Sziasztok!


Elsősorban egy fontos bejelenteni valóm lenne, amit olvashattatok a címben is, ez pedig, hogy FŐISKOLÁS LESZEK!

Higgyétek el - azelőtt derült ki, mielőtt ez a borzasztó tragédia történt - azóta pedig igazából olyannyira sem érdekelt a dolog, hogy bárkinek is mondtam volna vagy eldicsekedtem volna vele. Most sem ez a célom, hanem egy kis áttekintést szeretnék, aminek a végére talán teljesen felfogom, hogy mibe is vágtam  a fejszém.


Történt ugyanis, hogy én anno két éves sulit végeztem, amivel aztán most gyerekekkel foglalkozom, immár hat éve.  Pár évvel ezelőtt megpróbáltam, hogy jelentkezem a főiskolára. Akkor sajnos lecsúsztam, nem is értettem a miértjét, mert biztos voltam benne, hogy bekerülök, szinte egész este sírtam, hogy ez nem sikerült. Csalódott voltam.
Tavaly előtt év végén annyira dühös voltam még, hogy nem akartam megpróbálni, de 2017 év végén ismét biztattak, hogy jelentkezzek.


Többek unszolására és biztatásra aztán végül az utolsó pillanatban beadtam a jelentkezésem az ELTE és az egri főiskolára. Amiket kértek, mindennek eleget tettem, de igazából nem néztem különösebben, nem számolgattam, el is felejtettem a dolgot egészen július 23-ig. Akkor már kezdett izgatni a dolog, hogy mi lesz, de tudjátok az előző csalódás után, nem fűztem hozzá nagy dolgot, gondoltam úgysem vesznek fel. Teltek-múltak a napok, elérkezett 25-e, amikor kihirdették a ponthatárokat. Többen kérdezték, hogy tudom e mennyi a pontom, mire én, hogy passz, ugyanis még azt sem számoltam, tényleg nem érdekelt mi lesz. 8 óra után valamivel, fél9 fele aztán már idegesített a dolog gondoltam ránézek a felvi.hu-ra mi a helyzet, ahol zölden látszódott, hogy felvettek, de én nem hittem el, pedig értelmezni még tudok én is, sőt nincs baj a szövegértésemmel, mégis x embernek elküldtem, hogy EZ MOST TÉNYLEG AZT JELENTI??
Addig nem fogtam fel, amíg nem küldték az sms-t. Nos, hivatalosan is az ELTE-TÓK főiskolára járok szeptembertől levelező tagozaton. DE! Szerintem abszolút nem kapcsoltam, hogy ez nekem mennyi lemondással, plusszal jár, főleg, hogy nem kevés órám és teendőm lesz, nem beszélve a vizsgaidőszakról. Amikor az ember 18 éves, akár 20 még mindig másképp hatnak a tanulnivalók, hogy készüljön és másképp is fognám fel, ha annyi idős lennék. Jelenleg van munkám, háztartásom, férjem és családom, na meg persze barátaim, ismerőseim, akiket talán elhanyagolok amiatt, hogy szombatonként az egész napom a főiskolán fogok ülni.
Ami azonban amellett szól, hogy jelentkeztem : - későbbiekben szeretnék magasabb szintre lépni,
                                                                              - ha családunk lesz jobb körülményeket                                                                                                    megteremteni (mert igen erre is gondolnunk kell)
                                                                            - kipróbálni magam a főiskolán, újra tanulni (persze biztos érnek kudarcok, meg lesz káromkodás, csapkodás, tuti sokszor abba akarom hagyni, de remélem a maximalizmusom az felülkerekedik és legyőzi)
                                                                            - egzisztencia

Nos, első dolgom, hogy igazolványképet készíttessek, mert azt is vinnem kell magammal 1-én, amikor beiratkozom. Beszerezni füzeteket, tollat, jóóóóóóóóóó sok kávét, hogy bírjam az egész napos tempót. Ha eddig nem szoktam rá nagyon, akkor most tuti a kávé lesz az én megmentőm.

Amint elkezdődik, szeretnék még egy posztot, milyen is a suliban, újra az iskolapadban, - pici várakozás van ám bennem -, na meg persze, hogy s mint lesz.

Izguljatok értem, igyekezni fogok életjelet adni magamról és nem elhanyagolni a blogot, mert imádom. Apropó! 25-én BLOG SZÜLETÉSNAP, hiszen 1 éve költöztem át a gportalról vissza a blogspotra. Eltelt egy év is. 25-én mindenképp jelentkezem ! :)

Ha esetleg van/lesz köztetek főiskolás, meséljetek, hova mentek tanulni?


Szép hetet, élvezzétek, hogy nyár van :)

Puszi

0 Megjegyzések