Sziasztok

Eszter a Coffe & Cakes.blogspot írója meglepett egy könyves taggal, amit most el is készítettem.

Köszönöm szépen neki, hogy gondolt rám, ha pedig ti is kitöltenétek, kedvet kaptok hozzá, akkor a blog nevére kattintva eléritek a Tag-et. :)



PINOKKIÓ - A FIÚ, AKINEK MEGNŐTT AZ ORRA, AMIKOR HAZUDOTT
~~ Hazudtál már egy könyvről, mert szégyellted, hogy tetszett? ~~

Hm. nem is tudom. Szerintem nem hazudtam, nem volt ilyen alkalom. Ha valami tetszik az tetszik :) 



A SZÉPSÉG & A SZÖRNYETEG - A LÁNY, AKI NEM A KÜLSŐ MIATT LETT SZERELMES
~~ Melyik könyvet szereted annak ellenére, hogy csúnya a borítója? ~~

Azt hiszem talán a Moliere Tartuffe. Szeretem ezt a könyvet, jó a sztorija, amit a legjobban kedveltem a gimiben. 


HÓFEHÉRKE - AKIT A SZÉPSÉGE MIATT VADÁSZTAK
~~ Vásároltál már könyvet csak a szép borítója miatt? ~~

A Shivert pont ezért vettem meg. Olyan hívogató volt, szép volt a borítója. Igazából nem ez lett életem kedvenc könyve. 


CSIPKERÓZSIKA, AKIT ELÁZKOZTAK, DE AZ IGAZ SZERELEM CSÓKJA FELÉBRESZTETTE ÖRÖK ÁLMÁBÓL
~~ Ki a kedvenc könyves párosod? ~~

Aki leginkább kedvenc lett ha fiúkat mondanék, a Kőszívű ember fiaiból a Baradlay fivérek Ödön és Richárd. De ami most a nagy kedvencem az a Papírhercegnőből Reed és Easton. 
Első válaszom azért, mert testvérekként kitartanak egymás mellett. A második pedig mert haláli jó szövegük van, a család összetartó ereje fontos számukra. 

A KISHABLEÁNY - AKI AZ ÉLETÉT FELADTA A SZERELEMÉRT (ez az egyik legszomorúbb szerelmes történet szerintem)
~~ Szoktál kipróbálni új műfajokat, vagy azoknál maradsz amiket ismersz és szeretsz? Ha kipróbáltál egy újat, melyik volt az első ilyen könyv? ~~

Egyértelműen igen. A misztikus sztorik állnak hozzám a legközelebb, most inkább a romantikus könyveket olvasom (a Rubin pöttyöseket). Azonban Dan Brown könyveit imádom, azt a világot amit ő megteremt és Langdon professzor szemszögéből levezeti, továbbá a történetek számomra nagyon tetszik. 

HAMUPIPŐKE - AKI A CIPŐJÉT ELVESZTETTE ÉJFÉL UTÁN
~~ Melyik volt az utolsó könyv, ami miatt fennmaradtál egész éjszaka? ~~

Megtört herceg.. Iszonyú függővé tett. 


RAPUNSEL - AKIT BEZÁRTAK EGY TORONYBA
~~ Mi volt a legrosszabb könyv, amit az elmúlt hónapban olvastál? ~~

Szerencsére ilyen nincs. Most elég jól kapom a tippeket miket olvassak és szerencsére nem csalódtam. Mindegyik könyv amit utóbbi időben olvastam szuper volt és nagyon tetszett. 


ALADDIN - EGY SZEGÉNY FIÚ, AKI EGY DZSINT TALÁLT
~~ Melyik volt az utolsó "könyvkincs" amit találtál? ~~

Sissi.  Anyukámnál láttam meg és mivel nagyon érdekel az ő története, abszolút befutó nálam a könyv. A mamám polcán megtalálható volt a Ferenc József szerelmei könyv, az is eléggé tetszett, de most Allison Pataki könyve a következő páciens. 

ALICE CSODAORSZÁGBAN - A LÁNY AKI EGY NYÚLÜREGBE ESETT
~~ Melyik könyv olvasása után érezted úgy, hogy egy teljesen új világba csöppentél? ~~

Nehéz, de mindenképp vámpíros, misztikus volt. Imádom a Harry Pottert, a Twilight világát, a Vámpírakadémia is kedvenc, plusz a Pokoli báléjszakák is jó időtöltés volt számomra. :) 

A BÉKAKIRÁLY - AZ ELVARÁZSOLT HERCEG, AKI ISMÉT EMBERRÉ VÁLTOZOTT VISSZA
~~ Melyik volt az a könyv, amiről azt gondoltad, hogy utálni fogod, de végül megszeretted? ~~ 

Szerintem Robinson Crusoe volt, utáltam a gondolatot is, hogy nekem ezt el kell olvasnom, aztán a végén már faltam alapokat. Egyértelműen tetszett a történet és olvasmányos is volt. 


JANCSI ÉS JULISKA - AKIK ELT
PIROSKA - AKIT A NAGYMAMÁNAK ÖLTÖZÖTT FARKAS FELFALT
~~ Melyik könyvben csalódtál, pedig beleszerettél a fülszövegbe és a borítóba? ~~

Szerintem van ilyen de nem igazán jut eszembe melyik lehetett. 

ÉVEDTEK AZ ERDŐBEN, ÉS EGY BOSZORKÁNY ELFOGTA ŐKET
~~ Melyik fiú-lány testvérpár a kedvenced, és miért? ~~

Ezen erősen el kell gondolkodnom.  Nem is jut eszembe hirtelen fiú-lány testvérpár. Talán ha egyet mondanom kéne, akkor (nem igazán tesók), de Alice és Edward vagyis a Cullen klánt kedveltem :) 

RUMPELSTILSKIN - AKINEK SENKI SEM TUDTA A NEVÉT
~~ Melyik könyv az, amelyiket imádod, de nem kapott elég figyelmet? ~~

Szerintem most már elég figyelmet kapott, de például a Leányrablás Budapesten c. könyvet imádom. A világ, amibe csöppen az ember, főleg, hogy én imádom a régi korok stílusát, ruháit, világát, rögtön felkeltette az érdeklődésemet. Na meg a főszereplő karaktereannyira szerethető. Semmiképp ne hagyjátok ki. 

0 Megjegyzések