Sziasztok, 


ahogy ígértem, elkészítettem én is a Valentin-napi kérdéssort, válaszoltam rájuk, remélem szívesen olvassátok :) Nektek is lehetőségetek van ezt kitölteni, remélem többen csatlakoztok :) 
Ha kitöltitek kérlek benneteket ,hogy itt alul a poszt alatt linkeljétek be az oldalatokat és a válaszotokat :) Nagyon kíváncsi vagyok rá !

A kérdéseket IDE KATTINTVA találjátok !!

Szép napot



Név: Eszter
Párod neve: Misi
Mióta vagytok együtt? 2012.09.14  azaz 5éve 5 hónapja

1. Mit jelent számotokra a szerelem?
- ez egy olyan feltétel nélküli szeretet, elfogadás, a másik magunk elé helyezése, amikor csak mindig ő jár a fejedben.


2. Mit jelent számotokra a Ti szerelmetek?
- a beteljesülést azt hiszem. Két olyan lélek egymásra találása, akik véletlenek sorozatán keresztül találkoztak, de hasonló életúttal. Kölcsönös támogatás és boldogság.
3. Mely három szóval jellemeznéd a kapcsolatotok?
- elfogadás, őszinteség, szeretet
4. Jellemezd a párod és magad 3-3 szóval.
Férjem: higgadt, vicces, jószándékú
Én: robbanékony, empatikus, segítőkész
5. Mikor érezted/tudtad, hogy Igen Ő lesz az!?
- szerintem elég hamar, az összeköltözésünk előtt.

6. Milyen érzésekkel emlékeztek vissza az első találkozásotokra? Meséljetek róla!
- jaj nevetséges volt :D jó értelemben, elsőre kiszúrt velem, mert két megállóval előbb volt a találkozópont, de ahova mentünk két utcányira volt, én pedig magassarkúban. Annyira jól elbeszélgettünk, hogy tartott reggel 7-ig. Amikor érdeklődött arról, hogy anyukám, hogy viseli, hogy elköltöztem otthonról, akkor már tudtam rögtön mennyire rendes. Jó érzéseim vannak arról a napról. 
7.  Mi az a program, amit a legjobban szerettek együtt csinálni?
- ha egyet mondhatnék, akkor új helyekre kirándulni.
8. Miben változtatok a kapcsolatotok eleje óta? (persze, csak ha történt változás 😊 )
- szerintem elég sokat csiszolódtunk, én eléggé szabadszellemű vagyok, szeretek mindent egyedül intézni, de azért most már ez sokban változott. Ő talán picit földhöz ragadtabb lett, olyan dolgokba vág bele, amit meg is tud valósítani.
9. Melyik a közös dalotok? Miért? Milyen emlék fűződik hozzá?
- nagyon sok van J na az túlzás, de van egy amit még a kapcsolatunk elején küldött el nekem, ez mindig jó emlékeket idéz fel bennem, hogy miért is szeretjük annyira egymást, a kapcsolatunk elejét idézi. Ez a szerelem végtelen, de ott van például ami mondjuk szakítós, de valamiért ezt is szeretjük : Gotye - Somebody i used to know vagy Ellie Goulding és Calvin Harris - I need your love c. száma. 


10. Van e kedvenc helyetek, ahova szívesen jártok?
- A Rakpart, szívesen sétálunk ott.
11. Kinek milyen szerepe van egy-egy veszekedésben? Hamar kibékültök?
- az uram a besértődős én meg aki nem hagyja annyiban. Van, hogy ő is fel tud harsanni, de leginkább én mondom a magamét és érvelek jobbra balra, ha például tudom, hogy nekem van igazam. Általában van egy kis mosolyszünet, a leghosszabb az talán 1 nap volt, de a haragszom rád, azért tovább tartott.
12. Szerintetek mi egy jó kapcsolat alapja?
- őszinteség , megértés és elfogadás
13. Milyen számotokra egy átlagos hétvége?
- ha itthon vagyunk, akkor főzünk, takarítunk, boltba megyünk, tvzünk, ilyesmi. Ha pedig program van, akkor mozizunk, járjuk a várost, elmegyünk iszogatni stb.
14. Vannak beceneveitek? (eláruljátok? 😊)
- nem tudom tudni akarjátok e :D én Csibi, Csipi, Csillike vagyok, az uramat Ubikának, hívom, de az 5 év alatt volt minden, kivéve cica és társait :D
  15. Mi a kedvenc évszakotok?
- én azt mondom, hogy a tavasz, de szerintem a páromnak az ősz inkább.

