Sziasztok!


Nagyon ünnepi a jelenlegi posztom, hiszen ez egy jubileum a blog számára.
ugyanis ez a 100. bejegyzésem a blogon!

Először is szeretném megköszönni mindazoknak, akik valamilyen formában követnek, olvassák a bejegyzéseimet, érdeklődnek vagy kommentelnek a posztjaim alá. Bíztam benne, és törekedtem arra, hogy ez a blogspotos oldal sokáig, de a 100. posztig eljusson, ami most szerencsére meg is történt.
Végtelenül hálás vagyok azoknak is, akik támogatnak, olykor segítenek egy -egy ötletelésben, ezek az emberek pedig a barátaim! Nagyon köszönöm Nekik is, hogy olvasnak, tetszik amit csinálok és természetesen azért is, hogy ha valahogy nem úgy alakul, akkor a gondolataikat megosztják velem.
A Blogger Közösség felé is szeretnék köszönetet mondani, hogy a posztjaim megosztják, lájkolják, kommentelik, ha tetszik a bejegyzés. Örülök, hogy létrejött a csoport, már csak azért is, mert sok-sok blogot megismertem. 

Egy kis statisztikát szeretnék megosztani most Veletek, de csak a bejegyzések tekintetében, mert hamarosan 1 éves lesz a blogspot oldalam :) 

STATISZTIKA

Az első három legolvasottabb bejegyzés: 1.  Mi az az ikerláng szerelem?  - 642 megtekintés
                                                                   2. Hello 2018 - Tervek, gondolatok az évre - 514 látogató
                                                                   3. Élménybeszámoló - Enrique Iglesias koncert  - 502

Kedvenc bejegyzésem:   Minden amit  a Vízöntőkről tudni érdemes   .... és az összes többi :) 
Kommentek: átlagosan 4 komment 


Több témában találhattok bejegyzéseket, amelyek a jövőben is így maradnak. Ezek a bejegyzések leginkább azok, amelyek engem az adott időszakban, pillanatban érdekel. Igyekszem mindig úgy megfogalmazni, hogy egyfajta tanács, segítség legyen, ha az adott téma komolyabb, ha pedig könnyedebb téma kerül elő, szívesen veszem humorosra, viccesre az írást. Szeretem írni a lelki témájú posztokat, de ugyanígy a zenés, TAG-os bejegyzéseket is. Úgy érzem eléggé hozzám nőtt már az oldal, hogy váltsak, változtassak. 
A cím is engem tükröz, hiszen egy végtelen nagy álmodozó, álmodó vagyok. Ami így van rendjén, hiszen álmok nélkül nincs holnap :) 

Két kérdés érkezett a legutóbbi bejegyzésem alá: 


1. Nóri kérdésére a válasz : Nos, anno, nem is tudom az idejét, 2009, 2010? kezdtem bele a blogolásba, amolyan fellángolás volt akkoriban. Aztán elég komolyra vettem a figurát, főleg mert kritikus időszak volt az életemben. Akkor villagirl címen tevékenykedtem, legfőképpen a saját lelkem gyógyítására. Akkor volt egy nagy mélypont egy szerelmi ügy terén, eléggé megviselt és az akkori érzéseimet írtam ki magamból, ami számomra a mai napig is nagy segítség. Szeretem kiírni a bánatomat, örömömet, hiába osztom meg azokat mással is, mégis egy terápia talán magamnak. Azóta aztán volt több kisebb blogom, - egy a kutyámról is :)  - aztán megnyitottam a mindiglegyboldog.blogspotot, egy rossz élmény után unokatesómmal és két barátnőmmel. Akartam egy olyan blogot, ahol segítséget nyújthatunk másoknak, tanáccsal, akár a saját életünkön keresztül. Azóta egyedül maradtam, de igyekszem a saját arculatomra formálni és továbbra is olyan bejegyzéseket írni, amelyekben tanácsra is lelhet az olvasó. 

2. Andi kérdésére a válaszom: Köszönöm a kérdésed :) Csak, hogy mindenki tudja, miről van szó: Pár hónappal ezelőtt úgy döntöttem megmutatom a világnak regényeimet. Így hát nyitottam egy blogot, Scripts from Esther névvel, amelyet ezúton is köszönök a legjobb barátnőmnek!
Nos, jelenleg két sztori fut az oldalon, az egyik 18. századi Angliában játszódik, a másik pedig a jelen időben Los Angelesben. 
A kérdésre a válaszom pedig, hogy Az örököst szeretném kiadatni feltétlenül, szerintem nagyon összeszedett. Ehhez a regényhez olvastam és kutattam a legtöbbet, mind a korszak miatt, mind a királyi család, akár a palota berendezését vagy az akkori viselet beleértve, de olvastam például a földrajzát, milyen felszereltségű hajók voltak akkoriban. Nagyon átgondolt úgy érzem, mindenképpen erre esne a választásom.

Köszönöm a kérdéseket!! 

Nem maradt más hátra, mint hogy újra mindenkinek megköszönjem a látogatást, a kattintást, a kommentet és a támogatást! 

A KÖVETKEZŐ CÉL A 200. BEJEGYZÉS LESZ! REMÉLEM VELEM TARTOTOK! 

Eszter 


                                       Ha pedig még nem követtek még itt megtehetitek :)

                                                     FACEBOOK | INSTAGRAM | TWITTER


0 Megjegyzések