Sziasztok!

Ezer éve nem meséltem Nektek miújság velem. Persze nyilván nem érdekelhet mindenkit az én apró-cseprő dolgaim, mégis úgy gondoltam kicsit bejelentkezem, elmesélem mi történt mostanság, mik fognak az elkövetkezendőkben. 

Elsősorban kezdeném azzal, hogy nagyon érzem a nyarat és az "év végét", mert két hét múlva szerencsére nekem is megkezdődik a szünet, de nagyon fáradt vagyok, hozzá kell tenni, hogy szerintem most jött el az őszi-téli-tavaszi fáradság, az egész évi hajtás, emiatt reggelente alig tudok felkelni. Nagyon várom már a pihenést, hiszen szeretnék jönni-menni, kikapcsolódni. 
Itt jön az, hogy a tegnapi napig még nyaralásunk sem volt. Sajnos az év elején történtek miatt gondolni sem tudtam a nyaralásra, nem is érdekelt, meg volt a magam baja, aztán pedig valahogy elfelejtődött, hogy nekünk nyaralni is kellene az idén. Az utóbbi két hétben kezdtem el keresgélni, nehéz volt, mert nyilván a legtöbb hotel telítve volt, de szerencsére tegnap találtam egy nagyon klassz helyet, végén már csak az volt bennem, hogy mindegy csak víz legyen. Ez pedig a fő lényeg nekem. Nagyon várom, egy kicsit kikapcsolódunk.

Múlt héten Bécsben voltunk - az arról készült posztot ITT OLVASHATJÁTOK - nagyon jó élményekkel jöttem haza, annyira megérte elmenni, meg hát érdekel Sissi élete, a kor, a ruhák. Az élet. Nagyon tetszett, jól el is fáradtunk. Hozzáteszem pénteken amikor mentem vidékre annyira nyomatták a klímát, hogy megint megfáztam. Kezdődött, hogy június elején olyan beteg lettem, hogy egyik pénteken pillanatok alatt lázas lettem. El tudjátok képzelni, hogy 40 fokban milyen jó lázasnak lenni, de  én olyan rosszul voltam, hogy szavakkal ki sem tudom fejezni. Nyáron betegnek lenni? Sosem volt még ilyen. Ennek tetejében az estére levittem a lázam, hajnalban arra keltem, hogy újra magas. Ez ment még szombaton is, aztán úgy tűnt kezdek kijönni belőle - de nem. Jött a köhögés, majd a fülfájás, ekkor elégeltem meg a dolgot és elmentem az orvoshoz, még mielőtt valami komolyabb lenne. Szerencsére az antibiotikum használt, de amint említettem a klíma a vonaton ismét keresztbe tett. 

Kedden meglátogattam az unokaöcsémet, aki ugyanolyan cuki, szegénykém sírt, amikor elbúcsúztam tőle. Nagyon örültem, hogy találkozhattunk.

Igyekszem a programokat megtervezni, mindenkivel találkozni, akiket rég nem láttam, szóval próbálom beosztani és jól beosztani a napokat. Szeretnénk anyukámnál lenni egy kis időt. 

Jövő héten tartjuk a búcsúztatót a munkahelyemen. Lázasan készülünk már rá. Tényleg furcsa, hogy eltelt egy év, ismét. 
Egyébként levágattam a hajam, aki követi az instagramom, meg is nézheti a legújabb fotómat. :) Szerettem volna valami újítást, mert már régóta hasonló a hajam, de nem tudtam mit akarok. A fodrászommal aztán kitaláltunk egy rövidet, végül is nyárias, nincs melegem és formázni is tudom majd. :) 


Néhány közérdekű: folytatom a történetem, a másik blogon, ha szeretnétek ITT csekkolhatjátok. 
Vészesen közeleg a 100. bejegyzés, amire készülök, szeretnék valami különlegeset. :) Még nem állt össze a fejemben teljesen a dolog. 

Azt hiszem mostanra ennyi, de hamarosan újra jelentkezem egy bejegyzéssel :) 

Legyen szép hétvégétek :) 

Ti hogy vagytok? Hogy fog telni a nyaraltok? Hova mentek nyaralni? 


0 Megjegyzések