Sziasztok!

El sem tudom mondani, hogy ezt a bejegyzést mióta tervezem megírni. Szinte azóta, amióta blogolok, de főképp, amióta a blogspoton jelen vagyok. Vannak időszakok, amikor jobban érdekel a horoszkóp, volt ez akkor amikor nagyon odavoltam valakiért, szinte minden nap a horoszkópot olvastam, de akkor is, amikor magam alatt voltam. Aztán valahogy elmúlt ez az érdeklődés, bár néha-néha ránéztem és mostanság újra előtérbe került nálam a téma. Bár, a horoszkópomra én mindig is büszke voltam, kicsit különlegesebbnek éreztem magam, hiszen a Vízöntők vannak valószínűleg a legkevesebben a világon, na meg persze azért, mert annyira különcek. 

A legutóbbi könyvhéten két hete vásároltam egy könyvet Anna Southgate - Mindennapi asztrológia címmel, ezt a könyvet böngészem mostanság. De! Amiért is létrejött ez a bejegyzés, hogy közelebb hozzam hozzátok a Vízöntő jegyet, bemutatva ezzel magam is, hiszen ha valami akkor a Vízöntő tulajdonságai kegyetlenül igazak rám. Azt pedig, hogy mennyire kedvelem ezt a jegyet, mi sem bizonyítja, hogy 9 éves korom óta lóg egy nyaklánc a nyakamban, melyen a Vízöntő jegy medálja lóg. 

Vízöntő - Aqarius - január 21- február 19-ig. 

A legfontosabb tudnivaló, hogy a Vízöntő levegő jegy, ez azt jelenti, hogy szükségük van nagy térre, a szabad mozgásra, emellett intellektuális és gondolkodó. A Vízöntő folyton gondolkodik, elmélkedik. Emiatt is lehet, hogy a Vízöntők közül annyi kutató, feltaláló, gondolkodó, de forradalmárok is kerülnek ki. 

A Vízöntők érzelmi állapota nagyon szélsőséges, kiszámíthatatlan természetűek. Az érzelmileg egyik pillanatra képes megváltozni. A szabadságérzetük a legnagyobb, emiatt, ahogy a fentebb említettem szükségük van nagy térre. Nem viselik el, ha megmondják nekik mi a helyes vagy a jó, makacsul ragaszkodnak az elképzeléseikhez, a kitűzött célhoz. A korlátokat egyenesen nem viseli el, fontos neki a szabadsága. Ehhez kapcsolódva fontos a magány, de a Vízöntő a legjobb barát. Társasági lény. Társaságban rögtön magára vonja a figyelmet jó kommunikációs képességével. Vidám, szórakoztató.  Igaz barát, a barátai mindig számíthatnak rá, ez pedig fontos pont a Vízöntőknél, hiszen amellett, hogy szélsőséges empatikus és szociális. Emberismerete kiváló, ráérez a jövőre, a szándékukra. Szeret tanácsot adni. 

Valahol egyszer azt olvastam, hogy egy Vízöntő jelszava lehetne a francia forradalomé " Szabadság, egyenlőség, testvériség" is, hiszen ez egy az egyben igaz a Vízöntő jegy szülötteire. Abszolút nem bírja elviselni az igazságtalanságot, küzd az érdekeiért, ezeknek pedig hangot is ad. Jó érvelő, nemtetszését rögtön kinyilvánítja, logikai képessége átlagon felüli és éles elméjű. A Vízöntők sokszor úgy érzik, hogy nem értik meg őket, harcolnak azért, hogy megértessék magukat. Igazságérzetük is szintén nagy. 
Rögtön tudja egy adott helyzetben mi a teendő vagy mit kell mondani. Mindent megmagyaráz, szereti a miértekre elmondani a választ, de egy-egy vitába is könnyen beszáll és mivel veszíteni nem tud, sokáig intellektuálisan verseng. Ezt kedveli a Vízöntő. Sajnos mivel ennyire jó a kommunikációja, a véleményét pedig azonnal kinyilvánítja, nem veszi figyelembe, ha valakit ezzel megbánt. Ami a szívén az a száján. Emiatt is a Vízöntő nyílt, pozitív és őszinte jegy. 

A világ dolgai gyakran jobban érdekli, mint a sajátja - bár ez rám, ritkán igaz, - szívén viseli a társadalmi történéseket, képes kiállni egy-egy ügy érdekében, ha pedig valami iránt elkötelezett, akkor igyekszik megreformálni a dolgokat. 

A Vízöntő a szerelemben is elvárja a szabadságot, nem tudja elviselni, ha korlátozzák, megfojtják. Ha ez mégis így történik, hamar véget vet a kapcsolatának. A szerelemben odaadó, a maximumot várja el, de a Vízöntő is a maximumot adja. Érdemes vele lépést tartani. :) A kapcsolataiban is újító, mindig próbál eltérni a megszokottól, szerelmeit is mindig elemzi, keresi bennük az újat. A kapcsolataiban is fontos a barátság és a biztonság. 


Érdekesség: 
 - Uralkodó bolygója az Uránusz és a Szaturnusz
- Születési kövei: akvamarin, ametiszt, zafír és a türkiz, de ide sorolhatjuk a kék topázt és az amazonitot is. 
- Színei : a zöld árnyalatai, indigókék, élénk kék 
- Szerelmek: az Ikrek és a Mérleg 
- Virága: hóvirág - ami szintén a megújulást jellemzi, hiszen ez az év első virága, a megújulásé. 


A Vízöntők a művészetek világában nagyon otthonosan mozognak. Szívesen tanul, szeret tanulmányozni különböző dolgokat, éppen ezért az asztrológia sem áll tőle távol. De ahogy fentebb említettem sok feltaláló is Vízöntő jegyű. 

Melyik tíz szó illik legjobban a Vízöntőkre szerintem? 
- szabad
- különc
- hűséges
- kommunikáló
- gondolkodó 
- találékony
- hűséges
- igazságszerető
- pozitív 
- barátságos

Igyekeztem közelebb hozni Hozzátok ezt a jegyet, megismerni akár azt, hogy milyen is vagyok én. Mert amiket leírtam elég rendesen illenek rám. Az igazságérzet rész a leginkább és tulajdonképpen az is, hogy rögtön megmondom  a véleményem. Valahogy magamban sem tudnám tartani. :) Ez a mai világban mondjuk nem rossz, de lehet néha azért csukva kellene maradnia a számnak. 


Azt hiszem, hogy nincs más hátra, mint hogy megismertessek Veletek néhány olyan hírességet, akik szintén Vízöntő jegyűek 
Első és.. számomra a legfontosabb nem más, mint Justin Timberlake, akiért rajongok. :) 
Nézzük a többieket: Shakira, Oprah Winfrey, Bob Marley, Abraham Lincoln, Chistopher Bale, Franklin D. Roosevelt, Hajós Alfréd, Máté Péter, Jack Lemmon, Rihanna, Elijah Wood, Charles Darwin, Ashton Kutcher, Robbie Williams, James Dean és sorolhatnám, hogy csak néhány nevet megosszak. 

Remélem tetszett a kis bejegyzés erről a jegyről :)

 Ha Ti is Vízöntők vagytok osszátok meg velem azokat a jellemzőket, amiket úgy gondoltok egy az egyben rátok illenek! 
Ha pedig más jegy szülöttei vagytok meséljetek nekem azokról :) 




0 Megjegyzések