 16.  Kedvenc étterem? (Persze ha van. Miért?)
- ó igen, Budán van a kedvenc éttermünk, hol volt az esküvő is, továbbá mindig oda járunk, egyszerűen imádjuk a hangulatát, az ételeket.

 17.  Mi lenne számotokra az álomnyaralás?
  - szerintem egy eldugott kis sziget, ház és a hozzá tartozó part szakasszal, ott szerintem nagyon klasszul ellennénk :) Azonban én imádnám Los Angelest, a párom pedig Texast :)

 18. Elköltöznétek máshova? Ha igen melyik város/falu lenne számotokra a legmegfelelőbb?  
- ez nálunk sarkalatos kérdés. Én inkább maradnék Bp-n de a férjem menne falura. Szerintem ez a kérdés még nem dőlt el teljesen.

19.Tó vagy az óceán mellett éreznétek jól magatokat?
- szerintem mindkettő. 

 20. Mi az, amin változtatni szeretnétek?
- minél több saját dolgot megvalósítani : ház, stb. szerintem most ez lenne a legfontosabb.

 21. Melyik az a nap, amelyikre a legboldogabban gondolsz/tok?
- hú szerintem az esküvőnk. és az első alkalom amikor együtt aludtunk. 

 22. Tudjátok egymás legféltettebb titkait?
- természetesen. minden apróságot.

 23. Van e közös zenei érdeklődésetek?
- nem annyira. azért vannak dolgok amiket én is meghallgatok, ő is, de nem igazán vagyunk ugyanazon a zenei érdeklődési körön. Most annak kifejezetten örülök, hogy a páromnak tetszik a Lost on you c. szám, meg is lepődtem. 

 24. Mi volt az eddigi legnagyobb dolog, amit megtettetek a másikért?
- szerintem tőle az, hogy leszokott a cigiről.
- én pedig, nehéz, mert minden nap teszek érte, de talán az összeköltözés, mert leginkább ő volt oda érte.

 25. Hogyan képzelitek el magatokat 15 év múlva?
- bízom abban, hogy lesz saját lakásunk, két gyerkőccel. Dolgozunk, világot látunk, mindenki boldog. :)

 26. Ki melyik területen érzi jobban magát? (pl barkácsolás, házimunka stb)
 - vicces, mert én ugyanúgy tudok barkácsolni, ahogy ő főzni, de nyilván inkább főzök, takarítok, ő pedig bármit meg tud csinálni, igazi ezermester (víz, villany, festő, szerelő, stb veszett el benne) :D

 27. Milyen kapcsolatban vagytok a párotok barátaival?
- szerintem amennyire lehet jó :) 

 28. Hogy álltok egymás családjával? Jóban vagytok?
- ezt nem fejtegetném, a párom az én családommal nagyon jóban van, kvázi én is az övével, maradjunk ebben :D

 29. Terveztek e esküvőt? Hogy álltok ehhez a kérdéshez?
- már túl is vagyunk rajta. lassan 1 éve lesz, hogy összeházasodtunk. tavaly ilyenkor még szervezkedtem :D

 30. Ha írnod kellene most egy levelet a párodnak/párodhoz, mi állna benne?
- mindenképpen az, hogy köszönöm az eddig együtt eltöltött időt, hogy mellettem áll a rosszabb napjaimon is, hogy ennyire támogat, szeret és mindent megtesz értem. Leginkább azt, hogy igyekszünk mindig közös nevezőre jutni, hogy még mindig ugyanolyan boldog velem, mint a kezdet kezdetén. 

 +1 . Végezetül pedig: Mi a véleményetek a Valentin-napról? 
- hát, kicsit túl van ragozva, mi is megemlékezünk egymásról, de leginkább ugyanolyan nap,mint a többi. 

0 Megjegyzések