Sziasztok!

Annyira jó kis csapat gyűlt össze nemrégiben, ezt pedig THEÁnak köszönhetjük, hiszen létrejött a #BLOGGERKOLLAB  öt bloggerrel, akikkel együtt -egymásnak feltett kérdésekre fogunk válaszolni.
Thea ötlete nagyon tetszett az elejétől fogva, a közös munka pedig nagyon jól zajlott, mindenki elégedett volt a kérdéseivel :)

A dolog lényege, hogy mindenki feltett a másiknak két olyan kérdést, amit jellemzően neki szánt, ezeket fogom most megválaszolni, bloggertársaim pedig a napokban fogják veletek megosztani, hogy ők miket válaszoltak az én vagy a lányok kérdéseire. 
Most pedig Thea, Amy, Andi, Niki kérdéseit osztom meg Veletek, majd az Ő válaszaikat is belinkelem Nektek majd ide :) 

Nos, akkor nézzük is meg milyen kérdéseket kaptam a lányoktól :) 

Thea kérdései 

1. Ha lehetne egy kívánságod, ami mindenképpen teljesül, mi lenne az?
  - Nagyon sok olyan kívánságom van, amit, ha valóra válna én lennék a legboldogabb ember. Akár a közös jövőnkkel kapcsolatban, akár  saját magammal kapcsolatban. Mégis: ami a kívánságom jelenleg, hogy visszakapjam azt a két legfontosabb embert az életemben, akiket elvesztettem az elmúlt tíz évben. Itt értem alatta a mamám, akinek hiánya elviselhetetlen, illetve apukám, akinek arcát szerettem volna látni akkor, amikor férjhez mentem vagy amikor bemutattam volna neki a párom. Kíváncsi lennék, hogy jönnének ki egymással. Nos, jelenleg ez a kettő amit kívánok.




2. Mi lenne, ha kiderülne a férjedről, hogy herceg, ezáltal te hercegnő vagy?
- Elég jól titkolta :D Na, de viccet félretéve, biztos vagyok benne, hogy első körben (pár másodpercig) kiülne a döbbenet az arcomra, majd elkezdene pörögni a kerék az agyamban, hogy ez a tény mivel jár. Biztosan nagyon örülnék, de azt hiszem időről időre belegondolva eléggé megijednék attól, amivel járhat ez. Bár, biztos vagyok benne, hogy nagyon kiteljesednék, ezáltal a lehetőségtől, hiszen akár felszólalhatnék bizonyos ügyekben, segíthetnék, kiállhatnék az érdekeim, más érdekei mellett. Ez számomra egy olyan esélyt adna ,hogy az amúgy is újító, forradalmár énemnek csak jót tenne. Azt hiszem nagyon boldogok lennénk, élvezném a helyzetet biztosan.



Amy kérdései


1. Egyik nap arra kelsz, hogy egy az életedet gyökeresen megváltoztató levél fogad az asztalon. Ez azzal jár, hogy el kell hagynod a hazádat, de senkinek sem mondhatod el. A kisördög azonban mégsem hagy nyugodni, ki lesz az az egy, aki mégis tudni fogja? (következmények nélkül).
- Egyedül most már sehova sem mennénk. A férjem biztosan jönne velem, persze ő lenne az első aki tudná ezt a dolgot. Ha rajta kívül említenem kell valakit, hogy kinek árulnám el, hogy mire készülök biztosan az anyukám lenne. Köszönés nélkül, búcsú nélkül nem tudnék elmenni, mert számomra nagyon fontos az a hely, ahonnan jöttem. Nyilván itt arról a falucskáról beszélek, ahonnan indultam. Emiatt anyukámnak elmondanám mi fog történni.

2. Ha lehetőséged lenne kiadatni az egyik regényed könyv formájában, melyikre esne a választásod, és miért? Lenne-e valami, amit nem engednél, hogy a kiadó csinálja (fülszöveg, tördelés, karikatúra), mert nem biztos, hogy visszaadja az elképzelésed?
- Szerintem 100%, hogy Az örökös című regényem lenne. Annyira összeszedettnek érzem, hogy biztos vagyok benne, hogy simán könyvesboltban a helye. Nyilván elfogult vagyok, de ehhez a regényhez olvastam a legtöbbet (a többihez is), de igyekeztem mindent korhűre leírni, visszaadni azt a világot, érzést, életvitelt, amit akkoriban éltek az emberek vagy ugye épp a birodalom uralkodója .  Biztosan a fülszöveget én készíteném, mert ragaszkodom ahhoz az elképzeléshez, amit ennek a könyvnek szánnék. A borítót is egy olyanra bíznám, akivel közös megbeszélés után, azt a hatást adja vissza, amiről szól a történet.



