Sziasztok!

Most egy olyan bejegyzéssel készültem, amely Nektek is tipp lehet, ha még nem használtok egy-egy közösségi felületet. 
Szerintem nagyon jó kis oldalak vannak, ahol jelenlegi meglévő és esetleg új barátokat, ismerősöket, akár szerelmet lehet találni. 

De most nézzük mit használok én :) A közösségi oldalak nevére kattintva pedig követhettek engem is az adott felületen :)

Elsősorban a FACEBOOK: lehet, túlságosan is sok időt töltök a facebook élettel, de nyilván azért az emberek életébe eléggé beette magát. Egyébként elég hasznos, régi vagy új ismerősök felfedezésében, megtalálásában vagy tartani a kapcsolatot olyannal akik távol élnek tőlünk. Én például erre elég sokat használom ezt a felületet.
Emellett csoportokat, saját oldalakat hozhattok létre, továbbá csatlakozhattok. Aki szívesen játszana, ezt is megteheti, a facebook erre is lehetőséget ad. 

INSTAGRAM : Azt hiszem ez a legnagyobb kedvencem. Imádom a fan oldalakat, hogy követhetem a kedvenc sztárjaimat, hogy a hastagekkel bármilyen témára rá tudok keresni. A képeket. Egyszóval favorit. 

TWITTER: Elég rég regisztráltam már erre az oldalra, vannak rövidebb- hosszabb kihagyásaim. Összességében eléggé kedvelem ezt a felületet is. Itt aki regisztrál szintén követhet barátokat, ismerősöket, weboldalakat, sztárokat: melyeknek bejegyzéseit retweetelheti, lájkolhatja illetve üzenetet is tud váltani vele, korlátozott karakterszámban.

PINTEREST: Aki ezt az oldalt kitalálta, annak egy hatalmas pacsi. Imádom. Szívesen böngészek rajta hosszú időket, annyi klassz kép, inspiráció van rajta. Saját oldaladon táblákat készíthetsz, melybe ti is tölthettek fel képeket, de elmenthetitek mások megosztásait is. 

Ott van még a BLOGLOVIN - ami igazából bloggereknek van leginkább kitalálva. Követhettek más blogokat, de ezen kívül a saját oldalad is megoszthatod másokkal 

GOOGLE +  - anno nem is tudom miért csatlakoztam, igazából nem tartottam fontosnak, hogy ezen a felületen jelen legyek, mégis  blog miatt a google+-on is megtaláltok. Itt is lájkolhattok, megoszthattok bejegyzéseket, cikkeket, képeket stb. 

VIBER  - ezt az appot nagyon kedveltem, mára már picit lankadt a lelkesedés, nem igazán használom, ennek ellenére le van töltve a telefonomra. Valahogy nem igazán sokan használják az ismerősi körből vagy ha mégis inkább facebookon tartjuk a kapcsolatot. A viberen telefonálni, üzenetet váltani, megosztani tudtok ismerősökkel, barátokkal, családtagokkal bármit, regisztrációhoz pedig a telefonszámotokra van szükség. A hívás ingyenes! 


Néha - néha használom a snapchatet (de nem igazán kedvenc) és a tumblr felületét.
Természetesen a YOUTUBE -ot napi szinten használom, ennek kapcsán megosztanám Justin Timberlake legújabb dalát, amely miatt iszonyú boldog vagyok, mert az egyik kedvenc énekesem és régóta várom a visszatérését. Még picit szokom a dalt és a klippet, de azért eléggé fülbemászó számomra :)




Ti miket használtok? Hol vagytok elérhetőek? Esetleg ezek közül melyek a kedvenceitek ? :) 
Ne felejtsétek az adott social media nevére kattintva követhettek engem is :) 

Szép estét! 

0 Megjegyzések