Sziasztok!

Ma elég hosszú a nap számomra, még most is a munkámmal foglalkozom, de itt a nagy papírmunka közepette eszembe jutott egy jó kis poszt téma, ami miatt most szünetet tartok és pötyögök róla egy keveset.

Nem akarok ömlengősnek tűnni, de lehet néha itt-ott az leszek, kérlek nézzétek el nekem. Itt vagyok már ennyi idős, de hiába, vannak dolgok, amiből nem tudok kinőni. Ez pedig a rajongás. De van olyan, akiért már hosszú -hosszú ideje rajongok.
Nos, most őket szeretném bemutatni.

Első körben a pasikat szemeltem ki magamnak - higgyétek el rengetegen vannak, de most azokat az úriembereket mutatom be Nektek, akikért tényleg hosszú évek óta odavagyok és kitartok a rajongásom mellett és mellettük is. Most rendhagyó módon mindegyikükhöz kedvenc videóimat társítanám, hogy megismerjétek őket vagy esetleg jókat nevessetek :)


1. Kimi Raikkönen "Iceman" (F1-es pilóta) 

Az évet sac-per tudom belőni, de 2003-ra tenném, amikor felfigyeltem a finn pilótára. Ugyanis rajongok a Forma 1-ért immár 20 éve biztos. (ezt a számot? :O) Nos, egyik reggel, talán a kínai nagydíj lehetett, amikor követni kezdtem Kimi pályafutását. Imádtam a szőke haját, az elszántságát, azt a hanyag stílusát, amit aztán az évek alatt csak tovább fejlesztett. Az egyik legkülöncebb az autósport világában, de azt hiszem ez teszi őt különlegessé. 2007 világbajnoka. A Ferrari pilótája. Mindemellett örömmel tölt el, hogy többször is láthattam őt élőben, autógrammom is van tőle, pedig ő egy megközelíthetetlen pilóta mindenki számára. Ugyanis, 2009-től 2012-ig kijártam a Hungaroringre, utána pedig a szállodánál várakoztam, hogy találkozzam a kedvencekkel. Itt említeném meg Felipe Massát, akit szintén hasonlóképpen imádok, vele közös fotóm is van.
A videóban Kimi megunta az esőt Malajziában és gondolta eszik egy jégkrémet :)



2. Justin Timberlake (énekes)

2006. Sexyback. Ott kezdődött a "kapcsolatom" Justinnal, majd annyira kedvenc lett, hogy emlékszem az mp3 lejátszómon is az albumát hallgattam, miközben mamának segítettem a kertben. Sosem felejtem el, mennyire mérges volt, hogy csak a zenét hallgatom, de Justinért való rajongásom már akkor nagyon nagy volt. Ez pedig nem változott a mai napig. Furcsa, hogy ennyi idő eltelt, ennyi ideje rajongok érte, mennyire változott a stílusa, ő maga. Azóta családapa lett, hosszú ideig pedig nem jelent meg dala sem. Most örülök, hiszen újra az élen van, remélem ez hosszú ideig így lesz. Természetesen nagy álmom egy koncert. Remélem egyszer teljesül.



3. Enrique Iglesias ( énekes) 

Nem is tudom mióta kedvelem. A Bailamos óta leginkább, de a barátnőmhöz kapcsolnám a dolgot, mert középiskola óta favorizáljuk. Enrique hiába 43 éves! Igen 43, mégis energikus továbbra is, lendületes és olyan dalokat készít, hogy abszolút kedvenc a mai napig is. Ehhez még kapcsolódik az a tény, hogy spanyol. A latin stílust nagyon kedvelem, Enrique pedig nyilván hozza ezt a stílust. Emellett jóképű. Egyik nagy vágyam egy koncert volt, ami végre idén teljesült is : a bejegyzést róla pedig IDE KATTINTVA olvashatjátok.
A barátnőmmel kedvenc dalunkat osztanám meg most




