Sziasztok!
  
    Nemrégiben megosztottam Veletek egy olyan TAG-et, amelyben nyári érzésekre, kedvencekre vagyok kíváncsi, remélve sokan kitöltitek :) A dolog még most is fenn áll, vigyétek, töltsétek ki, osszátok meg velem, mik a TI kedvenceitek.  
    Mivel azonban én készítettem, nem akartam, hogy ez a TAG kitöltetlen maradjon a blogon, tehát most én is igyekeztem elkészíteni és olyan dalokat hozni, amelyek tényleg a nyár meghatározó slágerei voltak nálam. Akad jó pár, jó is volt visszahallgatni őket, sok pillanatot előhozva magával. 
    Ha kíváncsiak vagytok, akkor nézzétek végig a válaszaimat és ha van kedvetek, hallgassátok meg őket :) 




     1.       Melyik az a dal, amelyik a nyári érzéseket ébreszti fel benned?
   
-  Annyi van, hogy nem is tudom melyik az ami tényleg meghozza a nyári feelinget. Szeretem, amikor egy jó, ritmusos zenét hallok, az abszolút kedvenc lehet rögtön. Ez a dal amit megosztok elsőként nem épp mai, de számomra sok jó emléket, jó hangulatot, a nyarat, a szabadságot hozza elő :)



     2.       Melyik az a dal, amelyikre rögtön táncolni kezdesz?
-  Sok van :) Szeretek mozogni egy-egy jó dalra, hiszen (főképp a nyáriak) annyira klasszul vannak összerakva, hogy bármelyik buliban megállná a helyét akármelyiket is vesszük alapul. Jelenleg Sean Paul dala az, amitől teljesen kész vagyok, úgyhogy számomra most a jelenlegi best. :)



    
        3 .       Melyik dalról jut eszedbe egy nyári szerelem?
- Ó rögtön több dal is eszembe jutott, de az abszolút győztes, a párommal közös dalunk, amit (rock-os) lévén ő is meghallgatott és szeretett Calvin Harris és Ellie Goulding közös dala. Imádom.

             4.       Melyik dal a kedvencetek a barátaiddal?
- Nehéz választani, mert rengeteg olyan zene van, amit kedvelünk, meg szinte a barátaimmal közös az érdeklődésünk, ezért örülök is, mert mindig megosztjuk egymással, ha a másik valami újat talál. De, hogy kicsit nosztalgiázzak, a barátnőmmel (jó pár éve) ez volt a közös kedvencünk, a mai napig megállja a helyét,  úgyhogy most ezt választanám. 



          5.       Melyik dal emlékeztet a legutóbbi nyaradra?
-           - Hmm.. A Despacito óriási nagy sláger volt, azt kell mondjam, hogy szerintem nálam is minden percben ez folyt a csapból, de Ninaa után szabadon, most mást osztanék meg :) Jonas Blue az évek alatt nagy kedvencemmé vált, tavalyi Mama dala is megunhatatlan volt a számomra.
           
    
             6.       Melyik dalt hallgattad a legutóbb?
- Mostanság újra visszatértem Jason Derulo dalaihoz ( iszonyat bejön a pasi :P ) és kb napok óta őt hallgatom újra, minden egyes dalát. Most JD korszak van nálam, legutóbb pedig az If it Ain't Love dala szólt. 




      7.       Melyik dal az idei nagy kedvenced?
 -     - Sean Paul dalán kívül nagyon sok kedvencem akad az idei nyárra. Itt van rögtön Demi Lovato - Solo című dala, amit rongyosra hallgatok vagy Dua Lipa - One Kiss slágere. Mégis, azonban egy másik kedvencem osztanám meg veletek, ami szintén óriási nagy fav lett nálam, ez nem más, mint Jonas Blue és a Jack & Jack formáció közös dala... 


      8.       A dal amitől azonnal boldog leszel?
         - Jajj, ez évek óta, talán 7 éve a kedvencem. Annyira imádom, hogy ha meghallom biztos dalra fakadok vagy legalább táncolok rá. A mai napig képes vagyok többször meghallgatni, szerintem még hosszú ideig szólni fog nálam... 



     
      9.       Egy dal a régi időkből, ami elengedhetetlen, hogy meghallgasd minden nyáron?!
       -  Ez a dal beillene a 4. pontba is, mert sokszázezerévvel ezelőtt imádtuk a barátnőimmel, de a mai napig minden nyáron előkerül nálam. Egy retró estét ha csinálunk biztos ez a dal is elhangzik. Abszolút nyári sláger, nagy sláger.  


     10.   Egy olyan dal, amit a barátod/barátnőd mutatott meg és szerettette meg veled?
        - Ide biztosan a Little Mix formációt mondanám, mert őket az egyik barátnőm mutatta meg és szerettette meg velem. Szóval a Little Mixet annyira megkedveltem, hogy ha kijön egy daluk biztosan a telefonom zenelistáján köt ki. A négy csaj iszonyú tehetséges és minden daluk tuti sláger. 



      + 1.  A dal aminek minden bulin szólnia kell?
        - Tuti biztos, hogy Ricky Martin vagy Enrique Iglesias.. Elmaradhatatlan. De mivel jobban Enrique fan vagyok persze, hogy a kis spanyol marad az utólsónak :) 



  Nos, az én válogatásom végére is értünk, ha van kedvetek akkor töltsétek ki, majd osszátok meg velem :) 
Nagyon várom a Ti zenéiteket a kérdésekre :) 

Szép nyarat ... 



2 Megjegyzések