Szép vasárnapot kívánok Nektek :) 


Mostani bejegyzésemben zenékkel fogtok találkozni, hiszen rég volt már, hogy összegyűjtöttem volna a kedvenceimet.Nos, most ezt igyekszem megtenni, bemutatni Nektek azokat a dalokat, amelyeket szeretek jelenleg.

Kezdjünk is bele.

Elsőként érkezzen a nagy kedvencem legújabb dala. Nincs olyan pillanat amikor ne hallgatnám, imádom a latin temperamentumát, meg őt saját magát :) Gondolom nem okozom meglepetést, ha azt mondom, hogy Enrique Iglesiasról van szó

Descemer Bueno, Enrique Iglesias - Nos Fuimos Lejos  ft. El Micha
Igazi bulis dal, meg persze a csini táncos lányok sem hiányozhatnak a klippből, ez talán már Enrique névjegye lett, hiszen mindig valakit elcsábít a klippjében. Nem meglepő igaz? :D


Marshmello & Anne-Marie - FRIENDS című dala lenne a következő, ami milyen vicces, hogy pont a születésnapomon jelent meg, azóta pedig ki se megy a fejemből. Szerintem annyira klassz dal lett, a szövege pedig szintén szenzációs. Azóta Anne-Marie-nek kijött még egy dala a 2002  ami szintén nagyon tetszik :) 



Dua Lipa az utóbbi időben nagy kedvenc lett, ezért nem maradhat ki ez a dal sem, hiszen eléggé elkezdtem követni a munkásságát és figyelem a legújabb videóit. Most egy másik nagy kedvenccel közös dalát osztanám meg veletek :) 

Calvin Harris - Dua Lipa - One Kiss



Ahogy Dua Lipával, Malumával is hasonlóképp vagyok. Hatalmas rajongója lettem, ha már amúgy is odavagyok a latinos zenékért. Maluma pedig minden dala 100%-ban tetszik. A legnagyobb kedvencem a Sin Contrato illetve a Felices los 4, de most legújabb dalát hoztam el Nektek :) 
Maluma - El Préstamo
Apropó: Maluma és Jason Derulo énekli a 2018-as foci vb dalát is, ami szerintem megint csak nagyon szuper. 



A következő ami pillanatok alatt a fülembe mászott : Maroon 5 - Wait.  Régóta kedvelem őket, szinte mióta megalakultak, de mostanság is annyira jók a dalaik, hogy rögtön replayre állítom a lejátszást. A Wait is ilyen, de a másik, amelyiket rongyosra hallgattam az a  What Lovers Do c. daluk volt. Imádom. 


Hogy ne csak külföldi dalokkal örvendeztesselek meg benneteket, néhány magyar kedvencet is megosztanék. Ne nézzetek hülyének, de teljesen Hiro függő lettem :D Annyira gázok, hogy már jók. Ami nem megy ki a fejemből az a Cristiano Ronaldo és a Blöff c. dalai. 


A másik akit mostanában sokat hallgatok: Burai Krisztián. Eléggé megkedveltem a dalait, most az egyik legújabbat osztanám meg veletek :) 


LÉVAI x RAUL x ÁBRAHÁM x BURAI - IGAZI



De emellett Caramel -Alternatív c. dalát is sokat hallgatom :) 

Legyen szép a vasárnapotok. 

Ha gondoljátok osszátok meg velem a Ti jelenlegi kedvenceiteket :) 

1 Megjegyzések

  1. Köszönöm az Enriques dalt ^^ Imádom, első hallgatásra. A többit is nagyon szeretem (kiv. Maroon 5), a Blöff - ön és az Igazi - n csodálkoztam :D Viszont az is nagy kedvencem nekem is :D Hiányzott már az ilyen bejegyzésed :3

    VálaszTörlés