Sziasztok!
Ninaa oldalán találkoztam ezzel a kérdéssorral, ami már tavaly is felkeltette a figyelmem (az első két verzió kapcsán). Ezúton is köszönet neki a kérdéssorért, én pedig nagy örömmel töltöttem ki és válaszoltam rájuk :) 

1. Tusolás vagy fürdés?

Mindkettő
2. Az ágyad alá mikor néztél be utoljára?
Hát, mivel nem lehet ezért rég, de nyilván porszívózok mindig J


3. Félsz a sötétben?
Előfordul 



4. Plüssállat vagy igazi?
Inkább igazi 

5. Clickbait (kattintásvadász) használó vagy?

Egyáltalán nem szerintem.


6. Főváros vagy vidék?
Hmm mindkettő, bár előnye hátránya mindegyiknek van


7. Mondj valamit a tavalyi évedről?
Esküvők éve. A sajátom és két unokatestvéré.


8. Krumplilángos vagy hagyományos lángos?
Inkább hagyományos

9. Amikor alszol nyitva van az ajtód?

Nincs nyitva 
10. Telefon vagy sms?

Telefon
11. Mikor írtál utoljára kézzel levelet?

Karácsonykor. Mindig küldök lapot, amibe legtöbbször én írom az idézetet is. Ha ez levélnek számít.
12. Strand vagy tó?

Mindegy csak víz legyen J .
13. Szeret(t)ed a szappanoperákat? Miket néztél?
Ajajj, hát igen. Imádtam a Rosalindát, A betolakodót, Sonadoras-Szerelmes álmodozók stb. Szinte mindent láttam.
14. Írj, egy mások számára ismeretlen hírességet.
Most Vecsei H. Miklósért vagyok oda. Iszonyú intelligens, tehetséges, jóképű! Színész.
15. Blogspot vagy wordpress?
blogspot, a másikat még sosem próbáltam.
16. Ha másik nevet választhatnál magadnak, mi lenne az?
Ez nehéz kérdés, mert ha kb 10 évvel ezelőtt kérdezték volna biztos rávágok valami mást, most megvagyok a nevemmel.
17. Láttál már hullócsillagot?
Igen
18. Hány darab szemüveged van?
Rendes, sajnos 1. , napszemüvegből 2
19. Na és telefontokod?
2 van most.
20. Mit néztél meg utoljára a telefonodon?
facebook
21. Linkelj találomra egy képet.
Egyik kedvenc énekesem - Maluma :) akinek ma van a szülinapja :)


22. Kakaós palacsinta vagy nutellás?
kakaós
23. Készítettél már bögrés sütit?
Igen,
24. Éjszakai bagoly vagy, vagy reggeli kukorékoló?
Éjszakai bagoly
25. Szoktál a tusoló alatt / kádban énekelni?
Mindig
26. Ha felkérnének, hogy vegyél részt egy televíziós játékban, igent mondanál?
Nem biztos, de a férjem mondta, hogy el kellene mennünk anyukámmal ilyen kvíz showkba : 50 milliós játszma vagy ilyesmikbe, tuti nyernénk
27. Ki írt neked utoljára sms-t?
barátnőm
28. Bámultad már a csillagokat csak úgy?
oh hogyne
29. Pokémon  vagy Digimon?
nem vagyok oda egyikért sem
30. Melyik filmet nézted meg utoljára?
Nem is tudom, szerintem a Támadás a Fehér Ház ellen volt.
31. Szerelmes vagy?
Igen
J
32. Követed a divatot vagy diktálod?
Hát, inkább követem, de legjobban a magam ura vagyok
33. Büszke vagy magadra?
Egyszer-egyszer előfordul.
34. Ha változtathatnál valamit az életeden, mi lenne az?
Kicsit jobban odafigyelek a takarékoskodásra, meg jobban tanulok.
35. Visszamennél az időben vagy a jövőbe utaznál?
Mindkettő, de inkább a múlt.
36. Mi lesz a gyermeked neve, ha lány lesz?
Dóra vagy Dorka. De tetszik az Adél is, nem tudom.
37. És ha fiú?
Fiús típus vagyok inkább, Márton vagy Kristóf ami nagyon tetszik. Előbbi a Marci miatt, másik pedig általános iskolás korom óta a kedvenc.
38. Mi a legfurább név, amit valaha hallottál?
Épp tegnap mondta a barátnőm a Dzsakomót, amin jót nevettünk, de elég sok fura nevet hallok.
39. Hogyan viselkedsz idegen társaságban?
Hamar fel tudom venni a ritmust, úgyhogy szerintem kis bemelegedés után jókat beszélgetek
40. Melyik tulajdonságod lehet mások számára idegesítő?
Hm, hogy nem mindig tudom befogni a számat, hamar kimondom, amit lehet akkor nem kéne.
41. Füstölő vagy illatgyertya?
Gyertya.
42. Vízipipa: igen vagy nem?
Néha
43. Keress egy könyvet, nyisd ki találomra és az első mondatot írd le belőle.

