Sziasztok!

Tegnap jött egy ötletem, miszerint készítek egy Nyári dallistát, amelyben kedvetekre válogathattok, nyári hangulatot hozva ezzel Nektek. De most nem egyedül érkeztem a bejegyzésben, segítségemre van Andi, a restaconmemaradjvelem.blogspot.hu  és EZ ITT A REKLÁM HELYE  →→→ a szerelembolotos bloggere is.  Andival már nem ez az első közös bejegyzésünk és mivel annyira jól egy húron pendülünk, gondoltam most meghívom őt egy jó kis nyári zenelista készítésre. Tudom, hogy nagyon kedveli a zenéket, a retrókat, régebbieket is, gondoltam, hogy hamar össze tudjuk dobni a bejegyzést :) Görgessetek lejjebb és adjátok át magatokat a nyárnak!


Nehéz dolgunk volt, hiszen Andival 5-5 olyan zenét mutatunk be, amelyek számunkra meghozzák a nyári érzést, de igyekeztünk összegyűjteni azt az 5 kedvencet! 

Elsőként Andi válogatása következik

Először is köszönöm Eszternek, hogy rám gondolt a közös írással kapcsolatban. Nagyon jólesik, hogy újra írhatunk egy közös posztot, és főleg, ha az ilyen vidám, és nyárias. Nagyon szeretem a zenét, és én az a típusú ember vagyok, akinek egy- egy zenéről nem csak az jut eszébe milyen szuper, hanem, hogy az adott helyzetben mennyi minden történt.

Hallgassátok meg most az én 5-ös listámat. Remélem, tetszik nektek ez a válogatás, és sok jó emléket hoz elő számotokra is.

1.    1.Vénusz: Régi nyár.  

       - Az egyik kedvenc Magyar nyári zeném. Még kicsi voltam mikor először meghallottam, és azóta is az a nyár ugrik be, mikor suli vége felé kint futkorásztunk az udvaron, vagy az utcába és ez szólt. Nagyon sok barátság alakult ki így nyáron, mikor volt időnk egymásra és sokat lehetett beszélgetni, nevetgélni.


2. 2. Delta: Süt a nap:

      Azt gondolom ezt a zenét vétek lenne kihagynom egy nyári zenei listáról. Számomra a nyár és a jó hangulatú kerti grillezést, szalonnasütést jutatja eszembe, vagy mikor a discóba annyira meleg volt, hogy inkább az udvaron táncoltunk rá miközben valami frissítőt kortyolgattunk.



3   3. Clean Bandit és Demi Lovato: Solo
      A 2018-as nyár egyik nagy slágere. Legalábbis nekem. Szinte minden nap meghallgatom, hiszen nagyon jó hangulata van, és bulikba is szívesen táncolok rá.


4.    4. Oceana: Endless Summer:
Természetesen nem maradhat ki egy jó kis E.B. induló sem, főleg, hogy most is egy nagy torna kellős közepén tartunk. Számomra azért is különleges, mert a párommal akkor ünnepeltük a fél éves évfordulónkat és a nyaraláson a sok mérkőzés alatt, ez a zene szólt. Mindig mosolyogva gondolok vissza arra az időszakra, és arra a bulis nyárra is.




5.    5. Flo Rida: Whistle: Csak fütyülős zenének hívtuk akkoriba, hiszen ha az előadóra még emlékeztünk is, akkor a címe nem jutott eszünkbe. A nyári discók hangulata ugrik be, és hogy rendszerint akkor értem haza mikor a nap már felmenőbe járt, és annyi esemény történt egy este alatt, hogy egy fél délutánba telt mire kibeszéltük a barátnőmmel.







Következzen most az én 5-ös listám...

1. Cyndi Lauper - Girls Just Want To Have Fun 

 - Tudom, tudom nem épp mai, de imádom. Ha meghallom mindig az jut eszembe, hogy nyár van, buli, egész éjjel való szórakozás. Mindez a legjobb barátnőkkel, barátokkal. 



2. DJ Antoine ft The Shakers  - Ma Cherie 
- Jó pár évvel ezelőtt amikor meghallottam ezt a dalt, számomra megszűnt a világ létezni. Napokig beragadt a replay gomb, képtelen voltam leakadni a dalról, annyira tetszett, hogy szerintem még évekig hallgattam. DJ Antoine remek munkát alkotott, de a további dalait is érdemes meghallgatni. Az egyik nagyon jó barátnőmmel ketten odavagyunk ezért a DJ-ért, de ezt ő már csak tudja. Hallgassatok bele, nem fogtok csalódni. 



3. Pitbull ft Chris Brown - Fun

- Ezt a dalt kifulladásig hallgattam, pedig nem vagyok egy Chris Brown fan. Viszont ez a szám, annyira bejön, hogy most 2018-ban is megállja a helyét. A klip igazi "vidám"-ra sikeredett, itt értem, hogy mindketten táncolnak, ami szerintem annyira feldobja a klippet. Persze a csini csajok sem hiányozhatnak, a buli érzés és a nyár!



4. Calvin Harris  - Summer

 - Calvin régóta nagy favorit, de hát ez a dal.... Summer, természetesen kapcsolódik a nyárhoz és mellesleg nem rossz a dal. Örültem, amikor kijött a klip, de annak még jobban, hogy( Jason Statham is látható benne.  Ha jobban megnézitek, felfedezhetitek őt :) Visszatérve a nyári érzésre, ez a dal szintén azt az érzést hozza, amit nyáron érezni akar az ember, számomra nagy kedvenc.  





5. Jonas Blue ft Jack & Jack - Rise 

 - Talán a múltkor mutattam be ezt a dalt, mennyire kedvelem. Feltétlenül rákerült most erre a listámra is, mert Jonas Blue annyira klassz dalokat rak össze, hogy ez csak hab a tortán. Jack & Jack formációt ezidáig nem ismertem, de a dal segített, hiszen nagyon jók a srácok :) Főleg, hogy helyesek is, na meg persze ebből a klipből sem hiányozhat a buli. Igazi könnyed, nyárias sláger. 




Nos, jó kis tracklist jött össze így csütörtökre, de így visszagondolva elég nehéz volt kiválogatni a számunkra legjobb nyári dalokat. Mert hát, ezen kívül még ide tudnám sorolni a jó kis kubai, táncos, bulis hangulatú Dirty Dancing slágert a Represent Cuba c. dalt, Ricky Martin és Enrique Iglesias  pörgős, latin dalait, de Shakira Hips don't lie vagy a Loca c. dala is meghozza a hangulatot egy nyári bulihoz. A magyarok között is érdemes válogatni, hiszen az Carpe Diem, Majka & Curtis vagy a Kozmix is szolgáltatott elég jó dalokat, csak ,hogy párat említsek. 


Köszönöm Andinak, hogy volt kedve csatlakozni és szívesen készítette el az ő ötös listáját. 

Szerintem lesz még alkalmunk együtt dolgozni, sőt, akár még egy tracklist #2 is összejöhet még. 
Mert ugye zenéből sosem elég :) 


Osszátok meg velünk, hogy Nektek melyek a kedvenc nyári slágereitek?! 

0 Megjegyzések