Sziasztok!

Olyan nehéz megélnem évről évre a szülinapom, furcsa, hogy lassan közelebb leszek a 30 -hoz mint a 20-hoz. El sem tudom képzelni, hogy mi lesz, ha odaérek.

De! szerencsére, még csak ... és mááár! 26 vagyok.
A szülinapom most Egerben ér engem, eljöttünk egy kicsit wellnessre, még az esküvőre kapott ajándék utazásra. Úgyhogy minden szuper és jó :)
Készültem néhány kérdéssel, melyre válaszolok, amik leginkább velem kapcsolatosak, hogy megtudjátok pár dolgot rólam, arról ami gondolok.

Február 16-án anyukám névnapján születtem, este 10óra előtt. Különleges a nap kétszer is, legalább van mit ünnepelni :)

Mik az erősségeid?  
- minden helyzetben feltalálom magam, a beszéd, képzelet, kreativitás, empátia, stb

Milyen rövid távú céljaid vannak? Hosszútávú célok?
 - mindenképpen szeretnék új helyekre eljutni, továbbá márciusban Enrique Iglesias 
koncertre menni, ami nagy álmom volt. Hosszú távú alakul még, de hátha felvesznek a 
fősulira. 

Kik számodra a legfontosabbak? Kik a támogatóid?
- elsősorban a családom: anyukám, a férjem, mamám.. másodsorban a legjobb barátnőim

Mit szégyellsz?
- hm nem is tudom.. 

Mit szeretsz csinálni a szabadidődben?
- imádom a zenét, jó, rossz hangulatban mindig fel tud vidítani. Sorozatot szeretek nézni 
vagy új helyeket megnézni, érdekelnek a történelmi városok stb. Meg nyilván vásárolni,
moziba menni. 

Milyen új tevékenységek érdekelnek vagy mit/miket szeretnél kipróbálni?
- szerintem kipróbálnám magam, milyen lehet egy újságnál dolgozni vagy autóversenyt,
persze, ha lenne jogsim. Szívesen készítenék interjúkat F1-es pilótákkal, sportolókkal.

Min aggódom?
- sok minden van, de nem biztos, hogy megosztanám, a családtagjaim elvesztése miatt 
nagyon. 

Ha lenne egy kívánságod, akkor ___________
- mindenki legyen boldog a környezetemben 

Hol érzed magad a legbiztonságosabban?
- szerintem otthon falun. az az én első közegem. 

Mi és ki ad neked vigaszt?
- szintúgy a családom 

Mire vagy a legbüszkébb?
- arra, hogy a saját lábamra tudtam állni, megélek, dolgozom, továbbá, hogy nem 
felejtettem el honnan jöttem. 
Mi a legnagyobb kudarcod?
- amikor nem jutottam be a fősulira. 

Éjszakai bagoly vagy korai madár vagy? 
- jaj, hát éjszakai bagoly. imádok sokáig fenn lenni, reggel pedig képtelen vagyok felkelni. 
nyilván ha muszáj, akkor kénytelen vagyok, de nem a kedvencem. 

Mit szeretsz a munkádban? Mi nem tetszik?
- látom, hogy honnan hova tudok eljutni egy gyerek fejlődésében. :) látni, ahogy nőnek stb.
a többi maradjon az én titkom. :) 

Mit mond a belső kritikusod?
- ajajj. sok mindent és sok olyan dolgot, amit végül nem teszek meg és igen, nálam is 
vannak olyan dolgok, amit nem mondok ki, hiába vagyok annyira beszédes. Néha jó lenne, 
de nem tudom milyen utóhatása lenne annak a mondatnak vagy ilyesmi. Általában azért
igyekszem megtenni azokat, amiket eltervezem. 

Introvertált vagy extrovertált vagy?
- óóó extrovertált. 

Mi a legnagyobb szenvedélyed?
- írás és utóbbi időben a telefonom...

Mi a legboldogabb emléked?
- jaj nagyon sok van, de első körben, azok az élmények, amelyeket az apukámmal éltem 
meg. Sajnos nem jutott sok idő nekünk, de az együtt biciklizést, amikor mellette aludtam
gyerekként és féltem kimenni a sötétbe vízért, ő megtette, mert nagyon sírtam, 
vagy a legnagyobb amikor elhozta az első iskolatáskámat az oviba, amikor értem jött. 

Mit mondanak az álmaid?
- valósítsak meg mindent amit akarok, amit szeretnék, érjem el azokat a célokat, amiket 
kitűztem magamnak. 

Mi a kedvenc könyved? Film? Zenekar? Élelmiszer? Szín? Állat?
- nehéz...  Könyv: hm A másik Boleyn lány
Film: ha egyet kéne mondanom akkor legyen az Anyád napja 
Zenekar: most nem nagyon van, úgyhogy Justin Timberlake, Enrique Iglesias, Maluma, 
jelenleg őket hallgatom
Étel: paprikás csirke, carbonara, hagymás rostélyos, tárkonyos leves
Szín: kék, lila
Állat: kutya, delfin

Miért vagy hálás?
- azért, hogy megszülettem. azért, hogy akármi is volt a múltban, az lettem aki. azért, hogy
a családomra bármikor számíthatok. A legjobb barátaimra ugyanígy. Ezért is nagyon
hálás vagyok. De azért pláne, hogy megismertem a férjem, aki mindig mellettem van
nagyon jó ember, tényleg minden kerek most az életemben. 




Köszönöm szépen, ha elolvastátok.. Újabb év kezdődik, most, de hát az embernek egy 
évben egyszer van születésnapja. Ma én ezzel a kis kérdéssorral, válaszokkal készültem. :) 

Ha van kedvetek Ti is nyugodtam kitölthetitek. 

Legyen szép a napotok .. puszi 


Végül az egyik kedvenc idézetemmel köszönöm meg, hogy követtek :

"Csak úgy, mint az évszakok az emberek is képesek változni. Nem túl gyakran esik meg, de amikor igen, majdnem mindig jó. Néha a törött az, ami újra egész lesz. Néha nyitni kell az új emberek felé és beengedni őket. De legtöbbször csak egy embert érint, aki valójában fél kimutatni, mit is érez, mikor megkapja a lehetőségét annak, amit sosem remélt. És néhány dolog sosem változik." (Gossip Girl)

0 Megjegyzések