Sziasztok!


Jajj, nem is tudom hol kezdjem. Elmondhatatlanul boldog vagyok, a szülinapi és  a wellness hétvégénk miatt. Összeszedem a gondolataimat, igyekszem nem csapongani, de annyi minden történt velünk és olyan jól éreztük magunkat. Én pedig elmondhatatlanul boldog vagyok. 

Kezdjük az elején:
Imádjuk Egert és mivel még volt egy utunk, amit az esküvőre kaptunk, gondoltuk visszamegyünk oda, ahol pár éve már voltunk. 
Csütörtökön érkeztünk meg Egerbe, az idő remek volt, elfoglaltuk a szállást és úgy döntöttünk, hogy első alkalommal a wellness részlegbe fogunk menni. A szobába lépve gyerekek a várra láttunk rá, már akkor el voltam ájulva, hogy ilyen mázlink van, ilyen kilátással.  Gőzkabinban, medencében, szaunában voltunk illetve járt a csomaghoz csoki masszázs, amit ki is próbáltunk, de igazából nem voltam annyira elájulva tőle. Miután kiáztattuk magunkat lezuhanyoztunk, elérkezett a vacsi, ami szerintem iszonyú fincsi volt, svédasztalos, ettünk, ittunk, megittam egy pohár Bikavért, jó hangulat volt. Vacsora után elmentünk sétálni, fotózni, csodaszép fények voltak, hangulat, majd jött az este....

biztos Ti is voltatok már úgy, ha más helyen aludtatok, szokatlan volt, nehezen vagy egyáltalán nem aludtatok el. Na a másik fele pedig, hogy nagyon meleg volt a szobában, amiatt szinte óránként fenn voltunk. Mikor meguntam, felkeltem lecsavartam a fűtést és bukóra kinyitottam az ablakot, úgy tudtunk elaludni nagyjából. Ennek az lett az eredménye, hogy fél7 -7 órakor már fenn voltunk. Pénteken volt a szülinapom, 16-án voltam 26 éves. Furcsa volt, hogy most nem anyuékkal ünnepelünk közösen, de jó volt egy kicsit a megszokottól eltérni. Reggeli után úgy döntöttünk, elmegyünk a várba, sétálni, ide -oda. A várban remek sétát tettünk, megnéztünk mindent, majd elkezdett szakadni a hó. Nagyon hideg lett, és tényleg a hó egyfolytában szakadt. Megunva, betértünk egy étterembe, ahol egy nagyon kedves, jó humorú felszolgáló fogadott minket. Nagyon finom ételt rendeltünk, tényleg minden jó volt. 
Délután visszatérve a szállodába a hideg miatt úgy döntöttünk, hogy újra elmegyünk fürödni. Ott találkoztunk egy kedves házaspárral, akik épp 45 éves évfordulójukat ünnepelték. Szóba elegyedtünk, beszélgettünk, a bácsi nagyon humoros volt, vicceket mesélt, ez ment legalább három órán keresztül. 




Másnap 10ig kellett elhagyni a hotelt, majd hazajöttünk. Tartottam tőle, hogy felfáztam, de talán szerencsére ezt sikeresen megúsztam, még időben kapcsoltam. Tegnap a férjem, bár már egy hónapja elég furcsán viselkedett. Titkolózik, vigyorog és láttam, hogy a legjobb barátnőmmel beszélget, állítása szerint semmi olyan dologról, csak kérdezett valamit. Az utóbbi pár napban továbbra is felettébb furcsán viselkedett, majd tegnap délután érdekesen elkezdett pakolászni. Mondom biztos van itt valami, mert hát én eléggé jó emberismerő vagyok, meg átlátok a szitán, tudtam, hogy itt valami turpisság van a dologban. Mivel iszonyú keveset aludtam a két napban, feküdtem, pihentem, egyszer csak csengetnek. Négy óra volt, már akkor a jó uram is elég furán viselkedett, kiment kinyitni az ajtót, akkor láttam meg, hogy elég nagy fényesség és jönnek be a barátaim egy tortával, rajta rengeteg gyertya. Hát nem szalonképes, amit akkor mondtam de .. el tudjátok képzelni, hogy milyen nagy meglepetés volt számomra, hogy itt vannak azok az emberek, akik a legjobbak. Tehát szép káromkodás közepette fogadtam őket, elfújtam a gyertyát, majd mikor beértek, közölték, hogy öltözzem. Na mondom még egy titok. A kedvenc éttermembe mentünk, olyan jól elbeszélgettünk, ettünk, ittunk, majd itthon folytatódott a buli. Régi retró magyar zenéket nyomattunk, közbe rengeteg piát hoztak a srácok, szóval el tudjátok képzelni.
Ittunk dió, eper pálinkát, cherry-t baileyst  szilva pálinkát,( zárójelben megjegyzem, elég jól vagyok) 
Nevettünk, beszélgettünk, ökörködtünk. 
Később előkerült a 18+-os activity, én meg maximalista lévén, nem hagytam magam és barátnőmmel ketten rendesen legyőztük a három fiút. 

Fél5-kor kerültem ágyba, de fél10kor már fenn is voltam. Annyira jó hétvége volt, hogy rég mondtam azt, hogy ilyen klassz hétvégét éltem meg, hogy mindenki eljött miattam, a szülinapom miatt. Ráadásul annyira klassz ajándékokat kaptam.

Régóta szemezek Dan Brown könyvével, ami most jelent meg de gondoltam, később megveszem, most már nem kell. Az Eredetet megkaptam, úgyhogy hamarosan neki is állok olvasni. 
A másik könyv amit kaptam (ebből is látszik mennyire ismernek) az a Siker tintája melyben tippek, segítségek vannak, hogy lehet valakiből sikeres író. 
Aztán kaptam még sminktartót, amibe már nagyjából belepakoltam a sminkcuccaimat, még párat még beleteszek. 





Szóval teljesen el vagyok ájulva. Hihetetlen egy hétvége volt, nagyon örültem, hogy itt vannak, mert nyilván vidékről jöttek fel, elképesztőek. Nagyon hálás vagyok nekik és a férjemnek, hogy ennyire klassz meglepetést szereztek nekem. 


Puszi és jó hétvégét mindenkinek. 

0 Megjegyzések