Sziasztok!

"Nincs hatásosabb varázslat, mint az, ha hiszel saját magadban." (Váratlan utazás c. film)


Vannak napok, napszakok, amikor jól esik hűsölni és nem tudjátok, hogy mihez is kezdjetek? Nos, ezekre a pillanatokra most hoztam Nektek egy filmajánlót, amelyet nekem is úgy ajánlottak. Be akartam rá ülni a moziba, de aztán láttam, hogy fenn van online, úgyhogy itthon egyik unalmas délutánomon megnéztem. 

Ez pedig nem más, mint a Túl szexi lány, Amy Schumer szereplésével. 

Kezdjük is a film cselekményével: Renee egy plus size-os csajszi, akinek leginkább az önbizalmával van baja. Természetileg egy életvidám, barátságos lány, de a diétázás és a fogyás lebeg a szeme előtt, mivel nem veszik őt észre, az internetes párkeresése is csődbe megy. Egyik alkalommal egy fitnesz teremben próbál szerencsét, de biciklin lecsúszik a lába, beveri a fejét, élete pedig ezzel együtt egy csapásra megváltozik. Reneeből bombázó válik, de rajta kívül senki nem lát különbséget a lányon, ő pedig az önbizalmával levesz mindenkit a lábáról. Egy menő divatcégnél kezd el dolgozni recepciósként, míg a magánéletében is komoly változások lesznek. Renee elhiszi, és bebizonyítja, hogy nem cérnavékony testalkattal érhet el az ember komoly eredményeket, mindenki őt csodálja, kikérik a véleményét, miközben ő fürdőzik a sikerekben. 

És, akkor az én érzéseim a filmmel kapcsolatban...
A Túl szexi lány számomra olyan visszaigazolást adott, amelyre nem is számítottam. El kell, hogy mondjam, hogy sosem voltam egy vékony lány, mindig is küzdöttem a kilókkal, ami sokszor igen az önbizalmamat rendesen aláásta. Talán genetikailag, talán nem,de gyerekkorom óta nem vagyok vékony alkatú, ami eleinte nem, aztán tini koromra nagyon elkezdett zavarni. Sokszor, sokféleképpen próbálkoztam, hogy jól érezzem magam a bőrömben, leadjak x kilót, mégis a kolesz évek csak ennek ellenkezőjét bizonyították. Olyan féktelen évek voltak, amikor nem számított semmi, buliztunk, ettünk-ittunk, de egyik alkalommal a kezembe akadt egy kép és rájöttem, ez így nem mehet tovább! Akkor saját módszerrel, tavasztól -nyárig nagyon jól lefogytam, akkor elégedett voltam azzal amit látok, futottam, odafigyeltem mit eszem. Aztán megismerkedtem a párommal, ami tudjátok mit jelenthet, biztos kapcsolat, fogamzásgátló és az egész kezdődött előröl, pláne, hogy télen eléggé magam alatt voltam egy évben és akkor, ha nincs jó kedvem eszem. Csokit főlek. Nos, letettem a gyógyszert egyszer és mindenkorra, azóta szintén küzdök a kilókkal. Azonban azt gondolom, hogy kezdek hozzászokni ahhoz amilyen vagyok és aki vagyok. Nem mondom, hogy nem fogok megpróbálkozni azzal, hogy változtassak, mert szerintem mindvégig ez fog a szemem előtt lebegni. DE ne felejtsük el azt sem, hogy érzi magát legjobban az ember? Mert egy L, XL-es méretű lány is lehet magabiztos és szexi. Elég sok hasonlóságot véltem felfedezni a saját gondolkodásom és a filmbéli karakter között, hiszen nagyszájúnak mondanám magam, s Renee ráérzett arra, mitől lehet annyira vonzó. Tudta, hogy el tudja érni a céljait, talpraesett volt és magabiztos. 



Szerintem pont ezek azok a jelzők, amik fontosak lehetnek abban, hogy ne veszítsük el önmagunkat, higgyünk magunkban, abban, hogy mindent meg tudunk csinálni csak elég kitartónak kell lenni!
A film amellett, hogy rávilágított a mai világ dolgaira, rengeteg vicces jelenetet is hoz magával, amin rengeteget nevethet az ember és jól tud szórakozni. 
Amy Schumer remekül hozza Renee karakterét, szerintem nagyon jó választás volt a színésznő. Amy mellett feltűnik Michelle Williams, Emily Ratajkowsky vagy épp Naomi Campbell. 


Ha van kedvetek nézzétek meg a filmet, hiszen nagyon jó kis vígjáték és egy délutáni -esti kikapcsolódásnak nagyon klassz :)

Szép napot
Eszter

0 Megjegyzések