(a képért köszönet Ninaa-nak) 


Kedves Látogatóim, Olvasóim!

Képzeljétek egy év eltelt azóta, hogy a gportalról átköltöztem a blogspotra. Tudjátok az ember életében mindig fontos a változás, az újítás, akkor egy éve is így láttam jónak.

A blogolást már elég régen kezdtem, de egy elég rossz dolog után, döntöttem úgy, hogy elindítom a „karrierem” a blogos világban ismét. A blogspot adott számomra akkor megfelelő helyet arra, hogy kifejezzem magam, átadjam azt, amit gondolok és szeretnék, akkor még három társammal együtt.
Sajnos az idő úgy hozta, hogy végül egyedül maradtam, de számomra sokat jelentett ez a blogolás és az akkori – jelenlegi alap pilléren kívül mindenféle témával foglalkoztam, több témát érintettem. Az alappillér az volt – amit akkor unokatestvéremmel gondoltunk ki -, hogy segítséget adjunk akár egy szóval, egy-egy bejegyzéssel. A saját életünkön, tapasztalatainkon keresztül segíthessünk másoknak. Jelenleg is ez lesz a célom, továbbra is szeretném ezt a vonalat tovább vinni, hiszen annyi minden történik velünk naponta, elég sok olyan hatás ér bennünket, amit nem tud helyén kezelni az ember.
De térjünk át arra, hogy egy éves a because-imadreamer.blogspot.

Furcsa, hogy megint eltelt egy év, itt állok a blog születésnapján. Ebben az egy évben annyi minden történt, jó és rossz egyaránt. Olyan élmények, amiket sosem fogok elfelejteni, ezeket mind-mind megosztottam Veletek a blogon, köszönöm, hogy velem örültetek vagy együtt éreztetek. 


Összes látogató : 23052 

117 bejegyzés készült el a blogon. Ezek között változó témájú posztok vannak, tele élményekkel: akad beauty, vásárlós, lélekkel kapcsolatos, TAG-es, filmes, zenés és közös poszt is egy másik bloggerrel. Mindegyiket nagy boldogsággal készítettem, igyekszem a maximumot hozni minden posztomban.

De miket olvastatok Ti szívesen?
Képzeljétek, az egyik legtöbbet olvasott poszt a Mi az az ikerláng szerelem lett! 768 megtekintéssel, amiért én rettentő hálás vagyok, hogy ennyire kedveltétek a posztot. Higgyétek el igyekeztem mindent pontosan leírni, utána olvastam, kutakodtam, hogy Nektek ezt a lehető legjobban át tudjam adni.

A második helyen a Hello 2018 – Tervek, gondolatok az évre.  Ez lepett meg engem a legjobban, mivel igazából csak a gondolataimat, fontosabb eseményeimet osztottam meg veletek. Köszönöm, hogy ezt  is szívesen olvastátok. 631 látogató

A harmadik legtöbbet olvasott pedig a Milyen közösségi oldalakat használok? bejegyzése lett. Örülök, hogy érdekel benneteket, hogy milyen kis ikonok lapulnak meg a telefonomban, hogy ez a bejegyzés is ilyen népszerű lett, 557 megtekintéssel.

Lássuk csak melyik volt az én 3 kedvenc posztom:

- Imádtam írni a RoyalWeddingről, kutakodni az esküvői tudnivalókról, bemutatni Harry herceget és feleségét Meghan-t. Szerintem egy nagyon összeszedett bejegyzés lett, amit örömömre többen olvastatok J

- A másik ami a legnagyobb kedvencem a Minden amit a Vízöntőről tudni érdemes című bejegyzésem. Mivel imádom a horoszkópom, elég régóta foglalkozom vele, érdekelnek az ezzel kapcsolatos dolgok, szívesen írtam róla és mutattam be Nektek a Vízöntő jegy tulajdonságait. Ebben aztán igazán megismerhettek engem is J

- Utolsóként, - mert nyilván az összes posztom közel áll hozzám – természetesen Enrique Iglesias koncertélmény is kedvenc, hiszen ez egy olyan örök élmény volt számomra, amit sosem felejtek el. Remek élményt nyújtott és egy régi álmom válhatott valóra, hogy kedvenc énekesem élőben hallhattam.

