Sziasztok!

Mi a jó abban ha az ember lánya beteg? Van időm a blogra. :)

A mostani bejegyzésben próbálom azokat a filmeket összegyűjteni amit 2018-ban kerül a mozikba és amiket én szívesen megnéznék.


1. A szabadság ötven árnyalata 
 - A szürke ötven árnyalatának utolsó része hamarosan kezdetét veszi, ugyanis február 8-tól vetítik a hazai mozik. A kritikusok szerint tarolni fog a film.
Amikor bejött a köztudatba biztos voltam abban, hogy én ezt a filmet semmi esetre sem fogom megnézni, sőt kifejezetten taszított. Egyszer aztán rávettem magam és megnéztem, majd a második részt már a moziban láttam, emiatt kíváncsi vagyok a befejezésre is. :)
Az utolsó részben sor kerül Anastasia és Christian Grey esküvőjére, majd a pár nászútjára. Minden csodásan alakul, de egy régi ismerős megjelenik a lány életében, ezzel pedig kezdetét veszi a hajsza.



2. Mamma Mia 2.
- Már az első részt is imádtam, most pedig külön örülök, hogy itt a következő rész, közel 10 év után.
Újra itt az egész szereplőgárda és mellé még egypár jó kis Abba dal.
A történet szerint Sophie (Amanda Seyfried) babát vár, ezt pedig megosztja édesanyja barátaival és anyja fiatalkori szerelmeivel. Donna (Meryl Streep) élete is akkor változott meg, amikor várandós lett lányával, aki egy kis múltidézést tart édesanyja barátnőivel. Megtudhatjuk hogyan találkozott Donna Billel, Sammel vagy Henryvel. Azonban egy nagy kérdést tartogat még a film.. Mi lett Donnával?



3. DeadPool 2.
- Imádom Ryan Reynoldsot és azt a nyers humort amit ez a film képvisel. Őszintén nem vagyok oda az efféle véres, levágom a testrészeid típusú filmekért, de már többször is megnéztem az első részt ahhoz, hogy tudjam ez tetszik. A DeadPool 2. része május közepén kerül a mozikba.



4. Legendás állatok és megfigyelésük 2. 
 - Hajajj már az elsőt is bírtam, bár a moziba menet leginkább Harry Potter feelinget vártam tőle,  de elvégre nem csalódtam benne. Eddie Redmayne egyik kedvenc színészem, de nagyobb öröm, hogy Johnny Depp is szerepet kapott a filmben. A hivatalos tartalom még nem érkezett meg, de néhány dolgot már a címből sejteni lehet -Fantastic Beasts - The Crimes of Grinderwald azaz Grindelwald bűnei. Mindenesetre én nagyon kíváncsi vagyok a 2. részre is. 


5. MEG
 - Nem vagyok annyira oda a félelmetes cápás filmekért, de hát valahogy majd csak ráveszem magam, mivel nagy kedvencem Jason Statham játssza a főszerepet a filmben. A MEG minden bizonnyal augusztus 10-én kerül a mozikba. 
Egy mélytengeri kutatóállomást -megtámadott egy hatalmas lény, melyről korábban azt gondolták, hogy már kihalt. Az idő fogy, a szakértő mélytenegi mentő búvár, Jonas Taylor (Statham)-akit egy kínai látnoki képességekkel megáldott oceanográfus (Winston Chao) lánya Suyin (Li Bingbing) akarata ellenére- segít azért, hogy megmentse a legénységet-és az óceánt ettől a megállíthatatlan fenyegetéstől: a 75 láb hosszú cápától, Megalodontól. Amit senki nem gondolt volna, Taylor pár évvel ezelőtt találkozott ugyanezzel a lénnyel. Most, Suyinnal együtt újra szembe kell néznie a félelmeivel és kockára kell tennie a saját életét, hogy mindenkit megmentsen, aki csapdába esett. Ez hozza őt szembe mégegyszer minden idők legnagyobb és legfélelmetesebb tagadozójával.




Ti mely filmeket várjátok 2018-ban? :) Ezek közül van amit szívesen megnéznétek majd ? :)

Szép napot

2 Megjegyzések

  1. Szürke 50 árnyalata utolsó része ♥ Ha minden jól megy, párommal valentin napkor akarjuk megnézni ^^. A Legendás állatok és megfigyelésük első része nem tetszett, de szerintem megnézzük a másodikat is :) A Deadpool pedig isteni lesz, már előre tudom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig én hogy mondtam sosem fogom megnézni a szürkét :D aztán tessék, alig várom, hogy lássam az utolsó részt :) Ryan Reynolds humorát meg imádom, a pasival együtt :)

      Törlés