44. A világvége vajon eljön valamikor?
Szerintem igen, de még ráér ezzel
45. Kreatív én vagy okos én?
hm mindkettőt mondanám
46. Ha választhatnál egy hírességet, akihez férjhez mehetsz / akit feleségül vehetsz, ki lenne az?
Jaj, ha elkezdeném sorolni, de szerintem Channing Tatum

47. Írás vagy olvasás?
Írás
48. Szerinted igazi nyarunk lesz?
Nagyon bízom benne
49. Brokkoli vagy spenót?
inkább spenót
50. Mi volt a legújabb dal, amit hallottál? (Számodra új)
Shakira ft Maluma - Trap

51. Legjobb dolog a reggelben?
Az, hogy kinyitottam a szemem, még mindig élvezhetek egy újabb napot.
52. Pizza: rendelés vagy étterem?
Mindkettő
53. Ha nem lenne törvény, szerinted milyen életünk lenne?
Káoszos
54. Bele az ismeretlenbe vagy megmaradni a szokásosnál?
Ajajj.. nem tudom, talán mindkettő
55. Blog vagy vlog?
blog
56. Örülsz az enyhe télnek?
Is-is
57. Vásárlás vagy rendelés?
Vásárlás
58. Meghitt vacsora vagy egy meleg fürdő a szerelmeddel?
vacsi
59. Mitől félsz jobban: magasság, pók, bohóc?
inkább a magasság
60. Melyik a kedvenc social media platformod?
instagram
61. Vasember vs. Thor, ki győzne?
Vasember
62. Mik a terveid az évre?
tanulni, előbbre jutni, váltani, élni
63. Írj egy sztárt/bandát, aki visszavonult/feloszlott, de te még mindig imádod és várod a visszatérését.
hirtelen a Backstreet Boys jutott eszembe :)

64. Mosogatás vagy törölgetés?
mosogatás.
65. Mi a kedvenc számod?
Annyi van, de most Enrique új dala

66. Láttál már valakit meghalni?
nem szerencsére
67. Mi az utolsó dolog, amit csinálsz mielőtt lefekszel aludni?
órát állítok másnapra és megnézem mennyi időm van még aludni
68. Mutass egy képet, ahogy szeretnéd, hogy a szobád kinézzen.
Egyszerű és nagyszerű





69. Koktélozás vagy kávézás?
koktél
70. Ha meg kéne enned egy polipot vagy egy skorpiót, melyiket választanád? Persze nem nyersen!
egyik sem , soha.
71. Ijedtél már meg valamitől, amiről végül kiderült, hogy pl. egy nyuszira a bokorban azt hitted valaki téged akar elkapni. Ha volt, mesélj róla röviden.
Egyszer amikor a nagynénéméknél nyaraltunk egy faluban, mindig késő estig kinn játszottunk, aztán egyik este olyan érzésünk volt, hogy valaki követ, figyel bennünket. Persze nem volt semmi vagy csak nem láttuk, de unokatesóm felvett a hátára és mikor picit megigazított, hogy ne csússzak le, előre estem az aszfaltra. El tudjátok képzelni ... 
72. Pinterest vagy deviantart?
pinterest
73. Menj vissza 7 oldalt a blogodon és linkelj be onnan egy bejegyzést.
Budapest te csodás vagy mégsem?


2 Megjegyzések

  1. Köszönöm, hogy kitöltötted! Nagyon jó volt olvasni.
    A 43. kérdésre az én válaszom marad meg ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy te is kitöltötted, jó volt olvasni :D

    VálaszTörlés