Végül, de nem utolsó sorban szeretném megköszönni Nektek azt, hogy követtétek és szerettétek a blogot. Örülök, hogy olvastátok, kommentáltátok a bejegyzéseimet, szívesen osztottátok meg velem tapasztalataitokat, gondolataitokat. Köszönöm Nektek ezt az egy évet, amit most már a blogspoton töltök, de azoknak a kedves látogatóknak is köszönöm, akik a gportal vagy a mindiglegyboldog. blogspot óta követnek és velem vannak.

Nos, nincs más hátra, mint, hogy bejelentsem, hogy egy kisebb nyereményjátékkal készültem NEKTEK. Mivel számomra az írás nagyon fontos, ezért e köré gondoltam a nyereményjátékot, hozzá pedig egy kis apróságot.



(kattints a képre a nyereményjátékért)


MIBŐL ÁLL A SZÜLETÉSNAPI NYEREMÉNYJÁTÉK?

- Women’s Secret – Női titkok Határidőnapló  - , hogy az ősszel is le tudjátok írni a gondolataitokat, programjaitokat, amiket magatoknál tudtok hordani.
- Thoughts plans ideas dreams – kockás A/4-es füzet, hogy az iskolában, munkahelyen lletve hobbi szinten is írni tudjatok.
- Kék, sárga, rózsaszín színes toll -, hogy legyen mivel beírni a fontosabb dátumokat, időpontokat, ötleteket a füzetekbe.
- Maped  4 féle szín egy tollban – (kék, fekete, piros és zöld), hogy egy tollat mindig magatoknál tudjatok hordani.
- alverde ajakbalzsam – a hideg őszi napokra
- Rimmel London piros körömlakk - , hogy az őszbe is csempésszetek egy kis nyarat.

SZABÁLYOK:
1. Kövess instagramon @estheer_92    - mert leginkább itt zajlik majd a nyereményjáték 

2.  Lájkold a Because I’m a dreamer facebook oldalát – ITT

3. - ezután az instagram vagy ezen poszt alá kérlek írd, hogy KÉSZ , hiszen így tudom nyomon követni, kik azok akik között sorsolhatok.



A nyereményjáték AUGUSZTUS 31.  19:00-ig tart
Sorsolás még azon a napon este. 
Kérlek benneteket, hogy a három pontot, a szabályzatban tartsátok be, mert csak ez alapján tudom követni, hogy tényleg megtörténtek e a követések illetve a komment :) 

Nos, örömmel telve vágok neki a következő évnek. Nem tudom mit hoz majd a jövő, valószínűleg rengeteg teendőm lesz az iskola miatt. Igyekszem a blogot továbbra is olyan kedvvel csinálni, ahogy eddig. Köszönöm Nektek az elmúlt 1 évet, még egyszer nagyon hálás vagyok. 

Pár kérdést azért feltennék még Nektek végezetül, amelyre a válaszaitokat kommentekben várom :) Tényleg örülnék, ha megosztanátok velem :) 

NEKTEK MELYIK VOLT A KEDVENC BEJEGYZÉSETEK? 
MIÓTA KÖVETITEK A BLOGOT?
MILYEN BEJEGYZÉSEKET OLVASNÁTOK SZÍVESEN? 
MIT SZERETTEK A BLOGBAN? 

Szép hétvégét. 





3 Megjegyzések

  1. Szia Drága!

    Minden teljesítettem, így KÉSZ vagyok! :D

    Nekem is a kedvenc bejegyzésem a Royal Wedding lett, mindig is imádtam az angol királyi család után olvasgatni :D.
    A blogodat még G-Portálon kezdtem követni, így folyamatos visszatérő vagyok :D.
    Szívesen olvasnék tőled olyan posztokról, amikben adsz egy icipicit magadtól. Mindenki a véleményét mondja, ami igaz, hogy egy szelet a blogger/ina tortájából, de mindig a hab a legjobb! ;)
    Az őszinteségedet, és hogy mindenről úgy írsz, hogy szinte az olvasó is átéli. Nagyon ritka ez manapság.

    Amy voltam az Éjszakai Misztériumból :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Amy, a kedves szavakat és a véleményedet. :) Örülök, hogy látogatsz és olvasol :) Nekem ez a legfontosabb, ha tényleg örömmel követnek és szeretnek :)
      Puszii

      Törlés