Sziasztok!

Ismét egy zenés bejegyzéssel érkeztem, de most Nektek adok egy kis feladatot, ha van kedvetek kitölteni :) 

Régóta szerettem volna egy TAG kérdéssort készíteni, mert nagyon kedvelem ezeket, szívesen is foglalkozom vele, de a legutóbbi zenés bejegyzésem alkalmával megfogalmazódott bennem, hogy ez bizony egy zenés TAG lesz. 
Most el is készítettem 10+ 1 olyan kérdést, amelyet Nektek kell majd megválaszolnotok és egy kis magyarázatot adni hozzá, hogy miért is azt a zenét választottátok az adott kérdésre. 
Remélem szívesen viszitek majd és töltitek ki, kíváncsi vagyok, hogy Nektek ezekről a kérdésekről milyen zene ugrik be elsőre :) Leginkább egy dalt adjatok meg minden válaszhoz.

Felkészültetek? :)


Summer Music TAG


      1.       Melyik az a dal, amelyik a nyári érzéseket ébreszti fel benned?
2.       Melyik az a dal, amelyikre rögtön táncolni kezdesz?
3.       Melyik dalról jut eszedbe egy nyári szerelem?
4.       Melyik dal a kedvencetek a barátaiddal?
5.       Melyik dal emlékeztet a legutóbbi nyaradra?
6.       Melyik dalt hallgattad a legutóbb?
7.       Melyik dal az idei nagy kedvenced?
8.       A dal amitől azonnal boldog leszel?
9.       Egy dal a régi időkből, ami elengedhetetlen, hogy meghallgasd minden nyáron?!
10.   Egy olyan dal, amit a barátod/barátnőd mutatott meg és szerettette meg veled?
+ 1.  A dal aminek minden bulin szólnia kell?

       Remélem elnyerte a tetszéseket, és örömmel töltitek majd ki. Kérlek titeket, hogy ha kitöltöttétek osszátok meg velem is, hiszen kíváncsi vagyok a válaszaitokra! A bejegyzés linkjét kommentben várom, akár a poszt alá, akár chatbe. 
             Később pedig én is kitöltöm majd a TAG-et :) 

         További szép nyarat!! :) 

             Eszter. 



2 Megjegyzések

  1. Köszönöm a taget. Én már ki is töltöttem ♥
    https://fromninaa.blogspot.com/2018/07/tag-summer-music.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon örülök Neki :) Igazán klasszak a válaszok :*

      Törlés