Sziasztok!

Tegye fel a kezét, akinek a kedvenc évszaka az ősz? De az is lehet, hogy nem? 

 Azt hiszem mindenki különböző érzésekkel vág neki ennek az évszaknak, amiatt is, mert sokaknak az iskolakezdést, a munkát jelenti. 

Valahol azt olvastam, hogy az ősz a nyár sóhaja, ami valójában tényleg igaz, tekintve, hogy a nyár amolyan szabadságérzést ad az embereknek, rengeteget süt a nap, a ruhadarabok sem halmozódnak rajtunk. Ezzel szemben ősszel minden megváltozik. A nap sem úgy süt (bár megjegyzem én szeretem az őszi napot), hamar sötétedik és igen, lássuk be, hűvösek a napok, előkerülnek a melegebb ruhadarabok. 


De, hogyan is készüljünk fel az őszre? 

Elsősorban én azt gondolom, hogy az egészségünk lehet a legfontosabb, mert ősszel sajnos előkerülnek a bacik, vírusok, amivel szembe kell nézni. Fontos a vitamindús étkezés mellé pedig mindenképpen javaslok egy kis immunerősítőt, hiszen ezzel tudunk védekezni a betegségek ellen, amik érhetnek minket ebben az évszakban. 

Ami hasznos lehet: - sok gyümölcs, zöldség
                               - kirándulás, séta a friss levegőn, a természetben
                               - méz, amit önmagában és teában is fogyaszthatunk, rengeteg vitamin van benne
                                - gyógyteák
                                

                             

Aki szeret shoppingolni, nem hinném, hogy problémát okoz, ha beszerzi azokat a ruhadarabokat, amik tetszenek a számára. Természetesen elő lehet venni a tavalyi kedvenceket, amik nyár kezdetével a szekrény mélyére kerültek. Az idei évben a következő színek kaptak helyet a divatban, szóval érdemes az ősszel ezek közül válogatni, mert tuti nem nyúltok mellé: 











A színek után, a kiegészítők is helyet kaphatnak a ruhatárban: sál, sapka, mellény stb, amelyek feldobhatják a szettet, nagyon klassz színűeket, esetleg mintásakat lehet vásárolni. 




Ősszel egy jó kirándulás is jót tehet, akár az egészségünknek, akár hangulatunknak. Mivel nem épp az ősz a kedvenc évszakom, mégis valamilyen szinten szeretem. A színes levelek és a természet ilyenkor nagyon tetszik, ezért szívesen kirándulok, sétálok. Szeretem nézni a tájat magasabb helyekről, emiatt a Normafát például gyakran látogatom ősszel. Tehát mindenképpen javaslom, hogy kiránduljatok, fedezzetek fel új tájakat.


Ebben az évszakban el tudom képzelni a hangolódást is a különböző ünnepekre. Mivel rövidülnek a nappalok, korán sötét van, én nagyon kedvelem a különböző hangulatvilágításokat. Értem itt  például a sólámpát (amit ilyenkor nagyon szeretek felkapcsolni, egyrészt nagyon egészséges, másrészt, remek hangulatot ad a szobában), a világító füzéreket (többféle formában), gyertyákat, amik közül választhatunk illatosat, nagyot kicsit, ki mit szeret. Szerintem este nincs is jobb annál, ha bekuckózunk egy forró teával és világítanak ezek a fények. Azt is el tudom képzelni, szerintem klassz, ha kicsit a lakást is őszies színekbe öltöztetjük vagy pedig  a bekuckózáshoz, egy meleg pihe puha takarót kapunk elő. Ha pedig elfáradunk a munkahelyen, iskolában és épp van pár óránk szabad, ajánlok egy jó könyvet vagy valami sorozatot, amivel biztosan jól eltölthetjük az időt. 

Ha pedig szívesen kreatívkodtok (ami nekem a munkámból adódóan adott), akkor rengeteg termés, színes levél, sok szép dolog áll rendelkezésünkre, amikből klassz dolgokat tudtok alkotni. Szerintem ez is egy remek időtöltés lehet, akár ismerősökkel, barátokkal, gyerekekkel együtt. 


Remélem pár dologban kaptatok néhány tippet, illetve hangolódni tudtok egy kicsit az őszre. 

Ti mit szerettek ebben az évszakban? Hogyan készültök fel az őszre? 

Szép estét
E. 





0 Megjegyzések