Sziasztok!

Most ezzel a kis díjjal érkeztem, amelyet ezúton is köszönök Ninaa-nak, hogy gondolt rám és megjelölt, hiszen Tőle indult ez az ötlet :) El is készíteném a válaszaimat aztán én is megjelölök öt bloggert, akiket megajándékozom öt kérdéssel.



Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat annak, aki megjelölt.
2. Válaszolj a kérdéseire.
3. Írd meg, hogy milyen terveid vannak az idei nyárra.
4. Jelölj meg 5 bloggert.
5. Bombázd meg őket Te is 5 db kérdéssel.

Ninaa-nak ismét hálásan köszönöm, hogy megjelölt, gondoltam Rá én is, ezért Ninaa ,mindenképp tekerj lejjebb :P :) 

Ninaa kérdései pedig a következők: 

Most pedig jöhetnek a kérdéseim:
1. Hogyan hangolódsz a nyárra?
2. Ha csak egy sorozatot/filmet nézhetnél egész életedben, melyik lenne az?
3. Melyik az az 5 dolog, ami nélkül nem indulsz neki a nyárnak?
4. Mi a másik kedvenc hobbit a blogolás mellett?
5. Ha csak 5 elektronikai eszközt használhatnál egész életedben, mi lenne az?


1. Ez jó kérdés, hiszen imádom a ruhákat, ezáltal be is szereztem már párat a nyárra, de még korántsem értem a végére. Imádok ilyenkor jönni-menni a városban, az már ad egy hangulatot, beülni valahova, akár a Fröccsterasz vagy akár egy limonádéra, ilyenkor már van értelme esténként a kiülős, teraszos helyeknek. Leginkább így hangolódom. :) 

2. Biztosan a Bűbájos boszorkák. Megunhatatlan számomra. 

3. Szúnyogriasztó. Biztosan van valami minimális allergiám, van, hogy két hétig látszódnak a vérszívók nyomai.
    Short: imádom a rövid nadrágokat, leginkább azt szeretem, mint a szoknyát, azokból tuti beszerzek
    Napkrém: elengedhetetlen
    Napszemüveg: azt hiszem a mostanit mindenképp le kell cserélnem
    Fürdőruha: mert Vízöntő lévén, imádom a vizet, ezáltal kell valami klassz fürdőruci is :) 
    

4. Ha a hobbira gondolsz, akkor az írás: úgy értem, hogy a regény írás mindenképp a fő hobbim. De szeretem a zenét, illetve új helyek megismerését, ezáltal az utazást is. 

5. Telefon és annak töltője :) Vegyük ezt egynek. Kávéfőző, laptop, tv, hifi, mikró. 


3. Az idei nyárra elsődlegesen egy bécsi út van betervezve, sőt le is foglalva, emiatt első utunk oda lesz. Másodsorban nyaralni fogunk menni, leginkább a Balatonra szeretnék. Továbbá anyukámnál is eltöltünk egy kis időt, biztosan majd. A többi majd így spontán fog jönni, lehet még fesztiválozni is megyek. :) 


Nos, érkezzenek az én kérdéseim: 
1. Tervezel idén nyaralást? Ha igen hova? 
2. Mi az a ruhadarab ami elengedhetetlen kelléke a nyári ruhatáradnak? 
3. Most a Tiéd a Lottó 5-ös: Hova utaznál el a nyereményből? 
4. Ki a példaképed? Miért?
5. Blogos válság - Mi az ami túllendít Téged, ha válságban vagy az írással? 



Az én jelöltjeim a következők: 

Andi  , vissza a feladónak, hogy legyen mit kitöltenie: Ninaa , Niki , Manuela, Anna

Legyen szép estétek :) 

Puszi 

0 Megjegyzések