4. David Villa (focista) 

Davidot 2008-ban kedveltem meg az Európa-bajnokságon. Tehetsége mellett az fogott meg benne mennyire jó pasi. Félre ne értsetek imádom a focit, de hát nem csukom be a szemem. Hozzá kell tennem, hogy David pályafutása példaértékű, botrányoktól mentes, három gyermek édesapja. Spanyol származású focista, szegény családba született, akinek édesapja bányász volt, de fia sikereihez nagyban hozzájárult. David gyerekkorában eltörte a lábát, nagyon úgy tűnt, hogy a focis álmait nem tudja elérni, de olyan sikerei vannak/voltak, amit nem tudja mindenki elmondani magáról: Kétszeres Európa -és egyszeres Világbajnok a spanyol válogatottal. Emellett a Barcelona játékosaként számos trófeát bezsebelt. Posztja: csatár, emiatt gólkirály is lett az Európa-bajnokságon. Jelenleg a New York Cityben játszik.
Megemlíteném itt még Xavit és Iniestát is, továbbá Iker Casillast, akiket szintén nagyon kedvelek.
Ó hát kicsit se vagyok rajongó DEEE, hiszen volt egy oldalam is Davidról, de most egy olyan videót hoztam, melyben David, Sergio Ramos és Pepe Reina ünnepelnek a repülőn a vb cím megnyerése után.




5. Johnny Depp ( színész)

2006 kb az az idő amikor Johnny képbe került nálam. Nyilván ehhez közrejátszott a Karib-tenger kalózai című film (amit fejből tudok szinte), hiszen zseniálisat alakított benne. Amikor megismertem őt, utána rögtön csekkolni kezdtem a régebbi filmjeit is. Ennek apropóján imádom a Don Juan DeMarco című filmben, de a Csokoládéban is. De akár megemlíthetjük a Holtidőt és az Ollókezű Edwardot is vagy Az utazó c. filmet. Johnnyban kedvelem a profizmusát, azt, hogy minden jól áll neki (nyilván az alkohol és drog problémáit most nem veszem ide) ,de kétség sem férhet ahhoz, hogy korunk legnagyobb színésze. Reméltem, hogy Vanessa Paradiseban egy örök társra lelt, akitől gyerekei is születtek, de sajnos néhány éve elváltak útjaik. Megjegyezném itt, hogy két saját regényemben is szerepelt :)



6. Channing Tatum (színész)

Nem hiszem, hogy nagyon magyaráznom kell, hogy miért, szimplán mert imádni való. Táncos filmek tehetsége, de emellett megemlíteném a Kedves Johnt és  a Fogadom c. filmeket, amiket végig sírtam. De nem csak romantikában van otthon, hiszen akciófilmekben is és vígjátékokban is láthattuk már őt. Ebből kifolyólag semmi kétség sem férhet ahhoz, hogy milyen nagy színész. Channing tehetsége mellett, jóképű és magánélete is eddig nagyon szilárd volt. Számomra megdöbbentő volt a válása, de mindenki élete változhat.



+ 1  David Boreanaz (színész)

Kapcsolatunk... ősidőkre nyúlik vissza, talán 1800-as évekre :D Na jó viccet félretéve, amúgy azért dobtam be a poént, hiszen a Buffy a vámpírok rémében Angelust 1800-as években változtatta át vámpírrá egy vámpírcsajszi. Nos, innen már rájöhettetek, hogy Davidot a Buffy sorozatból kedveltem meg (vicces, mert eleinte az első három évadot nem láttam vagy nem kapcsoltam,de akkor jöttem rá, hogy ő is nagyon jó szereplő). Annyira más volt, mint pl most a Dr. Csont sorozatban. Nyilván persze idősebb lett, de... Teljesen elkeseredett voltam, amikor Angelt kivették a Buffy sorozatból, de szerencse a szerencsétlenségben, hogy Angelnek indítottak egy különálló sorozatot, amit szintén nyomon követtem. Ezután fedeztem fel őt a Dr. Csontban. Higgyétek el nagyon örültem, hiszen tényleg egy nagyon régi kedvencről beszélünk, ezért a Dr. Csont is az egyik kedvenc sorozatommá nőtte ki magát. David egyébként, ha hiszitek ha nem 48 éves, a Buffy alatt járt Sarah Michelle Gellarrel is, de 2001 óta boldog házasságban él, van egy lánya és egy fia, aki mellesleg nagyon hasonlít rá. Legújabb sorozata pedig most a  SEAL Team.
Egy kis Buffy-Angel fanvideót hoztam Nektek <3




Remélem tetszett ez a kis összeállításom, a következő rész a női kedvencekről fog szólni :)

Kik azok a pasik akikért már ezer éve rajongtok? Írjátok meg, kíváncsi vagyok :) 

Szép estét
E.


0 Megjegyzések