Sziasztok!

Itt is vagyok a második résszel, amelyben megosztom Veletek, hogy kikért rajongok már legalább tíz éve.

Előzőleg a férfi kedvenceimet hoztam el Nektek, de most összegyűjtöm azokat a hölgyeket, akiket még a 2000-es években szerettem meg. Rajongásom pedig azóta is töretlen irányukban.

1. Shakira ( énekes)

Nem hiszem, hogy az Ő nevét bárkinek is be kell mutassam. Számomra egy példakép, akár a munkásságát, akár az életvitelét vesszük alapul. Shakira már gyerekkoromban kedvenccé vált, hiszen akkor is már annyira megnyerő volt, tehetséges, dalai pedig fülbemászóak. Az évek során ez mit sem változott, annyi jó dallal tette le a névjegyét. Itt meg kell említenem, hogy ő énekelte a világbajnokság dalát is, a Waka Waka annyira ismert lett, hogy a mai napig mindenki énekelte. Azért hozzátenném még, hogy Shakira IQ szintje  nem kevés és legalább öt nyelven beszél. 




2. Keira Knightley ( színésznő)

Egyértelműen a Karib-tenger kalózai volt az első pont ahol megkedveltem Keirát. Aztán rájöttem, hogy tulajdonképpen szerepelt a Star Warsban is alig 15-16 évesen Amidala hasonmását alakította. Azt gondolom nagyon tehetséges -annak ellenére, hogy alakja miatt sokat bántották - nem véletlen játszott a Büszkeség és balítélet c. filmben, ahol remekül alakította Elizabethet. Ezen kívül, igyekeztem minden filmben követni a játékát, de hát azért a Karib-tenger kalózai verhetetlen.
Keira legújabb reklámját osztanám meg, nekem nagyon tetszik :)




3. Beyoncé ( énekes)

Minden szerintem a Deja vu című dalával kezdődött, bár előtte is ismertem őt, hiszen a Crazy in love akkora sláger volt, hogy lehetetlenség volt elmenni mellette és nem hallgatni, de a Deja vu dalát és klipjét kedveltem meg a legjobban. Onnantól kezdve az ő munkásságát is nyomon követtem, nagyon szeretem a kicsit komolyabb hangvételű dalait : pl a Halo, Broken Hearted Girl vagy az Irreplaceable dalait. Emlékszem unokahúgommal annyit vitatkoztunk anno, hogy Rihanna vagy Beyoncé, de én mindig mellette tartottam ki, olyannyira, hogy az egyik regényemben ő alakította az egyik szereplőt. :)



4. Natalie Portman (színésznő)

Csakúgy, mint Keirát, őt is régóta kedvelem - vicces, hogy a két hölgyeményt nagyon hasonlítják egymáshoz -, hiszen például Natalie alakította a Star Wars Amidala hercegnőjét. Szerintem a mi kapcsolatunk ott kezdődött, Natalie egy rettentő tehetséges, emellett egyszerű nő, mégis olyan kisugárzása van, ami szerintem keveseknek. Tetszik, hogy olyan egyszerűséggel éli az életét, ahogy azt bárki tenné, mégis sikeres és híres. Nataliet számtalan filmben láthattuk, ahol ugyancsak remek szerepei voltak legyen az a : Másik Boleyn lány, a Fekete hattyú vagy a legutóbbi a Jackie.
Itt pedig a kedvenc jelenetem  :)





5. Amanda Seyfried ( színésznő)

A Mamma Mia által ismertem meg Amandát, annyira bájos és szép, természetes lány, hogy nem kérés, hogy pont emiatt annyira megkedveltem, hogy azóta igyekszem minden filmjét megnézni. Amandáról leginkább ezeket gondolom, hiszen ő is példaértékűen éli az életét, magánéletét óvja, de tulajdonképpen a 32 éves színésznő sikeressége vitathatatlan. Plusz még énekelni is tud :)
Amanda filmjei közül a Kedves John, a Levelek Júliának, A lány és a farkas vagy a Bajos csajok c. filmeket kedvelem, vicces milyen jól tudja a Bajos csajokban hozni a buta tinilányt.



6. Jennifer Lopez ( színésznő/ énekes)

Sokat gondolkodtam, hogy Őt megemlítsem e, de muszáj vagyok felvenni a listára, hiszen imádom a csajt. Akár az énekesi karrierjét, akár a színészi karrierjét veszem alapul. Első kérdés nélkül szintén korunk egyik legjobbja, de szerintem tök jó, hogy bevállalta a színészkedést is, hiszen akkor mi lenne velem az Anyád napja c. film nélkül? Az a film az egyik kedvencem, annyira imádom amit alakít benne, hogy tényleg nincs kérdés, Jennifer színészkedni is remekül tud. Egyébként őt az Ain't Funny című dalával kedveltem meg, annyira tetszik a klipp, meg hát amikor megjelent nagy szenzáció volt, hosszú ideig játszották a zenecsatornák és a rádió is. Elkerülhetetlen volt, hogy ne hallgassam, sőt még nagybátyámnak is nagyon tetszett ;-)



6+1 Szinetár Dóra (színésznő)

Egy hazai kedvenc is felkerül a listára egyértelműen, hiszen Dóra a Rómeó és Júlia óta hatalmas kedvencem lett, nagy álmom volt, hogy őt láthassam ebben a szerepben. Sajnos ez nem valósulhatott meg, de szerencsére láttam őt már élőben, úgyhogy ez valamennyire kárpótolt engem. A Rómeó és Júliát kívülről fújtam, akár a mai napig is, rettentően rajongtam érte :)  Dóra munkásságát a Rómeó és Júlia óta is követem, a Duett lemezeit Bereczki Zoltánnal sorra megvettem vagy megkaptam, imádom, karácsonykor elmaradhatatlan, hogy ne tegyem be és ne hallgassam őket. Válásai ellenére - hiszen azért kétszer elvált, amiért azért kapott hideget -meleget - egy szimpatikus nőnek gondolom, egyértelműen nagy kedvenc ő is.





Remélem tetszett a kis összeállításom, hétvégén egy picit másabb témában fogok Nektek egy bejegyzést írni, amelyet már elkezdtem írni. Ez egy nagyon kis kedves poszt lesz :)

Ha gondoljátok osszátok meg velem kik azok a személyek, akikért már régóta rajongtok vagy a munkássága, azok amiket olvastok róla szimpatikusak Nektek ?! :)

Legyen szép estétek :)

Puszi.


0 Megjegyzések