Murvai-Czakó Eszter fényképe.

Kedves Olvasóim!

Eszternek hívnak, a because-imadreamer.blogspot szerzője. Aki régóta követ, ismerhet már, hiszen a Mindig légy boldog.gp oldalát vezettem hosszú ideig, elődje pedig a Minden okkal történik.blogspot oldala. Utóbbi két oldalt többen vezettük, majd a későbbiekben enyém lett az oldal teljesen, de már nem éreztem úgy, hogy a név továbbra is engem tükrözne. Emiatt változtattam a because i'm a dreamer névre, mely teljes mértékben az én gondolataimat érzéseimet adja vissza. 

Több blogom is volt, melyekben érzéseimet írtam le, emiatt a blogspot nem idegen számomra, illetve a blogolás sem. A továbbiakban  néhány gondolatban megismerhettek.

1992-02-16-án születtem, anyukám névnapján. Gyermekkorom óta érdekel az írás, leginkább verseket igyekeztem írni, de később rájöttem a hosszabb terjedelmű írások állnak hozzám közelebb. Emiatt több regényt írtam már, melyek közül egy sem került publikálásra, talán nem voltam elég bátor vagy egyiket sem mertem a nyilvánosság elé kitenni. Ezen szeretnék javítani a közeljövőben, igyekszem tenni is ennek érdekében.
Mindig is emberekkel akartam foglalkozni, eléggé fogékonynak érzem magam a szociális dolgokra, ez pedig a mai napig sem változott.
A gimnáziumban pszichológiát és pedagógiát tanultam többek között, érdekel is ez a téma, egyik nagy vágyam még az életben, hogy párterapeuta illetve pszichológus lehessek. Erről az álmomról nem mondtam le, de jelenleg gyerekekkel foglalkozom. 


Falusi lánynak vallom magam, 20 évig egy kis faluban laktam Győr-Moson -Sopron megyében. Jó hazatérni a nyugalomba, kikapcsolódni. Több, mint 5 éve élek Budapesten, továbbá 5 éve élek párkapcsolatban, idén május 20-án volt az esküvőnk. 

Tipikus Vízöntő, aki empatikus, jószívű, álmodozó, makacs, talpraesett illetve barátkozós. Imádom a viccelődést,  a humort, szeretek nevetni.
Empatikusságomból adódóan szívesen segítek, adok tanácsot akár legyen szó rokonokról, barátokról vagy másról. Nem sajnálok adni,  továbbá nagyon jó emberismerőnek tartom magam, ezek általában be is bizonyosodtak. Nehezen viselem az igazságtalanságot és a hazugságot. 


Szabadidőmben regényeket írok, zenét hallgatok, moziba szívesen járok illetve szívesen sétálok, fedezek fel új helyeket, tájakat. Imádom a kastélyokat, várakat. 

Érdekel a divat és a szépség, régebben ritkán használtam sminket magamon - leginkább csak szempillaspirált - mostanság szívesen próbálok ki újdonságokat. Divat szempontjából is követem az aktuális trendeket, habár az öltözékemet saját magam tervezem. 

Követem továbbá az aktuális filmeket, sorozatokat, zenéket, utóbbit kifejezetten szerem, biztosak lehettek benne, hogy ezekben a témákban is olvashattok. Ahogyan a gasztronómia világáról is örömmel írok majd bejegyzéseket, szeretek főzni, kikapcsol és megnyugtat. Szívesen újítok, fedezek fel új ízeket. 

Pár gondolat még
 - balkezes vagyok
 - szőke, kék szemű
 - 25 éves
 - imádom az állatokat: főként a kutyákat
 - szeretek beszélni

 - kedvencem a kék és a lila szín
 - kedvenc évszakom a tavasz
 - kedvenc sorozatom: Bűbájos boszorkák



Remélem velem tartotok a továbbiakban is :) 
Kellemes böngészést kívánok



ESZTER



Privát instagram oldalam   



0 Megjegyzések