Sziasztok! :) 

Hogy telik a hétvége? Remélem mindenki örül ennek a klassz időnek és tartalmasan töltitek, pihentek, kirándultok stb :)

Képzeljétek most hoztam Nektek néhány újdonságot, ami mondjuk számomra újdonság, de esetleg meghozom a Ti kedveteket is hozzá. Mostanában nagyon rákaptam a Rubin pöttyös könyvekre illetve az ilyen olvasmányos könyvekre, mint ahogy a mellékelt képen is láthatjátok. 
Elsősorban ezt a két könyvet mutatnám be Nektek, majd utána egy sorozatajánlót is, melyben a legújabb sorozatot mutatnám be, amit elkezdtem nézni. 

Mostanság eléggé rákaptam az ilyen témájú könyvekre, ezért nem volt kérdés, hogy a Papírhercegnő és a Megtört herceg után (amit szinte egy nap alatt felfaltam) veszek és olvasok még ilyen könyveket. 


Egy hónapja vettem meg a Rohadék című könyvet (amit sajnos a körülmények miatt még nem sikerült kiolvasnom), de most, hogy pihenés van folytatni tudom. 





J.L Perry - Rohadék című könyv tartalma:   A világhírű bestseller. Egy szívfájdítóan gyönyörű love sztori.
A nevem Carter Reynolds. Rohadéknak születtem, és rohadékként fogok meghalni. Erre fiatalon jöttem rá, és nem változtathat rajta senki és semmi. A pusztítás egyirányú ösvényén járok, Isten irgalmazzon annak, aki az utamba kerül. Utálom az életemet. Igazából mindent gyűlölök.
Egészen addig, amíg nem találkozom a szomszéd kölyökkel. Indi-csodabogár-anával. Rögtön ellenszenves. Attól a perctől fogva, amikor először megpillantom, fellobbant bennem valamit. Olyan érzelmeket vált ki belőlem, amelyekről azt hittem, képtelen vagyok érezni. Ez egy kicsit sincs ínyemre. Amikor rám néz azzal a hatalmas, gyönyörű, kísértő zöld szemével, mintha lelátna a lelkem mélyébe. A sikító frászt hozza rám az a lány. Olyan, akár a napfény és a szivárvány az én komor, pusztító világomban. Rosszul vagyok a napfénytől és a szivárványtól.

A nevem Indiana Montgomery. A barátaim Indinek szólítanak. Hat éves koromban elvesztettem anyámat, de csodálatos az életem, és nagyszerűek a barátaim. Apám bőven kárpótol azért, hogy csak egy szülőm van. A kicsi lánya vagyok, a világa közepe. Csodálom őt.
Amikor Carter Reynolds a szomszédba költözik, rosszabbra fordul az életem. Vonzó, rohadtul dögös, de ezzel véget is ér a dicséret. Úgy tűnik, határozottan eltökélte, hogy tönkreteszi az életemet. Durván viselkedik, de amikor a szemébe nézek, nem látok gorombaságot. Sérülést és fájdalmat látok. Elveszettnek tűnik.
Gyűlölnöm kellene azért, ahogy bánik velem, de bármily meglepő, nem gyűlölöm. Legfeljebb sajnálatot érzek iránta. Segíteni akarok neki, hogy megtalálja a békét. A fényt, amelyről tudom, hogy ott rejtőzik valahol a sötét világában, de egyetlen sugarát sem akarja.
Újra és újra figyelmeztetett, hogy maradjak távol tőle, de nem tudok. Valamiért vonzódom hozzá. Mindig rohadékként utal magára. Talán igaz lehet, de számomra inkább egy teljesen félreismert rohadék. Akár tetszik neki, akár nem, én nem adom fel.


A következő könyv amit most a Glamour napok alkalmával vásároltam, mégiscsak 20% :) az a The Deal, Elle Kennedytől. Hallottam a könyvről, ezért tudtam, ezt sem hagyhatom ki :) 

The Deal (Az üzlet) tartalma: Egyezség az egyetem rosszfiújával
Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék még ha az álrandiért cserébe korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát.

jobb lesz, mint remélte?
Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már csak Hannah-t kell meggyőznie arról, hogy a fiú, akire vágyik, nem más, mint ő maga."


Végül pedig ahogy ígértem itt az a sorozat, amit most kezdtem el nézni és lassan az első évad felénél vagyok. Sikerül 8 részt már végig nézem belőle, ezért tudok véleményt alkotni a dologról. 

Dynasty - Dinasztia ( 2017 -)
A Carrington család gazdag és vagyonos. Blake Carrington vállalata az egyik legnagyobb az USA-ban, ezért gyerekei sem szenvednek hiányt semmiben. Lánya apja nyomdokaiba akar lépni és mindenképp irányítani akarja a családi vállalatot. Azzal viszont nem számol, hogy édesapja szerelembe esik egyik alkalmazottjával, akit aztán hamarosan feleségül is kér. 
A sorozat erősen hajaz a Gossip Girlre illetve a Narancsvidékre is, nem meglepő, hiszen ezen sorozatok alkotó dolgoznak  Dinasztia részein is. A sorozat ezért tele van olyan jelenetekkel amik nem hiányozhatnak a fényűzésből és ebből a világból: botrány, szerelmek, önzőség, hazugságok. Eddig az a véleményem, hogy a sorozatot nagyban elviszi Fallon Carrington szerepe, szerintem az ő karaktere a legjobb. Még várom a kiteljesedést, de eddig nem rossz, nézhető. :) 



Mindenkinek további jó pihenést kívánok :)

E.

1 Megjegyzések

  1. Ez a sorozat nagyon jól hangzik, mindenképpen elkezdtem majd nézni, ha lesz rá időm :D A könyvek is jónak tűnnek, nekem a következő beszerzésém biztos, hogy a Leányrablás Budapesten második része lesz. :) igazad volt, tényleg fantasztikus könyv! <3

    VálaszTörlés