E.


📸Instagram: @estheer_92

📧Email: mindiglegyboldog1@gmail.com

11 Megjegyzések

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Az előző is én voltam igen, csak rossz adatokkal írtam ^^"

    Nagyon egyforma az ízlésünk, kevés zene van, ami nem található meg a kedvenceim közt (ezek az oroszok leginkább, de köztük is találtam pár király darabot, szóval köszönöm ♥). Kygo feldolgozásai eszméletlen jók és annyira bejönnek, nekem az abszolút kedvenc a Whitney Houston közöse (ha nem ismernéd: https://youtu.be/JR49dyo-y0E).

    Még mindig nem néztem meg a filmet, de Michele Morrone a zenéivel teljesen magával ragad * . * Szóval ideje a színészi tehetségét is látnom.

    Rácz Gergő és Orsovai Reni megint csak nagy kedvenc, a lánynak iszonyat jó hangja van ♥ Az amerikaikkal meg teljesen egyet értek ^^.

    Madjnem felsoroltam az összes általad említett zenét, szóval igen.. tényleg egyezzik egy kicsit az ízlésünk zene téren :3

    Puszi, jó volt a lista ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszett <3 gondoltam, hogy hasonlóan vélekedsz majd :) puszi

      Törlés
  3. Kicsit sokkalom a sok linkeket a zenetéren. :D Nekem is hasonló az ilyen zenelistám, de mondhatni mindent meghallgatok, ha valamelyik kedvenc akkor kedvenc és azt hallgatom(párom örömére xD)rongyosra az adott számot. ^^" Rácz Gergő és Orsovai Reni: A titkod nem leszek szerintem inkább elmegy, egyszer vagy kétszer meghallgattam, de nekem nem igazán lett kedvencem, hogy őszinte legyek :D inkább maradok a Mostantól c. számnál, mert azt tényleg nem tudja überelni szerintem. :) Miley Cyrus számait szeretem, legalábbis egyet-egyet biztosan. :)

    Köszönöm ezt a listát! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon rég volt ilyen posztom. Mivel mindig a személyes dolgokat osztom meg, most mindent bele alapon a jelenlegi kedvenceim hoztam el Nektek.

      Szeretnék majd később is hasonlóakat majd <3 köszönöm én is.

      Törlés
  4. Nagyon jó lista! Hasonló az ízlésünk. Az Ofencbach dalait csak nemrég ismertem meg. Egy hírdetés mindíg feldobta, így végül beadtam a derekam, és meghallgattam. Az Ava Max számokat is kedvelem. A magyar dalok nem igazán a kedvenceim, de Szabó Ádám és Curtis közös alkotása nálam mindent visz! Köszönöm!��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök Neki, hogy tetszettek a dalok és szívesen hallgattad, hallgatod őket :)

      Törlés
  5. Bár ezek a zenék nem az én zenei stilusomhoz tartoznak, de a weekend a kedvencem mert scoooter menő és mindig az is marad így az a szám minden feldolgozásban aratni tud :D

    VálaszTörlés
  6. Teljesen más a zenei ízlésünk, a külföldiek többségéről azt sem tudom, kicsoda. ;) A magyarokat ismerem, jók is, de kedvencnek nem nevezhetem egyiket sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a válaszod <3 ugyan, ezek a mai állapotot mutatják, de rengeteg féle-fajta zenét kedvelek :) jövő hónapban is készülök majd egy listával :)

      Törlés