Sziasztok!

Szombat reggel van, épp a gyógyteámat iszogatom, ami szinte bombaként is megállná a helyét annyiféle gyógynövényt összeállítottam benne. Történt ugyanis, hogy mivel én gyerekek között dolgozom a baktériumok, vírusok engem sem kerültek el, ezáltal két napja köhögés kezdődött nálam, el tudjátok képzelni, hogy ez tegnap estére, péntek éjjelre milyen klassz lett. Az ember azt hinné, itt a hétvége, pihenés miegymás, aha.. Konkrétan alig aludtam valamit az éjjel. 
Másfelől örülhetek, hogy ez az első ebben a szezonban, tavaly ilyenkor két hónapig beteg voltam. Lekopogom, igyekszem hamar kikúrálni magam. Bár, ha én beteg vagyok, akkor aztán beteg vagyok. 
Elég jól indul a hétvége. 

Nos, iszonyú fáradt vagyok mostanság, bár igyekszem jól viselni a dolgokat, ezért sem érzem ezt annyira rossznak, de csütörtökre teljesen kimerülök. Mindig van valami  a munkahelyen is, amit inkább nem részleteznék, nem tudom eltelik e egy olyan hét amikor nem történik semmi. Bár lehet, hogy attól izgalmas minden, de kicsit összejöttek a dolgok. 

Ami jó, hogy a múlt héten végre picit iszogattunk a városban, jó volt jönni-menni, iszogatni ezzel együtt kiereszteni a dolgokat. Vasárnap pedig egy ebédet hoztunk össze a kedvenc kolleganőimmel :) 
Tegnap este pedig beugrottak a barátnőmék egy gyors villámlátogatásra, szerencsére ez is feldobott engem annyira, bár a napom = katasztrófával, főleg, hogy beteg is vagyok. 

Nemrég megvettem a Papírhercegnő c. könyvet, amit elkezdtem olvasni, szerintem ahogy végzek vele, írok róla egy kis bejegyzést, hátha Nektek is van kedvetek elolvasni.

Aminek még rettenetesen örülök, hogy kedvenc énekesem Justin Timberlake visszatért a köztudatba, új dalokkal és klippekkel, a hónapban 3!! videóklippel jött, annyira örülök neki. (KATT1 / KATT2 / KATT3 )
Igaz a stílus nemileg más, de valahogy mégis bejön, tetszik, meg hát annyira hiányzott Justin. A másik amitől végem és már csak másfél hónap, Enrique Iglesias új dala (KATT IDE) . Kész vagyok :) 

A január zenei szempontból a bőség zavara. :) 

Már nagyon várom a szülinapom, akkor utazunk Egerbe. Jó lesz kikapcsolódni :)

A hétvége a gyógyulásé. Azt hiszem filmezni, olvasni, blogozni, pihenni fogok.

Szép hétvégét Nektek :) 

0 Megjegyzések