2018. július 10.

A nap, amikor már nem volt visszaút és izgalommal telve tartottam a tetoválószalon felé. Andi, aznap érkezett látogatóba, - de erről majd ő ír bővebben - s neki ecseteltem, hogy kissé izgulok. Arra a napra már megvolt egy lehetséges tervem.

Két héttel a tetoválás előtt küldtem el az e-mailt annak a szalonnak, amit kinéztem magamnak. Sajnos, ahol az elsőt csináltattam nem találtunk olyan időpontot, ami nekik és nekem is jó lett volna, ők pedig nagyon be voltak táblázva. Ezért úgy döntöttem, hogy keresek egy másik szalont és ott próbálkozom.
A Wonderland Tetoválószalonra esett a választásom, amely Budapesten van, a Keleti Pályaudvarhoz közel.  A munkái nagyon tetszettek, sőt, ezért gondoltam biztosan nem fogok mellé nyúlni. Több ötletem volt, amit nemrégiben megosztottam veletek IDE KATTINTVA olvashatjátok, de egyre inkább elbizonytalanodtam, s mivel nagyon segítőkész volt, aki a tetoválásom készítette több ötlettel is előállt, sőt terveket készített.
Egyik nap, amikor dolgoztam unokatesóm egy újabb ötletet küldött, szerinte ez nagyon szép lenne, rögtön megtetszett nekem is. Minden tervem ezzel arrébb sodródott és elküldtem ezt az ötletemet a tetoválónak. Több betűtípust kiválasztva és összevetve az eredmény nagyon tetszett és szinte mindenkinek ugyanaz a terv tetszett, mint nekem. Tudtam! megvan a végleges.

Kedden miután felvettem Andit, hazajöttünk, majd sétáltunk egyet a városban, én pedig az időhöz közeledve egyre jobban izgultam. Tudtam, nem lesz annyira vészes, hiszen az elsőt is kibírtam, ez pedig gyerekjáték lesz. Mindent a cél érdekében.
Abból a szempontból büszke vagyok magamra, hogy ennyire képes vagyok a határaimat feszegetni, én, aki irtózik a vérvételtől, bármilyen fájdalomtól, kibírja a tetoválást, ahol nem épp csiklandozzák az ember bőrét.

16.00-kor a szalonban voltam, ahol egyeztetés után kicsit várakoztam, majd behívtak abba a szegletbe, ahol elkészült a tetoválás. Még egy utolsó szó, hogy Felkészültél? Mire én: Persze, úgyhogy leültetett, és elfordulva betette a tűt, az eszközbe. Megkezdődött a tetoválás, ami teljesen bírható volt, sőt meg is lepődtem magamon, mennyire hidegen hagy, hogy épp bökdösik a karom.
Kb 40 perc alatt kész volt, utolsó simítások, átnézés, egy óra elteltével kész is lett a tetoválás. Az egy óra alatt sokat beszélgettünk mindenféle témában, a hangulat is nagyon jó volt, mindenki kedves, vicces. Miután megkaptam a tanácsokat a tetoválás kezelésével kapcsolatban, rendeztük az anyagiakat, boldogan hagytam el a szalont.

Nagyon tetszik, tényleg hálás vagyok a precíz, pontos munkáért, nagyon jól döntöttem, hogy ezt a szalont választottam.


Ami pedig a tetoválást illeti, aki a poszt elején olvasta a régebbi bejegyzésem, tudhatja, hogy milyen okból készült. Számomra sokat jelent, és akivel beszéltem, mind azt mondták, hogy szép és nem a külvilágnak csináltattam, hanem magamnak. Ez így is van! Akinek nem tetszik, nem néz rá, illetve nekem továbbra is nagy jelentőséggel fog bírni..... és, talán nem az utolsó tetoválásom lesz :)

Szóval, aki gondolkozik egy tetováláson, bátran tudom ajánlani ezt a szalont - WONDERLAND - , facebookon utána tudtok nézni, olvasni róla :)


Legyen szép napotok :)

2 Megjegyzések

  1. Szia! Nagyon szép lett a tetoválásod c: és szép gesztusnak is tartom a miértjét is. Majd egyszer én is szeretnék tetoválást, de valahogy sosem sikerül rá sort kerítenem, meg azt szeretném, ha egyszer eljutok odáig, akkor a pénz már ne állja útját a dolognak. Rákerestem erre a szalonra is és tényleg nagyon jó tetoválásokat készítenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Anna, bátran ajánlom őket mindenkinek :)

      Törlés