Sziasztok!

Hivatalosan is ELTE hallgató lettem. A tegnapi napon megtörtént a beiratkozás, nyilván nem is én lettem volna, ha valamit nem szúrok el. Igazából már mindent összekészítettem, a papírok rendben voltak, de valahogy a vörös rúzsom teteje lejött és összekente a kezem. Amivel megfogtam a papírt. Minimálisan olyan lett, de szerencsére nem volt olyan feltűnő. 

Nos, tegnap 9 órától kezdődött a beiratkozás, ahol információkat is megosztottak a képzéssel a neptunnal illetve a fontosabb tudnivalókkal kapcsolatban. Többekkel ellentétben én nem is izgultam, természetes volt, hogy mi lesz. A szakon 90 hallgató kezd, remélem, hogy sikeresen tudok majd teljesíteni. Ami viszont a jó! Előzetesen 6 éve elvégeztem a két éves képzést, azon tárgyakból beszámítanak nekem, úgyhogy ez kifejezetten előnyös a számomra. Mégis, azonban úgy gondoltam, hogy néhány órára azért szeretnék bejárni: fejlődéslélektan, anatómia stb. Ezeket szeretném meghallgatni majd újra. A lényeg, hogy vizsgázni nem kell belőle. Legalább ennyi előnyöm lehet. 
A gyakorlatról is megkaptuk a tájékoztatást, ami szerencsére szintén nem lesz olyan rossz, mert beszámítódik a négy fél év alatt teljesítendő gyakorlat. 
Igazából még mindig nem fogtam fel igazán azt, hogy iskolába fogok járni. Fontos számomra és a tanulás is jó, de biztosan lesznek olyan pillanatok, sőt, amikor a hátam közepére nem kívánom a főiskolát. Főleg, hogy jogból biztosan vizsgáznom kell. Ezek fényében indulok neki és próbálok mindent megtenni azért, hogy sikeresen teljesítsem a félévet. A hölgy elmondta, hogy először éljük túl az elsőt, utána javasolja a szabadon választandó tantárgyakat felvenni. Milyen kedves.. :) A másik, hogy (amit tudtam, de most újra bebizonyosodott) itt nem kertelnek. Rendesen beközöltek mindent, mi hogyan lesz, mihez tartsuk magunkat és tárai. Úgyhogy kezdhetem felkötni a gatyám. 

Na de, hogy a vásárlási körképet is elkezdjem, nyilván vennem kellett pár dolgot itt a suli kapcsán, főleg, hogy azért bő 6 évig nem foglalkoztam ilyesfajta dolgokkal. Kitaláltam egy szuper, praktikus dolgot, meg aztán néztem egy videót, ami szintén megerősített abban, hogy egészen jó ötlet, úgyhogy ezt fogom bevetni a cél érdekében. 
Nézzük mit is vásároltam a sulira a Green Papírban. 


Majdnem úgy alakult, hogy mindenből városos (persze Londonos) dolgokat vettem, de aztán rájöttem, hogy ezek praktikusabbak a számomra, abból meg nem volt városos. Na de kezdjük az elején.

Azt találtam ki, hogy olyan füzeteket fogok venni, amelyeket le tudok fűzni. Ezért vettem egy spirál és egy sima füzetet, amelyek előre ki vannak lyukasztva, hogy le tudjam fűzni, témánként. Felesleges 8 féle füzetet vennem, amik esetleg nem is fognak betelni, ezt így praktikusabbnak tűnik. Az A/5-ös füzet, amúgy nagyon csajos, nekem való pont. A másik A/4-es, kis nyári hangulatú. 

A másik a mappa kérdés?! Vettem egy nagy mappát, zöldben, egészen jó színe van, azt tervezem a füzetet és a tolltartót ebben fogom szállítani.
 Plusz amint láthatjátok egy színes, levesles tolltartót is vettem. Legalább egy helyen lesznek a tollak, ceruzák, kihúzók. Vicces volt a gyerekek között válogatni. A Londonos mappa adta magát, nem hagyhattam ott, ebben papírokat, jegyzeteket fogok tárolni. A fa színű mappa lefűzős, ebbe fogom tantárgyanként lefűzni az adott órán készített jegyzeteket. Vettem továbbá két Pelikán és két Stabilo kihúzót is. A Pelikánosak kissé neonos beütésűek, a Stabilo-s mattosabb, ezért talán nem rikít majd annyira :) 

Ezek  a lefűzők is fontosak lesznek majd, hogy ne legyen bonyolult megkeresnem az adott jegyzetet. Ezért vettem színeset illetve a párom hozott nekem ABC-set is, ezért nem lesz gond a tantárgyak különválogatásával. A színes ragasztók is ezt a célt szolgálják, legalább tudom hol tartok vagy épp melyik a jog jegyzete. 

Igyekeztem minél praktikusabban vásárolni, azt gondolom egészen sikerült is ezt betartani. Azért várom, hogy használjam ezeket, izgalmas lesz újra suliba járni. 
Nektek pedig kitartást, sok sikert az iskolai napokra, hónapokra :) 

Ti miket vásároltatok az iskolába? 
Várjátok a holnapot ? 

Egyébként megemlíteném, hogy köszönöm azoknak akik jelentkeztek a nyereményjátékra, remélem örömmel tettétek és ezúton gratulálok a nyertesnek is, akit az instagramon jelöltem meg, ki is ő. 



Szép vasárnapot használjátok ki a napot :) 
#helloseptember 

1 Megjegyzések

  1. Nagyon szuper dolgokat vettél! Kívánom, hogy jól teljen az éved és sikerüljön túljutni minden akadályon. :).

    VálaszTörlés