Niki kérdései 

1. Tudom, hogy fontosak neked a tetoválások. Esetleg a férjeddel elgondolkoztatok egy közös emléken? Vagy ő nincs ezekért oda?
- Ő  is  szeretett volna tetoválást, de ez, amit én tavaly elkészítettem, az egy 8 éves tervem volt. Néha, volt egy olyan ötletem, hogy a párom nevének kezdőbetűjét beletetováltatom az egyik ujjamba, de letettem erről az ötletről. Tulajdonképpen nem akarok annyi tetoválást, mert nekem még ez az egy is elég lett volna, de azt hiszem, hogy közösen készíttessünk, valamit nem hiszem, hogy sor kerül rá mostanság. Ez aztán még változtat, de jól megvagyunk így is. J



2. Az új történeted alapjai hogy születtek meg? Hogyan jött az ötlet?
- Jaj, de jó a kérdés J Nos, akartam valami mai nyelvezetű, könnyed regényt írni. Sajna az elmúlt időszakra visszatekintve elmaradoztam a 18.századi regényemmel, most pedig nagyon lekötnek a fiatalos, 21.századi könyvek, emiatt is szerettem volna egy lágyabb regényt. Egyik alkalommal rátaláltam egy videoklipre, Faydee – Catch me, amelyben egy egész vagyonosnak tűnő sráchoz megérkezik egy csajszi, ő pedig kamerán figyeli mit csinál a lány. Innentől kezdve pedig jöttek a gondolatok. Mi lenne, ha a srác egy énekes lenne, a főszereplő lány pedig egy átlagos lány. Nem akartam, hogy tini legyen, ezért komolyabb dologra gondoltam, ezért utána olvastam a Los Angeles-i egyetemeknek, a helyeknek, milyen a város. Kellett ugye a főszereplő srácnak egy lakás Beverly Hillsben, az volt a kedvencem, amikor azt kerestem. Nem kell mondanom milyen luxus lakások vannak ott.  Nem akarom lelőni a poént, mert még a java hátra van, de egyértelműen a klip adta számomra az ihletet.

Andi kérdései

1.Tudom, hogy boldog házasságba élsz. Ha úgy alakulna, hogy esetleg elveszítenéd a munkahelyed, és bejönne egy kihagyhatatlan külföldi lehetőség igent mondanál rá? Esetleg olyan áron is, hogy távkapcsolatba kelljen élni egy darabig?
- Nehéz kérdés, mert nem tudnám elhagyni az országot (nyaralás az más), de az, hogy hosszú ideig távol kelljen élnem, biztosan sokáig gondolkodnék. Ha nagyon kedvező, akkor lehet, hogy elvállalnám. A távkapcsolat számomra elképzelhetetlen. Iszonyú nehezen viselem a magányt, nem arról van szó, van, nyilván, hogy elvagyok egyedül, de hosszútávon egy vadidegen országban nem biztos, hogy kibírnám. Vagy ketten mennénk, vagy pedig egyáltalán nem fogadnám el az ajánlatot.

2 Magyarországon nem fogadják el a béranyaságot. Szerinted ez jó döntés? Esetleg mi a véleményed ezzel kapcsolatba?
- Ezen még nem igazán gondolkodtam. Most megpróbálom megfogalmazni a véleményem. Azt gondolom, hogy a magyarországi alapítványok elegendőek ahhoz, hogy akinek nem lehet, gyereke örökbe tudjon fogadni. Azonban nem tudom, hogy - mivel máshol eléggé elterjedt – és rendben is van ez a dolog, hiszen több sztárnak is így lett gyereke, lehetséges, hogy az országban is be lehetne vezetni. Bár magamból kiindulva valószínűleg inkább valamelyik alapítványhoz fordulnék, ha nem lenne lehetséges a gyermekáldás.



Ezzel a végére is értem a kérdéseknek, mondhatom egy-egy kérdésen jókat mulattam vagy hosszasan elgondolkodtatott.  Köszönöm szépen a kérdéseiteket 


Ha pedig nem akartok lemaradni a többiekről sem, illetve kíváncsiak vagytok az ő válaszaikra vagy arra, hogy én milyen kérdéseket tettem fel nekik, akkor kukkantsatok be a lányok blogjaira! (pipával jelölöm, aki elkészítette már a Felelsz vagy Felelsz kollabot) 


Nézzetek be a lányokhoz is hiszen amellett, hogy válaszolnak a kérdésekre, érdekes, izgalmas bejegyzésekkel is várnak benneteket :)


További szép hétvégét Nektek :) 


4 Megjegyzések

  1. Jaj nagyon köszi a válaszokat :3 örültem, hogy részt vehetek veletek ebben <3

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen a válaszokat! :3 <3

    VálaszTörlés
  3. köszönöm lányok a kommenteket :)

    Én is köszönöm Amy :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm az együttműködést Eszti, imádtam a válaszaid! ♡

    VálaszTörlés