Sziasztok!

Most jöttem rá, hogy ebben a hónapban még nem is posztoltam, de ennek apropóján pont eszembe jutott egy jó kis téma, amit - esetleg ötletet adva másoknak - megosztanék veletek.

Aki ismer és aki követ olvashatta már, hogy sosem voltam épp a tű és más ilyen eszköz híve, sőt. Irtózom tőle a mai napig, akárhogy is nézzük nem leszünk barátok, pláne ha vérvételről van szó.
DE!

Tavaly történt egy olyan elhatározás bennem ami mindent felülírt, hiszen akkor már 8-9 éve terveztem azt, amit véghez is vittem: tetoválást csináltattam.
Számomra a tetoválás - amióta elterveztem -, nagyon nagy jelentőséggel bír, abból a szempontból, hogy az emlékezés miatt készítettem el. Tudtam, ha ezt megteszem, némileg segít abban, hogy feldolgozzam édesapám halálát, hiányát. Azonban itt volt a tűfóbiám, s 8 -9 évig érlelődött bennem az, hogy elmerjek menni.
Egyik nap aztán fogtam magam, azt mondtam, hogy MOST, ehhez pedig egy klassz helyet is ajánlott a kolleganőm, nem volt kérdés, hogy elmegyek.

Néhány héttel ezelőtt beszélgettem ebben a témában és  kérdezték tőlem, hogy fájt e?
Erre csak azt válaszoltam, hogy egy kicsit. MERT, ez egy bátorságpróba is volt számomra, hogy legyőztem magam, a félelmeim. Meg mertem tenni egy olyan dolgot, amit azelőtt soha. Sokat jelentett, hiszen mertem álmodni, megtettem, merész voltam.
Akkor azt mondtam, hogy ezt az egyet szeretném, számomra ez volt az, amit tényleg évek óta terveztem. Emlékszem, amikor tetováló lány azt mondta: Aki egyszer csináltat, még egyet fog.
Na most igaza lett.

Arra is emlékszem, hogy a Mama amikor meglátta és elmeséltem neki - persze utólag - a dolgot, mennyire ki volt akadva ezen és közölte, hogy TÖBBET ILYET NE CSINÁLJAK.
Nos, drága Mama, akkor még nem tudtam, hogy hamarosan itt hagysz bennünket, ezzel egy űrt hagyva magad után, ami okot ad arra, hogy ismét olyat cselekedjek, amit úgy gondoltam többet nem teszem.

Eljött az idő, amikor ismét készítetek egy tetoválást, Mamám emlékére. Aki nem nagyon érti, hogy mire jó ez: annak azt mondanám, hogy mindenki másképp dolgozza fel a veszteséget, plusz számomra érezteti azt, hogy örökre velem marad. Ha majd jó pár év múlva ránézek, eszembe jut majd, hogy miért csináltattam. Valószínűleg eszembe jut majd a mostani lelkiállapotom is, de az összes emlék, ami bennem van/lesz.

Hogy mire gondoltam?




Ha végre meglesz az időpont és ott leszek, kiderül mi lesz  a végén belőle, minden esetre ilyesmit szeretnék.

Esetleg ha van kérdésetek a tetoválással kapcsolatban vagy, szeretnétek tudni, hogy készítik, akkor bátran keressetek meg, ha tudok szívesen válaszolok :)



Szép estét Nektek



4 Megjegyzések

  1. Én is nagyon szeretnék majd tetoválást, már el is terveztem, mi lesz az. 20. Szülinapomon akartam megcsináltatni, de nekem heppem, hogy csakis Pesten. Tudom van sok jó szakember máshol is, de nekem az jelentene igazán sokat. Szóval nekem olyan kérdésem lenne, hogy te melyik szalonban/kinél csináltattad? Kb mennyi időt vett igénybe a te tetoválásod? Hülye kérdés, de ez izgat a legjobban: mennyire látszik a tű, mikor dolgoznak vele? Látszik konkrétan hogy azok tűk vagy nem? Köszi előre is :3
    Megértelek, hogy újra tetoválást varratsz, ha te neked ettől lesz könnyebb ez az egész, akkor helyesen cselekszel :) mindenképpen mutass majd képet, ha elkészül :3
    Puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el, minden elhatározás kérdése, az, hogy Te mikor érzed elérkezettnek az időt arra, hogy egy ilyet bevállalj. Nekem ez egy olyan volt - amit család nagyjából közvetít -, hogy hülyeség, meg sose jön le és örökké ott lesz stbstbstb. Szerintem bőven el tudtam dönteni már mit akarok, emiatt is fogtam magam és mentem, ahogy kitaláltam. Én Budaörsön voltam a Black Angel Tattooban, tudtommal Bp-n is vannak szalonjaik. Három lány dolgozik a szalonban mindegyiknek csúcsszuper munkái vannak, csekkold fbon, ha szeretnéd :) A tetoválás max fél óra volt, a bal csuklómon lévő kereszt. A tű minimálisan látszik ( bár amikor összerakta a szerkentyűt kikerekedtek a szemeim :D ) De amikor ott vagy, szinte nem is látod annyira, sőt. Max nem nézel oda :) Nagyon körültekintőek, figyelnek, meg szerintem annyi adrenalin van az emberben, legalább is bennem az volt, hogy már csak azért is megcsinálom. Szóval hajrá, én támogatom az ötleted és mindenképp olyat válassz amit örök életedben nézegetni szeretnél.
      Puszi

      Törlés
  2. Ilyenkor jut eszembe, hogy nekem van vagy 14-16 tervem, de sose jutottam el még oda, hogy megcsináltassam őket, mert "nincs kedvem". Nagyon szép gesztusnak tartom ezt, hogy így emlékezel a családod tagjaira, és igazán tiszteltre méltó is.
    Pesten az Ázsia Centernél van egy szalon, ahol jól dolgoznak, meg olcsón is, én majd oda akarok menni, ha egyszer végre túlleszek mindenen :D.
    Képet is látni szeretnék az elkészült alkotásról! ;)
    Pusznyusz :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy mostanság minden kapóra jön - persze ehhez kellett az is, hogy itt lakjak Bp-n meg az ismerősök. Azért 9 év alatt, bőségesen volt időm átgondolni mit akarok csak a döntés, hogy menjek e vagy sem az volt a hosszú - tehát a 9 év. De tényleg egyik napról a másikra ott ültem a szalonban.

      Őket nem ismerem én ahhoz megyek most is ahol a keresztet csináltattam,(Budaörsön) mert egy munkáját már nézegetem magamon. Most nagyon be vannak táblázva, de bízom benne, hogy hamarosan ismét mehetek :)
      De ne is add fel Amy, jó ha az embernek vannak tervei, amiket bármikor megvalósíthat. :)

      Puszkó

      Törlés