Sziasztok!


Egy kis személyes posztot szeretnék csempészni a sok más témájú blogbejegyzéseim közé.
Gondoltam mesélek egy-két dolgot, mi a helyzet velem mostanság.

Képzeljétek 9-e óta megkezdődött nekem is a szünet. Higgyétek el, annyira boldog vagyok, hogy nem kell dolgozni, régen éreztem már hasonló boldogságot, hogy végre pihenhetek és az csinálok amit szeretnék. A múlt héten hétfőn rengeteget takarítottam, hiszen Andit vártam hozzánk vendégségbe, a Szerelemből ötös  és a Resta con me - Maradj velem -blog íróját. Úgyhogy rengeteget pakoltam, stb, mert hát ha valaki jön biztosan sokat takarítok (mielőtt azt hinnétek hogy amúgy nem, de szoktam takarítani) :)

Kedden reggel indultam Andi elé, aztán eljött hozzánk, de az ő legutóbbi bejegyzésében olvashatjátok a történteket, majd 4 órakor mentem a tetováló szalonba :)
Erről is írtam már nektek, nagyon izgalmas volt, pláne, hogy aztán félek a tűtől :)

A hétvégém aránylag eseménytelenül telt. Takarítottam, vasaltam, pakoltam, mert hétfőn utaztunk anyukámhoz vidékre. Mindig jó menni, hiszen olyan jókat tudok pihenni, aludni, tényleg sokkal többet alszom, mint amikor itthon vagyunk. Lehet a falu varázsa. Tulajdonképpen annyira nyugodtsággal tölt el amikor otthon vagyunk, mintha megszűnne a külvilág, ismerek mindenkit, kinn tevékenykedhetünk, sőt a levegő is jobb.  Nos, hétfő reggel indultunk, majd kb 10 óra fele haza is értünk. Gyorsan kipakoltunk, ebédeltünk, aztán nagybátyám látogatása után mentem át az unokaöcsémmel találkozni, hiszen ők is otthon voltak, ezért pont kapóra jött a látogatás.

Meséltem már Bálintról, akinek jövetelét, úgy várta a család, mint a Messiást, most pedig teljesen készen vagyunk az ő 18 hónapjával. Eleinte nagyon tartózkodó volt, de aztán pár perc alatt feloldódott és úgy vigyorgott, hogy az ember teljesen elolvadt. Sokat hintáztunk, szaladgáltunk, vizeztünk, sétálgattunk, úgyhogy biztos vagyok benne, hogy eléggé sikerült lefárasztani :)
Szerdán egy másik faluba mentünk, meglátogatni a nagynénéméket, nagyon szeretjük őket, ők is minket, a nagybátyám rögtön megkínálta a férjem az ő gyümölcséből készült házi pálinkából. Mondhatom én inkább tartózkodtam, délelőtt biztos fejre álltam volna, mindenesetre bátyja nagyon benne van a bizniszben :D Nagyon jól eltelt a nap, mire hazaértünk kezdett el esni az eső.
Csütörtökön igazából nem nagyon csináltunk semmit, mivel kedden kisebb lomtalanítást tartottam a szobámban. Úgyhogy igazából akkor megvolt a dolog.
Pénteken nagybátyámat látogattuk meg, kutyáztam egy kicsit majd este grilleztünk az unokatesóméknál, beszélgettünk , Bálintoztunk. A kisfiú nagyon örült nekünk, a férjemmel nagyon megtalálta a hangot, szívesen játszott vele, velem is, anyukámmal is.
Annyira kis cuki volt :) Rengeteget nevetett.

Ja és Andiék fini családi borát is megkóstoltuk :) 
  


Szombaton, azaz tegnap jöttünk haza, ma egy kicsit vásároltunk a férjemnek, meg a holnapi utazásra. Hiszen lázasan készülünk a nyaralásra. :) Nagyon várom, biztosan fogok beszámolót írni, hiszen most egy másik hotelba fogunk menni, úgyhogy alig várom már. 


Ha van kedvetek és figyelni merre járok, akkor kövessétek a blogos instagramom :)

Szép estét
E.

_________________________________________________________________________________

KITÖLTÖTTED MÁR A NYÁRI ZENÉS TAG-ET ,AMELYET NEMRÉGIBEN OSZTOTTAM MEG? 

HA NEM, AKKOR                   I D E  K A T T I N T V A            MEGTEHETED!! 
HA KITÖLTÖTTED, OSZD MEG VELEM IS :) 


0 Megjegyzések