Sziasztok!

Ugye milyen klassz ez a hosszú hétvége? El sem tudom hinni, hogy végre addig alszom ameddig akarok, azt csinálok amit akarok és pihenhetek amennyit akarok. Nyilván az itthoni teendőket megcsináltam, hiszen az utóbbi hetekben is eléggé sűrű volt a program. Nem igazán volt időm itthon bármit is csinálni. 

 Nos, tegnapi napon sikerült kitakarítani, mindent elintéztem amit lehet.

Nyilván azért senkit sem érdekelnek ezek az apró cseprő dolgok, de elmesélem azért mik történtek velem a héten.

A múlt héten alapból hat napot dolgoztam, eléggé ki voltam fáradva, de mivel kivonult szerdán az önkormányzat mindennel készen kellett lennünk. A hétvégén annyit csináltam itthon, hogy megfőztem, aztán írtam az adminisztrációm, tehát tulajdonképpen semmit sem tudtam megcsinálni. Hétfőn - mivel mindent természetes anyagokból készítünk, van a munkahelyemen - én is készítettem képeket természetes anyagokból. Ha van kedvetek és szeretnétek alkotni - bár eléggé időigényes és alapos munka kell hozzá -, de nyugodtan próbáljátok ki, ha van kedvetek.
Mivel a munkahelyemre nem készíthetek - nem is nagyon akartam - bonyolult képet, ezért készült: virág, alma, fa illetve pillangó.



Képzeljétek:  az alma pirospaprika és igazi levél, továbbá bors,  a pillangó: gyömbérpor, bors és egész bors, a pöttyei chili por illetve pirospaprika. A virág gyömbérpor, majoránna, kamilla virágzat, pirospaprika. Végül pedig a fa: citromfűlevél, bors, illetve igazi virág a lombban. :)

Körülbelül 3 órán át dolgoztam vele, kétoldali ragasztó pontosan ráragasztva. Megpróbálhatjátok rendes ragasztóval, de ez talán jobban megfogja és nem engedi lepotyogni később sem. Azt gondolom elég különlegesre sikeredett így, pláne, hogy a könnyebbség kedvéért előre átrajzoltam a mintát, hogy nagyjából láthassam a körvonalakat.

A hét további részében próbáltam relaxálni, bár a hajnali kelés eléggé kikészített, ezért délután egyfolytában aludni tudtam volna. A pénteki nap maga volt a Kánaán pont ezért, hogy itt a négy napos hétvége. Kis adminisztrálni valóm van még, de ma szerintem vagy moziba megyünk vagy valamerre sétálni, de lényeg, hogy most igyekszem kipihenni magam.

Tegnap vettem magamnak egy -két dolgot, ha gondoljátok akkor csekkoljátok az instagram oldalamon, akár IDE KATTINTVA ,akár az oldal alján, ahol minden képemet megtudjátok nézni.
Rögtön ki is próbáltam a Schwarzkopf beology samponját és a GlissKur pakolását, amitől szerintem csoda selymes és jó illatú lett a hajam, meglepően jót tett :)

Bocsi, hogy egy kicsit össze-vissza kalandoztam, de igazából próbáltam a leglényegesebb dolgokat kiragadni a hetemből.

Ti mit csináltok a hosszú hétvégén? Mi a program?? 



Közérdekű: Úgy döntöttem, amint látjátok, hogy megszüntetem a csere részt a blogon. Nincs különösebb indoka, szimplán úgy érzem már nincs értelme a csere modulnak. Ezért ne haragudjatok, ha gondoljátok vegyetek le nyugodtan. Másrészről, én elmentettem magamnak a cseréimet, szóval mindenkit látogatni fogok ezentúl is. Továbbá szeretnék készíteni egy olyan modult, amelybe az a néhány oldal kerülne be, akiket napi szinten olvasok és látogatok :)
Köszönöm a megértést!



0 Megjegyzések