Sziasztok!

Mivel telik  a hétvégétek? Bekuckóztok otthon vagy van valami jó kis programotok?

Ha esetleg otthon töltitek a pihenőnapotokat akkor ajánlok Nektek 5+1 mesét, amelyek a kedvenceim és képes vagyok százszor megnézni.




1. Pocahontas
- Angol telepesek érkeznek az Újvilágba, akik pénzéhesek, mindent maguknak akarnak. Van közöttük egy férfi John Smith, aki velük tart és őt jobban érdekli az a világ, ahova csöppent. Itt ismerkedik meg a helyi indián törzsfőnök lányával Pocahontasszal.
A történetben meg kell küzdeniük a két világ közötti ellentéttel, szerelmükkel. Számomra az egyik legmegindítóbb mese, tele szép dalokkal, érzelemmel, izgalommal.



2. Anasztázia
- A mese amin mindig elsírom magam...
A történet az orosz cár elveszett lányáról szól, akinek gyermekkorában meg kellett tapasztalnia a veszélyt és az ármányt. Múltjára nem emlékezve élt egy eldugott kis helyen, de tudni akarja ki is ő valójában. Elvezeti őt a palotába, ahol felelevenedik benne több emlék, találkozik azzal a fiúval, aki megmentette őt sok évvel ezelőtt illetve mindent megtesznek, hogy ő az elveszett Romanov hercegnő.



3. A legelő hősei
- Ezt a mesét már rég láttam, de a mai napig kedves a számomra.
A vadnyugati tehenészet elég nagy bajba kerül, amikor idegenek akarják megkaparintani a birtokot. A farm állatai azonban fellázadnak, eltervezik, hogy tudnának pénzt szerezni, hogy megmentsék a farmot.


4. Mackótestvér
- Kenai családja a medvék ellen van, ellenségként tekintenek rájuk, de a szellemek egy napon büntetésből medvévé változtatják, hogy átérezze mindazt, amit ezek az állatok. Útja során találkozik Kodával, a mackókölyökkel, akivel jó barátságot köt és rajta keresztül megismeri a medvék világát, felfedezi a világot, de Kenai vissza akar térni családjához, de ekkor a saját bátya tör az életére...



5. Szörny RT
- Ez volt az a mese, amit magamban megállapítottam egyszer, hogy sosem fogom megnézni. Lám, csípem és nagyon érdekelt, lekötötte a figyelmem és ráadásul még vicces is.
A Szörny RT egy olyan munkahely, ahol a szörnyek gyerekeket rémisztgetnek a sikolyukért. Sully aki jól végzi a munkáját szembe találja magát ellenségével, aki egy gonosz tervet kieszelve több sikolyt akar szerezni magának. A nagy kavarodás közepette egy kislány átkerül a szörnyek oldalára, nagy veszélyt és fenyegetést hozva rájuk. Sully barátjával Mike Wazowskival próbálja megoldani a helyzetet, miközben nagyon megkedvelik a kislányt.



5+1  A szépség és a szörnyeteg
- Képzeljétek, ezt a mesét elég sokáig nem szerettem. Tulajdonképpen gyerekkoromban ránéztem és mindig volt egy rossz érzésem vele kapcsolatban, hogy eldöntöttem nem akarom megnézni. Természetesen mára ez változott. Szerintem nagyon aranyos és kedves kis mese, emiatt is ajánlom Nektek :)

3 Megjegyzések

  1. Oh ez most nagyon jokor jött :3 köszi a bejegyzést! ^^

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók!! A Legelő hősein kívül mindegyiket láttam. Tegnap pont a Mackótestvért néztem, és még mindig nagyon jó. :).

    VálaszTörlés
  3. Szégyen, de a Szörny RT - n kívül egyiket sem láttam! ><
    Hazudok, a Mackótestvéreket.. félig, mert untam és nem szeretem. ^^"

    Azt hiszem be kell pótolnom a lemaradásaim :(

    VálaszTörlés