Sziasztok!

Minden évben megfogadom, hogy megemlékezem ezen jeles napról, ám valahogy sosem jön össze, így több Blogszülinap is elmaradt ezen oknál fogva, vagy teljesen elfeledkezem róla. 

Most viszont augusztus 25-e legyen a Because I'm a dreamer, aztán a Lélek -terápia blog születésnapjára való emlékezés. 


Because, I'm a Dreamer 

Ugyan hat évvel ezelőtt, gportal-ról elköltözve új vizekre akartam evezni, így készült el ez az oldal, amelynek Because, I'm a Dreamer nevet adtam. 
Egyedit, különlegeset, valami olyasmit szerettem volna, ami illik hozzám és elég tág, hogy sok téma beleférjen. Továbbra is az volt a tervem, hogy írásaimmal segíteni tudjak másoknak, tanácsot adhassak, megkereshessenek, ha valahol elakadtak. Emellett olyan témákról is szerettem volna írni, amelyek engem is érdekelnek: írás, sorozat, film, zene stb. 
Úgy érzem, hogy ez sikerült, sőt, sokatok innen ismert meg engem, holott már volt blogom. 

Az évek során úgy éreztem, hogy a Because, I'm a Dreamer nevet kinőttem. Más dolgok érdekeltek, tulajdonképpen sok minden történt az életemben ahhoz, hogy tudjam, váltanom kell, komolyabb cím kell számomra. Változunk és ez a blogom nevével is járt. 

Lélek -Terápia - Soul-Therapy 

Nos, tavaly elkezdtem agyalni egy új néven. Szerencsére segítőim is akadtak, aztán megalakult ez a kis név, ami a mostani énemhez eléggé illik, úgy gondolom. Továbbra is az volt a fő célom, hogy lelki dolgokat osszak meg a blogom olvasóival, pszichológiai posztok, gondolatok legyenek többségben. De az, ami engem érdekel, az is megmaradhasson. Nagyon jó döntést hoztam azzal, hogy Soul -Therapy lett a blogom címe, azt nem tudom megígérni, hogy ez is lesz az utolsó. 

Azóta több poszt készült, illetve elindítottam egy rovatot - amelynek Kiakadásaim címet adtam. Ez amiatt volt, mert vannak olyan társadalmi problémák, amelyről érdemes és amelyről szót akarok emelni. Elég sok minden van, ami korszakunkban, generációnkban óriási hiba, gond, és úgy vélem, szükséges róla beszélni a továbbiakban is. 


Erre számíthattok tőlem a jövőben is! 
Szeretném a Kiakadásaim rovatot folytatni, ezen kívül a lelki témákról előtérbe helyezve írni. Igyekszem megosztani a kedvenceimet, azokról pötyögni, amelyek érdekelnek és amelyeket érdekesnek találok, hogy itt a blogon is megosszam veletek. Remélem ezentúl is szívesen olvastok majd tőlem posztokat. 


Néhány statisztika: 
Egyáltalán nem vagyok az a statisztika mogul, sőt szinte soha nem nézem hányan olvasták egy-egy posztom vagy mennyien kattintottatok a blogra, de ha már lúd, legyen kövér. Nézzük a számokat a Because I'm a Dramer megnyitása óta, azaz, 2017. augusztus 25-e óta. 


2017. augusztus 25-e óta  - * 200012 megtekintés volt a blogon. 
                                            * 567 komment érkezett
                                            * 208 bejegyzés készült 
                                            * Egyesült Államokban olvasnak a legtöbben, ezután érkezik Magyarország 
Leginkább a facebook és a google segített az olvasóknak rám találni. 
Legtöbb kulcsszó, amely hozzám irányította a látogatókat, az az ikerláng és a mielőtt megismertelek szavak voltak. 

A kezdetektől az első három legnépszerűbb posztom:  * Mi az az ikerláng szerelem? 
                                                                                            * 6 év... 
                                                                                            * Milyen közösségi oldalakat használok


Szeretném ezúton megköszönni Nektek, hogy kattintotok az oldalamra, olvassátok a posztjaimat és szívesen kommenteltek is. Számomra öröm, hogy írhatok és megoszthatom veletek ügyes bajos dolgaimat, gondolataimat. 
Remélem a jövőben is látogatjátok a Lélek-Terápia oldalát, mert nem maradnak el a posztok, és a tőlem megszokott stílusban olvashattok.

Egyszóval köszönöm! 

Isten éltesse az oldalam! 


Eszter 
📸Instagram: @esthermczako


📧Email: mindiglegyboldog1@gmail.com



8 Megjegyzések

  1. Boldog blog születésnapot. Én nem tudom mikor indítottam a blogomat. Az ikerlángos bejegyzésed még nem is olvastam, de rögtön felkeltette a figylememet. Férjemmel mi ikerlángok vagyunk elvileg és nagyon durva, hogy eleinte nagyon nem jöttünk ki jól, most is szoktunk veszekedni. De folyamatosan fejlődünk egymás mellett. Párom empata, ezért ha ideges leszek akkor nagyon durván áttudja venni ezt tőlem és ő is ideges lesz, de ez fordítotja is igaz. :D érezzük, hogy egymás mellett nagyon sokat fejlődhetünk és nagyon durva egyébként, hogy valamilyen szinten még mielőtt megismertem volna (csak tudtunk egymás létezésérpl) gyakran csekkoltam a facebook profilját, de nem mertem neki írni de megakartam ismerni :) és még is találkoztunk a tinderen. :)

    VálaszTörlés
  2. Boldog Blog születésnapot! Gratulálok a sok év munkájához :) sokat még ❤️

    VálaszTörlés
  3. Nagyon Boldog BlogSzülinapot a Blogodnak és még sokszor ennyit! 😍❤️🥰 Szeretem olvasni az írásaidat, a témáidat, a kiadásaidat stb 🥰 Várlak majd vissza ❤️❤️❤️❤️

    VálaszTörlés
  4. Boldog Blogszülinapot; még többször ennyit🥰

    VálaszTörlés
  5. Mi köszönjük a szuper bejegyzéseket, egyszerűen imádom az írásaidat, bármiről is legyen szó! ☺️ Még sok boldog blog születésnapot kívánok Neked! ❤️

    VálaszTörlés
  6. Boldog Születésnapot az oldalnak, illetve neked aki megteremtette és felépítette mindezt. Szuper posztjaid vannak, és reméljük még nagyon sokáig megörvendeztetsz minket az írásaiddal.

    VálaszTörlés
  7. Boldog BlogSzülinapot és remélem még jó sokáig olvashatunk 🥳❤️ Örülök, hogy már ennyi ideje kitartóan és őszintén osztod meg velünk a gondolataidat. Szeretem olvasni a soraidat, majd a kis szüneted után várunk vissza

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok a 6 évhez, csodás eredményeket értél el szerintem. Boldog blogszülinapot utólag ♥ Nagyon jó posztokat hozol és mindig alig várom, hogy újra olvassak tőled! ♥

    VálaszTörlés