Sziasztok!


Most egy kis vásárlási körképpel érkeztem, amiket ma szereztem be.

Nagyon imádom a nyári ruhákat, emiatt is szeretek vásárolni ilyenkor, mert pont kifogtam a leértékelést.
A mostani kis bejegyzésben megnézhetitek miket vásároltam.
A kedvenc üzletem a New Yorker, mindig találok valamit a boltban, természetesen most sem volt ez másképp, pár ruhadarabot be is szereztem gyorsan. A leértékelés is nagyon jó volt, úgyhogy jó áron tudtam beszerezni őket.



New Yorker:
1 db fekete póló
1 db fehér póló az ujján két fekete csíkkal
1 db fehér póló Voyage felirattal
1 db szürke szoknya
1 db kék kötős rövidnadrág

Ezek közül a nadrág illetve a Voyage és a fekete póló tetszik a legjobban. Mindegyik igazi nyárias, laza, csini. Főleg, hogy ezek együtt is, összeállítva őket is nagyon jól mutatnak. Biztosan sokat fogom hordani majd őket.

A New Yorker után betértem a Deichmannba, ugyanis a fekete hasonló cipőmet teljesen szét hordtam, úgyhogy neki már csak percei vannak hátra, hogy tönkre ne menjen. Most vettem ezt a szürke cipőcskét, kicsit be kell törnöm majd, de nekem tetszik, jönni-menni pedig pont jó lesz.
Amúgy a Deichmannban is leértékelések vannak, szóval látogassatok el, ha valami cipőt szeretnétek magatoknak.

Persze a Librit nem hagyhattam ki a mai vásárlós napomból, úgyhogy vettem egy könyvet magamnak, a nyáron pont jó lesz, illetve nyaralás, utazás közben lesz mit olvasnom. Egy könyvvel még el vagyok maradva, ezért a nyári olvasmányaim megvannak.

A mostani könyv, amit beszereztem L.A Casey - Gyere haza! című könyve. A sztorija már a múltkor megtetszett, de akkor nem vettem meg, most azonban nem tudtam ott hagyni, jött is haza velem.
A története pedig a következő:

Ő volt a legjobb barátom, a legkedvesebb pótbátyám és a legjobb védelmezőm. Ő volt a legjobb, és az enyém volt. Lane retteg a hazatéréstől. Szeretett nagybátyja, Harry váratlanul meghalt, de Lane-nek meg kell küzdenie egy régi démonával is. Kale Hunttal gyermekkoruk óta a legjobb barátok, ám ez a kapcsolat sosem volt egyszerű. Lane miatta hagyta ott a családját és költözött New Yorkba. Fájt látnia, hogy Kale valaki mással boldog, másba szerelmes. Fájt, méghozzá iszonyúan. Tehát fogta a sátorfáját és mindent hátrahagyva új életet kezdett, teljesen elvágva magát a múltjától. Ám most, hogy visszatér, a régi érzések is előtörnek, mintha egy nap sem telt volna el a távozása óta. Az érzelmek mindent elborítanak, a tragédia pedig összehozza az embereket. Vajon Lane képes lesz-e megküzdeni a múltjával, a családjával, a veszteségekkel?
Szerintem nem fogok csalódni, már kíváncsian várom, hogy olvashassam.

Nos, ennyi lett volna mára, legújabb instagram képemen láthatjátok azt az Avon matt rúzst, amit legutóbb vásároltam, ha gondoljátok nézzétek meg.

Szép hétvégét Nektek :)

Eszter



0 Megjegyzések