Sziasztok!


"A zene érzelmileg megérint minket, ahol a szavak önmagukban nem képesek."
(Johnny Depp)

 

Ha már hobbi és írás, akkor nem maradhat el a zene sem, hiszen ötletelés alatt mindig szól valami, ami ad egy jó kis hangulatot. Talán említettem, hogy próbálok az aktuális helyszínhez tartozó dalokat hallgatni, így amikor Az oroszt írtam, akkor imádtam orosz zenéket keresgélni. 

Na de miket hallgatok mostanság? Melyek azok a dalok, amelyek a playlistemen vannak? Sok lesz 😉

Lássuk. 


Térjünk vissza először a regényírásra. Az orosz befejezése után kilátástalannak éreztem mindent, de természetesen ez nem tartott sokáig. Hamar átlendültem, amikor a Törökországban játszódó történetem megfogalmazódott bennem. Isztambulról inspirálódva ( illetve a török sorozatok miatt is) visszatértem TARKAN zenéihez. Anno nagy kedvencem volt, de valahogy az évek alatt elfelejtődött, viszont most pótoltam. Ami a jó, hogy minden dalszöveget megtanultam (talán rendesen is el kell kezdenem törökül tanulni, mert bár jó pár szót ismerek, de jobban fejleszthetném is magam tovább). 
Nos, TARKAN, amellett, hogy pörgős dalairól ismert, van egy gyönyörű szerelmes nótája, amelyet imádok. Gyönyörű, érzelmes. 💓



Maradva a török vonalon, mivel számtalan sorozatot volt szerencsém megnézni, ezért a kedvenceimből való zenéknek is természetesen utána néztem. Álmodozó , Fekete -fehér szerelem  vagy  a Bay Yanlisban felcsendülő dal is nagyon népszerű nálam. 

Végezetül nagyon szeretem DJ GIMI O - HABIBI dalát.  💗




Térjünk át nyugatra, mert azért a legnagyobb kedvenceim nótáit is igyekszem követni, úgyhogy a listára jócskán kerültek olyanok, akiknek a munkásságát már hosszú ideje figyeltem. Illetve olyan nóták is, amelyekről nem is gondoltam volna, hogy tetszeni fognak. 
Camila Cabello, Ed Sheerannel közös dala a Bam Bam szinte rögtön megtetszett. Nagyon szeretem az énekesnőt, na és persze Ed-et is. 


Néhány héttel - de lehet hónappal - ezelőtt találtam két jó kis remixet, amiről egy jó ideig nem bírtam lekattanni. Régebbi dalokat poroltak le, így lett belőlük egy frankó kis feldolgozás, pl Sean Paul - She Doesen't Mind, vagy Timbaland ft OneRepublic- Apologize 


Amióta hallottam azóta képtelen vagyok kiverni a fejemből a következő dalt. Ha meghallom bárhol azonnal éneklem. Nem is csoda. Annyira fülbemászó és nagy sláger, hogy nekem abszolút kedvenc lett. 


Folytatva a listát, INNA és Sean Paul közös dala is elég hamar belekúszott a fejembe, ahogy Lost Frequencies ft Calum Scott - Where Are You Now című zene is. Akárcsak Tiesto és Ava Max - Motto

A pláne, hogy nem szerettem én annyira a rap dalokat, most meg egyik az unokatesómnak köszönhetően tetszett meg, a másik meg magam sem tudom. ScHoolboy Q - Collard Greens (Lyrics) ft. Kendrick LamarLil Nas X - INDUSTRY BABY.

Nagy kedvencem lett GAYLE - abcdef u című dala, ami ebben a pláne, hogy a férjemnek is tetszik, pedig nem is egy a zenei ízlésünk. Na jó, azt meg kell jegyezni, hogy a - fél év híján- 10 év alatt sokat sikerült vele megkedveltetnem, picikét változott az ízlése is. 



A külföldi kedvenceimből Dunát tudnék rekeszteni, de megosztanék veletek néhány magyart is, mert azért azok is jócskán akadnak. Nehéz válogatni, hogy ne árasszam el ezt a blog posztot.

Kezdjük is az elején. 

A Honeybeast egyik legújabb dala, a Pánik, nagyon mély mondanivalót ad a hallgatónak. Kétszer kellett meghallgatnom, hogy rendesen és úgy fogjam fel, ahogy azt szánta az énekesnő. Nagyon szeretem. 


 Miller Dávid - Miller Zoltán és Ulmann Mónika gyermeke- nagyon tehetséges srác. Nem csak a színészetben, de az éneklésben is és a szövegírásban is. A Csend című dala nekem nagyon tetszik. 💓


Listámon van a BWS - Mióta elhagytál című nótája, amit szerintem rongyosra hallgattam amióta megjelent, ahogy Bye Alex és Manuel - Rossz estéket is.  


Hű, biztosan maradt még ki a felsorolásból, mert elég sokan vannak, akiket szeretek hallgatni, de talán még egy rész készül majd a kedvenceimből 💓

Remélem találtok olyan dalt, ami esetleg szimpatikus Nektek is, de kár lenne tagadnom, én imádom őket. 


Nektek melyek most a kedvenceitek ? 


Legyen szép hétvégétek

E. 



12 Megjegyzések

  1. Azt kell mondjam, hogy Wow!��❤️ Nagyon tetszett/tetszik ez a kis zenei válogatás❤️ Mutattál nekem jó pár új zenéket, de azt kell mondjam, hogy az első kettő nagy kedvencem lett, szóval köszönöm, hogy megmutattad❤️ Mondjuk a Takran, valahonnan ismerős volt a zenéje, de nem tudom honnan, akkor is újnak tudom be. ��❤️ A csend című dalt nem ismertem eddig, de nagyon megtetszett.

    Húh... Nekem rengeteg van amit imádok, szeretek hallgatni��

    Lesz majd még ilyen? ��❤️

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szuper kis ajánló lett! Jónéhány kedvencem van köztük! ❤️ Én mindenféle zenét imádok! ☺️

    VálaszTörlés
  4. Az ajánló szuper lett, mégha a stílusunk nem is éppen egyezik. Mondjuk Tarkan zenéjét legalább ismerem a felsoroltak közül, és az tényleg nem rossz :D.

    VálaszTörlés
  5. A külföldi (kivétel a kpop) zenékben legtöbbször egyezik az ízlésünk, köszönöm az ajánlót, máris ment vagy 3 a kedvencek közé ♥ Jöhet még több ilyen posztocska!

    VálaszTörlés
  6. Ezeket én is nagyon szeretem, a Habibi-t különösen 😍😊

    VálaszTörlés
  7. Hmm Tarkan, Dj Gimi-o… tetszik az izlésed. :D ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm :) örülök, hogy találtál olyat ami tetszik :)

      Törlés
  8. Szuper ajánló, vannak hasonlóságok! Én is kedvedem Sean Pault, Gayle, és Honeybeast dalait. A többit pedig majd meghallgatom!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó válogatás lett! Tarkan nagy kedvencem (volt) nekem is.

    VálaszTörlés