Sziasztok!

Ninaa és KlaudiBlog készített egy klassz kis VALENTIN -NAPI TAG-et, amit most én is kitöltöttem. Nagyon köszönöm lányok ezeket a kérdéseket. :) 

Ha szeretnétek Ti is töltsétek ki, higgyétek el megéri :) 


1. Mi a kedvenc Valentin napi süteményed?

Hmm, tulajdonképpen nincs kifejezetten. Ugyanakkor nemsokára lesz a szülinapom, így ilyen időben mindig van torta, ami általában csokis. Sőt, mindig. Nálam ez valahogy hagyománnyá vált. Amúgy bármilyen sütire vevő vagyok. Kivéve a piték. 

2. Megszoktad lepni a párodat valami aprósággal?

Régen azért megleptük egymást valamivel. Leginkább csokival, én virágot szoktam kapni. Manapság annyira nem tartjuk. 

3. Megszoktátok tartani ezt a napot, illetve mit gondolsz erről a ünnepről? Mi a véleményed?

Nagyon jó, hogy van egy ünnep ami a szerelmeseké. Ugyanakkor nagy lett a hype körülötte. Szerintem sokan ezen a napon (de akadnak olyanok akik mindig) kirakatba teszik a kapcsolatukat, hogy milyen király, aztán meg komoly gondok vannak. Úgy gondolom, persze, lepjék meg egymást az emberek ilyenkor, legyen egy kis közös ünneplés, akinek van hozzá kedve, de tulajdonképpen mindig szeretjük a másikat nem? Bármikor meglephetjük a párunkat. Szerintem szeressük egymást mindig, és pici apróság bármikor jól esik a szerelmünknek. 

4. Kedvenc filmed?

Romantikus film? Jajj most soroljam? Nász-ajánlat, Álmomban már láttalak, Kedves John, Szerelmünk lapjai, Séta a múltba, Fogadom, Az utolsó dal és sok sok más éééés persze a 365 nap :D 

5. Mi a kedvenc időtöltésetek együtt?

Mivel rettentő jó csapat vagyunk, szeretünk együtt főzni, szerelni, munkálkodni, ilyesmi. Legjobban a pihenés megy, ha végre oda jutunk, tvzni, sorozatozni, filmezni. De végül is bármi, ha így vesszük :) 

6. Mennyire fontos kifejezni az érzelmeinket a párunk felé? Mit gondolsz erről?

Nekem jól esik, főleg egy fárasztó munkanap után vagy amikor kicsit magam alatt vagyok. Ugyanakkor én vagyok a bújósabb típus, aki többet ölelget, stb. De kezdetekhez képest a férjem is sokat változott. Nem volt igazán a romantika embere, jó most sem az, de azért tudja mit szeretek. A szavak mellett (egyébként is kommunikáció párti vagyok) az érintés sokat jelent számomra, de számára is, mert sokszor, ha nem is mutatja, nagyon érzékeny lélek. 

 Szerintem ha nem is mondjuk egymás felé állandóan, hogy szeretlek vagy szorítjuk magunkhoz folyton, attól még a két fél tudja, hogy fontos a másik számára. Azért valljuk be jól esik, ha mindig szeretgetve vagyunk nem? :) 

7. Mit tartasz a legfontosabbnak egy kapcsolatban?

Hűség, tisztelet és őszinteség, elfogadás, szeretet, összhang.  Rég rossz, ha ezek nincsenek meg. Mi megbeszéltük, hogy, ha bármi lenne, inkább mondja a szemembe, ha talált mást, mint megcsaljon és utólag derüljön ki minden. 

8. Mit jelent számotokra a szerelem?

Elfogadjuk egymást olyannak amilyen, hogy a másik nélkül már nem lenne olyan semmi. Mindent tulajdonképpen. 

9. Szingliként hogyan vélekedtél/vélekedsz a Valentin napról?

Ugyanígy, mint most házasként. Valahogy engem nem vonzottak sosem ezek az ünnepek. :) 

10. Mi az a három szó, ami egy kapcsolatot jellemez?

Elfogadás, feltétel nélküli szeretet és a őszinteség. 

11. Mi a legemlékezetesebb Valentin napod?

Hú, hát szerintem az első közös, akkor azért még a rózsaszín ködben jobban Valentin -napoztunk. 

12. Melyik a ti közös dalotok?

Nagyon érdekes a közös dalunk, ami tulajdonképpen szakításról szól, de valamiért nekünk ez lett a kedvenc. 


Illetve a legelső 




Amikor költöztünk, ez nagy kedvenc volt: 


13. Mi a ti lovestorytok?

Háááát. 2012-ben egy nagy koppanás után úgy voltam vele regisztrálok badoo-ra. Nem azért, mert bárkit akartam, hanem elütni az időt, beolvasni az embereknek. Akkoriban terveztem azt is, hogy felköltözöm Budapestre. Egyszer csak rám írt. Gondoltam ő is csak olyan, mint a többi, de rengeteget beszélgettünk, msn (iiiigen, akkor még volt) skype. Olyan volt, mintha mindig is ismertük volna egymást. Végül felköltöztem Bp-re és találkoztunk. Egy héttel később már együtt voltunk. Azóta sok mindenen keresztül mentünk, amin talán más 20 év házasság után. Jó és rossz egyaránt történt, és igen voltak hullámvölgyek, hol nagyon mély, amikor azt hittük nincs tovább. De megoldottuk, összeházasodtunk és lett egy közös házunk. A sajátunk, amiről álmodtunk. Már csak egy dolog kell, hogy teljes legyen az életünk. 

14. Ha írnod kellene egy rövid levelet (most azonnal) a párodnak, mi állna benne?

Szerintem az, hogy: "Kezdetben azt mondtad, hogy 3 hónapig fogom bírni veled. Nem lett igazad. Sokszor három hónap amit együtt töltöttünk már és bízom benne, hogy örökké együtt maradunk. "



Szép vasárnapot és nagy szerelmet kívánok mindenkinek !

E. 



Illetve közérdekű, hogy újra indítottam a bloghoz kapcsolódó instagramom. Megtalálhattok újra @estheer_92 néven. :) 



1 Megjegyzések

  1. Szia! Nagyon szépen köszönöm/köszönjük hogy kitöltötted a tag-et! �� Nagyon tetszettek a válaszaid! �� Nektek is sok sok boldogságot és sok boldog éveket! �� Örülök, hogy rád találtam��

    Klaudi

    VálaszTörlés