Sziasztok!

Bocsánat, hogy így el vagyok tűnve, de hosszú hetem volt, illetve készültem arra az eseményre, amelyet olvashattatok a címben is.
Nem akarok csöpögős lenni vagy nyálas (bár lehet sokan a továbbiakban is ezt olvassátok ki a soraimból, bár higgyétek el, nem is baj, ha csöpögős lesz a bejegyzés :) ) Nos tegnap életem egyik legnagyobb élményére készültünk azzal a barátnőmmel, akivel gimi óta álmodoztunk arról, hogy Enrique Iglesiast valaha is élőben láthatjuk.

Úgy 15-16 évesek lehettünk a legjobb barátnőmmel, amikor a mamám hátsó udvarán tollasozás közben emlékszem teljes hangerőn nyomattuk cd-ről Enrique dalait és annyira rajongtunk. A kedvenc énekesünk, több, mint 10 éve, hihetetlenül imádjuk, az pedig, hogy az ősszel megtudtuk, hogy Magyarországra jön, csak erősített bennünket abban, hogy el kell mennünk. Ott kell lennünk, látnunk kell Őt.

7 órakor érkeztünk meg barátnőmmel és az unokanővéremmel a Papp László Sportarénához, mondhatom rengeteg ember volt, miután benéztek a táskánkba, elmentünk innivalót venni, majd még kicsit várakoztunk és utána foglaltuk el a helyünket. Szerintem egész szerencsés helyünk volt, ahonnan láthattuk a színpadot, de huh, mint tériszonyos picit magasan voltunk. Teljesen mindegy, feledtette velünk ezt a másfél órás élmény.
8 órakor egy norvég DJ zenélt, hozta meg a hangulatot a koncerthez, de eléggé untuk, addig beszélgettünk és lélekben készültünk Enriquére. 9 órakor aztán fények, majd megjelent a színpadon Ő!! Annyira kiabáltunk a barátnőmmel, hogy tényleg úgy éreztem magam, mint 15 éves koromban. Enrique a Freak című számával indította el a koncertet ( így érdemes koncertre menni, hogy az ember végig énekli az egészet, mert húú kegyetlen jó volt).

Annyit futott, ugrált, le a nézőkhöz, felmászott a tribünhöz, fel a színpadra, le fel, futás stb. Az volt még a szerencsénk, hogy szemben velünk állítottak fel még egy színpadot, ahol szintén énekelt lassabb dalokat vagy akusztikusat. A Ring my bells és a Hero című száma is ezen a színpadon hangzott el, úgyhogy külön öröm volt, hogy szinte szemben állt velünk. Egy alkalommal 3 embert hívott ki a nézők közül, akikkel beszélgetett stb, adott nekik egy jó kis pálinkát, amiből ő is fogyasztott (bár szerintem nem itta meg, túlságosan reakció mentes volt az arca :D ) Épp azon viccelődtünk, hogy igazán ihatott volna egy szabolcsi szilva pálinkát, attól biztos bekönnyezett volna :D








Ami nagyon tetszett, Enrique mögött a kivetítő, szerintem kegyetlen igényes volt és klasszul meg volt oldva, továbbá a fények, a füst, a lufik és  a többi. Meg persze Enrique. A koncerten elénekelte még a Bailamos, Tonight, Bailando, Heartbeat, Tired of being sorry,  Subeme la radio, Duele el corazon, Be with you, Like it stb. dalokat. Jajj tényleg hihetetlenül szuper élmény volt, én olyan boldog voltam, hogy Ő akiért tényleg 10-15 éve rajongok végre ott áll előttem és hallhatom őt élőben. Leírhatatlan érzés volt, komolyan.


A bakancslistám egyik pontja egyértelműen kipipálva. Eszméletlen nagy élmény volt, tudom, hogy sokszor leírtam már, de számunkra óriási nagy lehetőség volt.
Szerencsére hozta azt, amire mi számítottunk, a latin temperamentumát, meg egyáltalán. IMÁDTUK!

Néhány videót az instagramomon megnézhettek: KATT IDE   és IDE 


Itt pedig az a dal amivel kezdte a koncertet <3






A képek saját készítésűek!! 


5 Megjegyzések

  1. Szia! Örülök, hogy jó volt, és hogy végre teljesült az egyik nagy álmod. :).

    VálaszTörlés
  2. Annyira jó lehetett ♥ Örülök én is, hogy egy álmod vált valóra ezzel. Jó volt olvasni a beszámolót is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, hát szerintem még azóta sem tértem magamhoz :) köszönöm Nektek aranyosak vagytok <3

      Törlés
  3. Uhh, de jó élmény lehetett! Én még sose voltam ilyen nagy koncerten, pedig úgy elmennék!

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy valóra vált egy álmod!
    A leírásod felidézte az emlékeimet, amikor a Bon Jovi koncertre mentem. Szuper volt, hasonló hangulatban voltam én is, annyira boldog voltam, hogy el se lehet mondani. Szóval megértelek teljesen!

    VálaszTörlés