Sziasztok!


A mai estére egy könyvajánlóval érkeztem, amely olyannyira beszippantott, hogy azóta  nem találom magam és olvasni akarom tovább , tovább. Meg is rendeltem a második kötetet, úgyhogy most szerdáig várnom kell.

Na, de kezdjünk is bele, miről is van szó.

Cím: Papír hercegnő
Szerző: Erin Watt
Főszereplő: Ella Harper és a Royal family.

A könyv borítóján olvasható alcím, szerintem annyira betalál, hogy én azóta csak ezt tudom mondogatni, hogy Ezek a Royal fiúk tönkretesznek.


Cselekmény: 
Ella Harper, átlagosnak sem mondható lány, hiszen 17 éves kora ellenére már számtalan dologgal szembe kellett, hogy nézzen. Édesanyjával állandóan költöztek, szegények voltak, továbbá Ella édesanyja táncosnőként kereste az ételre valót. Ella sajnos szembesül azzal, ami mindenki rémálma, hogy édesanyja betegségben meghal, emiatt saját maga tartja el magát, több helyen dolgozik iskola mellett, de végül este ő is táncosnőként dolgozik. Az iskolában senkinek nincs tudomása arról, hogy Ella édesanyja elhunyt. Egy nap az iskolába érkezik Callum Royal, aki bizton állítja, hogy ő Ella gyámja, de a lány elutasító, majd végül Callum erőszakkal, de elviszi őt a házukba. Ella megtudja az igazságot, hogy Mr. Royal legjobb barátjának a lánya. Steve O'Hallorant Ella édesanyja értesítette halála előtt, hogy van egy lánya, de Steve mielőtt megismerhette volna a lányát, szintén meghal. Callumra bízza a magabiztos, cserfes, talpraesett lányt, akinek szembesülnie kell azzal, hogy Royal egy gazdag férfi, öt fiúgyerekkel, akik cseppet sem örülnek annak, hogy Ellát apjuk a Royal házba hozta. Callum megegyezik a lánnyal, hogy nála lakhat, pénzt is kap, de el kell végeznie az iskolát, majd az egyetemet. Ella szeret tanulni, majd belemegy az az ajánlatba, ezt pedig egyik fiú sem nézi jó szemmel. Reed az aki a legjobban gyűlöli a lányt, de mindeközben különös vonzalom alakul ki kettejük között. A fiúk minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy eltávolítsák a lányt, azonban különös titkok derülnek ki róluk. Ella bekerül a gazdag világba, a partik, ruhák, menő iskola, menő diákok életébe.


Véleményem :
Sok könyvet olvastam, ahhoz, hogy el tudjam dönteni, hogy ezt mennyire imádtam. Vannak könyvek, amiket elolvasok és konstatálom, hogy rendben van, de ez a könyv, azt sugallja nekem, hogy még még még még még olvasni akarom. Ella karaktere szerintem szenzációs, pedig nem szoktam kedvelni a női karaktereket a könyvekben ( lásd.Bella  - Twilight ,engem ő kifejezetten idegesített) , nos Ella talpraesett, szókimondó és mai. A reakciói és a döntései szenzációsak, főleg, ahogy aztán Reed Royalt úgy csavarja az ujja közé, hogy a srác észre sem veszi. Reed és testvérei karaktere is szintén bejön:  Easton és Reed a két nagy kedvencem, ők tulajdonképpen egész hosszú blokkokat kapnak a könyvben, jobban megismerhetjük őket. Mindkettő csajozós, jóképű, izmos, rossz fiú, akárcsak az ikrek. Ellának bejön ez a stílus, persze igyekszik határt szabni érzéseinek, hiszen Reed eltökélt szándéka, hogy teljesen tönkreteszi a lányt, visszaküldi onnan ahonnan jött, hiszen nem teheti tönkre a Royal nevet. Kettejük harca haláli, gyakran hangosan fel kellett nevetnem.

Nos, nem hiszem, hogy hosszasan akarom elemezni, hogy mennyire imádtam, most várnom kell a szerdát, hogy végre mehessek a könyvért, érzem, hogy elvonásaim vannak a Royal család miatt :D

Aki elolvasná mindenképp tegye meg, főleg aki szereti a Rubin pöttyös könyveket, vagy egyáltalán ezeket a könyveket.
Ha elolvastam a második részét, mindenképpen írok véleményt, hiszen az elsőt is nagyon hamar elolvastam, szerintem a Royal második részével is pillanatok alatt végzek. A könyvnek több kötete is készül, a harmadik részben még Ella és Reed lesznek a főszereplők, a negyedik és ötödik részben Easton lesz a narrátor, így az ő szemszögéből is olvashatjuk a Royal family történetét.

Ti olvastátok már a könyvet? :)


Szép estét



A sors keze a gyengéknek való: azoknak, akiknek nincs elég hatalmuk vagy kitartásuk, hogy kihozzák az életből, amit akarnak.

0 Megjegyzések