Sziasztok!

Már régebben érkeztem személyesebb poszttal, de pár mondatban írnék arról, mi újság mostanság velem. 

Kezdődött ott, hogy január végén sikerült jól belekeverednem a betegségbe. Csütörtökön kezdődött köhögéssel, torokfájással, azt hittem, hogy kibírom és nem lesz semmi, de egyre rosszabb lett. Szombatra már olyan rosszul voltam, hogy éjjel 3 kor fejfájással kóvályogtam a lakásban, szinte alig aludtam és a nátha is egyre jobban elkapott. Egész nap teáztam: hársfa, borsmenta, mindent amit el tudtok képzelni, kegyetlenül voltam. Vasárnapra olyan szinten beteg lettem, hogy muszáj voltam telefonálni, hogy nem tudok bemenni, mert nem lehet így dolgozni. Két napig itthon feküdtem, zsebkendő és a gyógyszerek mellém készítve. Keddre kezdtem rendbe jönni, de mivel az uram dolgozott, egyedül voltam, pihentem, néztem a sorozatot, amit már bemutattam nektek (IDE KATTINTVA meg tudjátok nézni, miről van szó. ) Nos, egész nap sorozatoztam, szerencsére sikerült mára már meggyógyulnom, de kegyetlenül rosszul voltam. 

Az a hét szerencsére hamar eltelt, reggeles voltam, hál isten hamar le tudtam lépni. A hétvégém kvázi elég unalmasan telt, de készültem a következő hétre, mert bevállaltam, hogy pályázok. 
A munkahelyem által verseny van hirdetve a kerület dolgozóinak, hogy mesét illetve vagy játékot lehet készíteni, környezetvédelmi szempontból. Tehát a mese is arról kell, hogy szóljon, ami kapcsolódik a környezeti neveléshez. Ezért én mivel imádok írni, neki fogtam és írtam mesét. Apropója, hogy én a Sas-hegynél dolgozom, ezért az ottani élőlények, növények vannak a főszerepben. A meséből 4 változatot készítettem, a négy évszak változatot, ami mindegyik az adott évszakra jellemző dolgokat tartalmazza, persze kis gyerekeknek. Sajnos, ezzel az volt a baj, hogy 4 oldal lett, a max meg 3 oldal, ezért a tavaszi verziót küldtem el a pályázatra. Bízom benne, hogy valami jó helyezést elérhetek ezzel. 
A héten készültünk a farsangra is, ami nagyon vicces volt, mert fáradtságunkban kolleganőmmel csütörtök este hoztuk össze a jelmezünket, ő virágbokor volt, én pedig varázsló. Fakanál volt a pálcám, rajta egy csillaggal, volt süvegem, stb. :D Nagyon vicces volt.

Tegnap vettem a páromnak PC játékot annyira tetszett neki nem tudtam ott hagyni és végül megvettem Valentin-napra, meg amúgy is megvettem volna. Vettem magamnak egy klassz AC/DC pólót a PullandBearben, uuu iszonyúan tetszik, ha gondoljátok csekkoljátok a pólót IDE KATTINTVA vagy az instagramon a blog alján. 

Nos, már csak pár nap, hogy végre pihenéssel töltsük a napokat Egerben. Nagyon várom már, furcsa lesz majd, hogy egy szállodában ér el majd a 26. jaajjjistenem.... szóval a szülinapom. Aznap van anyukám névnapja is. Legtöbbször mindig otthon vagyunk, együtt. Most nem így alakul, de szeretettel gondolok majd rá. 

Szerdán megyek fodrászhoz, jaj alig várom, szeretnék valami vagány hajat. Még a frufruban is gondolkodom, ezer éve nem volt. Majd ötletelünk, mi legyen :) 


Apropó. Andival a Resta con Me írójával létrehoztunk egy közös facebook oldalt, ahol az írásainkat olvashatjátok, hiszen én is megnyitottam a regényes blogom, amit igyekszem frissíteni. :) 

Szóval, ha benneteket is érdekel, KATTINTSATOK IDE és lájkoljátok, ,szeressétek, olvassátok. :)

....ésss 1 hónap múlva ENRIQUE IGLESIAS KONCERT ...jajjj én olyan boldog vaaagyok 😊😊😊

Szép estét kívánok Nektek, legyetek jók :) 
Szép hetet, puszii

0 Megjegyzések