Sziasztok!


Nos igen, elérkezett a születésnapom február 16-án. Alapvetően semmilyen készülődést nem tettem, mégis kicsit mindig izgatott leszek a születésnapom kapcsán. Nem tudom, miért, de ahogy a napok közelebb visznek, azért jó ünnepeltetnie magát az embernek. Úgyhogy, néha, ha azt mondom, nem vagyok oda a szülinapokért, akkor mégis végül a napján már örülök kicsit. 

A születésnapot mégis más formában élem meg, mint korábban. A 20-as évei az embernek az útkeresésről, az igazi élet elkezdéséről szól, nekem pedig elérkezett az utolsó kettessel kezdődő számom. 29. Mindjárt 30. 
Félek is meg nem is. Sok tervem volt a 30. születésnapomra, aminek azért a nagyja megvalósult, de akad olyan, ami még várat magára. 

A születésnapom, mint mindig ugyanúgy telt. A már hagyománnyá vált csokitorta, amit anyukám rendelt, közös ebéd, sütizés. 
Egy kis előzmény: 1992. február 16-án, anyukám névnapján - Julianna -, hó volt. Apukám és néhányan a sufnit rendezték, amikor én úgy gondoltam, meguntam már a benntartózkodást és körül akartam már nézni idekinn a világban. A győri kórházban láttam meg a napvilágot, 21:50 perckor. Így névnapi ajándék lettem. 

A közös ünneplés tehát nem marad el anyukámmal, szóval a hagyomány, hogy mindig egymást próbáljuk leelőzni a köszöntéssel, illetve az elmaradhatatlan csokitorta. 

Idén nagyon jó kis ajándékokat kaptam. Sajnos a szülinapom előtt tönkrement a kávéfőzőnk, ezért anyutól egy újat kaptunk, illetve az AVON Attraction parfümjét, amire már nagyon régóta vágytam. 
Nagybátyámtól egy hatalmas edénykészletet, barátnőmtől  TEABIRD-től a 21 napos tisztító programját, amiben teakeverékek vannak, programfüzettel.





Aztán kaptam ajándékutalványt, sálat, könyvet, kiegészítőket, apróságokat, rengeteg édességet, pedig épp fogyókúrán vagyok :D  No, mindegy majd apránként elfogynak a finom Milkák :D
A következő ajándékom majd egy táska lesz, amit rendelni fogok, erről később írok Nektek mindenképp. 

Ha elolvasnátok a Vízöntő posztom KATT IDE.  


Legyen szép hétvégétek még jelentkezem

E. 

instagram: @estheer_92

9 Megjegyzések

  1. Utólag is Boldog Szülinapot! Szuper ajándékok! A parfümmel én is szemrzgettem, milyenek a tapasztalatok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm 🥰 a parfüm nem olyan mint a szokásosaim, friss üde, nekem kicsit erősebb illata van, de ez kifejezetten tartós amúgy és tetszik is 😉

      Törlés
  2. Nagyon jó poszt lett, és nagyon jó ajándékokat kaptál. :). Ne keseredj el jövőre se, hiszen 30, az új 20. :D.

    VálaszTörlés
  3. Igaz már sokszor felköszöntöttelek, de Boldog Születés napot kívánok neked itt is! :) Nagyon jó kis bejegyzést lett, nagyon tetszett ahogyan ezt leírtad. ^^ A parfümmel én is szemezek, mik a tapasztalaid? Milyen az illata? Köszi :)

    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nekem tetszik egyébként, jó és hosszantartó eddig úgy vettem észre 😊😊

      Törlés
  4. Utólag is (és mégegyszer) boldog születésnapot ♥ Az ajándékok szuperek, alig várom, hogy milyen táskát rendeltél. A parfüm illatára nagyon kíváncsi vagyok, mert az üvegcséje baromi jól néz ki. A teáról pedig mindenképpen kérünk apró beszámolót itt vagy akár instán is ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nagyon köszönöm 🥰 igyekszem írni mindenről majd 😊😊

      Törlés