Sziasztok!


Először szavazásra bocsátok egy nagyon fontos kérdést, ami most fogalmazódott meg bennem, ahogy a címet leírtam.
Arra gondoltam, hogy talán kéthetente - havonta írnék egy posztot, ami arról szólna, hogy szemezgetek a hazai-külföldi dalpalettáról azokról pedig írnék nektek némi véleményt. Jót-rosszat egyaránt. Nos, mit gondoltok? Akartok e véleményes posztokat? Kommentben várom ezzel kapcsolatban a véleményeiteket :)  


Esetleg olyat is el tudok képzelni, hogy az adott bloggernek kiválasztanánk kb 5 zenét és azokat kellene véleményezni ? Hmhm? :) DÖNTSETEK :) 

Na de kezdjünk is bele abba, amiért ez a poszt létrejött. Imádom a zenét, ez tagadhatatlan, többszöri posztot sem unom arra, hogy megírjam a legújabb kedvenceimet, szemezgetve májustól.


ENRIQUE IGLESIAS FT PITBULL - MOVE TO MIAMI

Úgy vártam erre a dalra, mint a Messiásra, mert Enrique előző dalánál már beharangozta Pitbullal közös dalát is. Aztán meghallottam. Őszinte leszek, csalódás volt számomra a dal. Villogott a sárga felirat a lyrics videóban, miközben hallgattam, gondoltam egyből, hogy ez nem épp a Like it vagy a Let Me Be Your Lover, de hát hallgattam. Jött a felismerés, hogy tudom a szövegét, majd a következő hallgatásnál és a videóklip megjelenésénél, hogy kedvelem a dalt. Tulajdonképpen nagyon nem kell messzemenő következtetéseket levonni, hogy most valami nagy akció vagy bármi más változik a klipben. Ugyanúgy a táncos csajok rázzák magukat Enriquének és Pitbullnak, csak épp a zene más. Igen Enrique ezt már megszokhattam volna... :)



LIAM PAYNE & J BALVIN - FAMILIAR

Anyááám, először, ahogy ránéztem, na mondom nem hallgatom meg, mert biztos valami... Hát már bánom, hogy akkor nem kattintottam, mert azóta még álmomban is ezt a dalt dúdolom.
A dal önmagában nagyon tetszik, lendületes, hangulatos, nyári, bulis, a klip is tulajdonképpen, még úgy is ,hogy Liam Payne egy gatyóban álldogál csak... khm tudom megleszek kövezve nekem még mindig így is annyira kisfiú (hozzám képest fiatal.. brr) , mikor ő már egy családapa!!  Elnézve a klipet, eszembe se jutna róla :) Na de a lényeg, hogy a Familiart megszerettette velem.



MAROON 5 FT CARDI B - GIRLS LIKE YOU 

Őszintén be kell valljam, hogy a klip megjelenése óta én ezt a dalt -illetve a klipet rongyosra hallgattam és néztem. Nem tudom megmondani, de nagyon tetszik.
Kezdjük az elején a mondanivalója az egyik kedvenc  - 1 pont
Adam Lavine bakker ahogy idősebb lesz, úgy lesz jobb pasi - sok pont :)
A videoklip pedig szerintem ötletes, hogy ennyi csajt megjelenítenek Adam mögött, ha esetleg még nem kaptatok kedvet a kliphez pillanatokra láthatjátok pl: Jennifer Lopezt, Camila Cabellot, Mary J. Bliget, Gal Gadot színésznőt, Ellen DeGenerest, Rita Orat és még másokat, csak hogy pár nevet említsek. A videóklip vége pedig megható. Hiszen Adam legfontosabb Girljei állnak meg mögötte :)




ANNE -MARIE - 2002


Na, itt is a nosztalgiázás. Anne- Marie visszarepíti a videóklip nézőjét a suli világába, a szerelem és a szabadság érzésébe. Anne-Marie elmeséli, hogy milyen volt amikor 11 éves volt még 2002-ben. Megosztja milyen volt nyár, a szerelem. Azóta pedig mi változott és nosztalgiázik egyet a dalban.

Nekem ez a csajszi abszolút kedvencem lett, nem is gondoltam volna. Ezt a dalát is annyira vártam, hozzá a klipet is.



ED SHEERAN - HAPPIER


Mondtam már, hogy odavagyok Ed-ért? A vörös hajáért, a hangért, azokat az érzelmeket, amiket ő közvetít, számomra megunhatatlanok. Ez a srác iszonyat tehetséges, és bízom benne, hogy még sok-sok dalát hallgathatjuk.

Na, de térjünk is át a Happier című dalára, amit most itt is a kedvenceim közé sorolok (igaz ápr.vége, de nézzétek el nekem) , annyira tetszik a dal, hogy muszáj volt megosztanom. A klipet nem szeretem. Vagyis önmagában jó lenne, hús -vér emberekkel, nem ezekkel a bábokkal. Ezt leszámítva: imádom



KENDJI GIRAC - MARIA MARIA

Had mutassam be Nektek Kendjit, akiért mostanában kezdtem el rajongani. 
Ki is Ő ?
Kendji egy francia - katalán roma származású énekes, aki 2014-ben győztese lett a francia Voice 3. évadának. Kendji - amellett, hogy szerintem iszonyú jó kisugárzása van - rettentő tehetséges.  Első dala a Color Gitano volt, ami egyértelmű, hogy nekem is kedvencem lett. Vagy csak hallgassatok bele egy-két Voice produkciójába ITT és ITT. Hozzám közel áll a latinos temperamentum, ezért nem is volt kérdés, hogy Kendji stílusát megkedveljem. Ahogy ez a srác a gitárral bánik, a vérében van a ritmus, mint, aki a hangszerrel együtt született. Kendjinek amúgy szánni akartam egy posztot, amire valamikor sor is kerül.
A mostani dala a Maria Maria, amit amióta megjelent szívesen hallgatok és kész vagyok attól, hogy ez a srác micsoda hanggal rendelkezik. Hozzáteszem nem ez lesz a kedvencem tőle, de imádom amit csinál. A videóklip is szuper, bár amikor először megláttam, hogy 9 perces, kikerekedtek a szemeim, de örülök, hogy csináltak belőle egy rövidebb verziót és kivágták belőle a töltelék jeleneteket.
Kendji szemtelenül fiatal hozzám , 22 éves lesz... :)




FOLLOW THE FLOW - NEM TUDJA SENKI

Végére pedig egy magyar még áprilisból, amit én azóta éneklek.
Számomra ez a dal annyira tetszik, hogy sokáig emlegetni fogom.Végre egy olyan dal, aminek van értelmes tartalma, jó hallgatni és csodák csodájára Szakács Gergő is videóklipben szerepel. A srácot még a youtube világából ismertem meg, amikor még csak feltöltögette az otthon készített feldolgozásait. Örülök, hogy most itt van. Grat srácok, remélem ugyanilyen jó lesz a következő nóta is.



Ennyi lenne mára. Ti mely dalokat hallgatjátok rongyosra mostanság??
Osszátok meg velem. :)

Továbbá Ne felejtsétek el a poszt elején feltett kérdésemet: miszerint véleményezem az általam vagy általatok kiválasztott klipeket :) Remélem kommenteltek :) 

Ha pedig még nem követtek még itt megtehetitek :)

FACEBOOK | INSTAGRAM | TWITTER

0 Megjegyzések